Keresés

Részletes keresés

Humarci Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49434

Meg azt is megemlítheted, hogy a régi állpotokhoz képest a taratalékok sokkal kevesebbet mennek és van hogy nem is dolgoznak hosszú órákon keresztűl.

Előzmény: Törölt nick (49425)
Humarci Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49433

igen, már írtam én is, és más is...

Előzmény: rally forever (49421)
Humarci Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49432

sztem 3db 412es van a képeken

Előzmény: 1433 (49419)
Humarci Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49431

menetkimaradásról van szó...

Előzmény: Irisbus (49418)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49430

A 15-ön mióta jár csuklós Volvo, mert a cikk azokról beszélt a magas fogyasztás tekintetében?

Előzmény: BX 59-76 (49428)
Fradista Utazó Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49429

Lehet, hogy te erről beszélsz, a cikkben viszont biztosan nem ezekről van szó, hanem a 6-8 éve vásárolt csuklósokról.

Előzmény: BX 59-76 (49428)
BX 59-76 Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49428

Csak az a baj, hogy a szóló Volvo 7700-asról beszélünk 60-62 literes átlagfogyasztásról.

Ami írdatlan sok. A tegnapi 5 és fél körös 15-ös számban a 78km-re evett meg 47L gázolajat.

Előzmény: Dante001 (49427)
Dante001 Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49427

"Így a világvároshoz méltó Volvo nem csupán szenved a forgalomban, de átlagosan jó hatvan liter gázolajat kér száz kilométeren"

 

Ez egyáltalán nem tűnik soknak, a Citadell 19 meg a V187 is átlag 54 litert fogyasztott 100-on.

Előzmény: Humarci (49416)
Aron_son Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49426

Köszi, nem láttam hajnalban a számát.

Előzmény: 1433 (49423)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49425
A kocsiknak naponta husz szazalek folotti resze hibasodik meg. A meghibasokdas nem jar feltetlenul menetkimaradassal, sot. Ezek kozul minodssze az osszes jarat ket szazaleka jar menetkimaradassal.

Szamos megoldas van, peldaul sok hibavala nap vegigdolgozhato, sok meghibasodas a vegallaomason akar kimaradas nelkul javithato, sok jarat potolhato masik kocsival.

A muszaki helyzet lassan tud csak javulni, a szervezettsegben viszont oriasi tartalekok vannak.
Előzmény: Irisbus (49418)
Villámhetes Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49424

Azt hittem,legalább megkérdezed tőle(ha eléred),hogy rajta van-e a munkalapján a csatlakozás.De végülis igazad van.

Előzmény: BY-75-98 (49412)
1433 Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49423

Már elárultam az előző hozzászólásomban, az a 10-67-es. Mert ugye a 10-22 a kiégett hátsójú.

 

A két utolsó 412-es mohikán Kelenföldön.

Előzmény: Aron_son (49420)
rally forever Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49422

Kelenföldön. Szerintem.

 

R.

Előzmény: Irisbus (49418)
rally forever Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49421

A 01-65 frontkijelzője már tönkre is ment? Fasza... :o/

 

R.

Előzmény: Humarci (49416)
Aron_son Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49420

Melyik az a 412-es, amely a Nagyszőlős utcai oldalon áll szétbombázva?

Előzmény: 1433 (49419)
1433 Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49419

Jó a cikkhez tartozó fényképsorozat, sok minden kiderül belőle, ami az utcáról nem látszik. Például, hogy még mindig van Kelenföldön 412-es, nem is egy (10-22 és 10-67). 11-48-nak nekikezdtek, de van egy újabban leállított 435-ös, a 11-61.

 

11-48 mellett készül egy 280-as, talán a 04-40. 12-86 is szépen alakul. 02-06-ból viszont már nem sok maradt.

Előzmény: Humarci (49416)
Irisbus Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49418

,,Amikor az üzemeltetésért felelős vezérigazgató-helyettes több, mint féléve elfoglalta posztját, még a tízhez volt közelebb, most két százalék körül járnak."

 

Két százalék körül?


Mivan? KETTŐ százalék?


A forgalomba adott 1100 buszból mindössze 22 okoz járatkimaradást?


Az egy nap teljesítendő (hasraütök 11 000) menetből mindössze cca. 220 marad ki?

 

Laci, Laci, Laci...

Előzmény: Humarci (49416)
MCA-001 Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49417
Vagy az egyik garázst ki kell jelölni az összes felújítás elvégzésére. Ebben az esetben könnyen számon lehet kérni az elvégzett munka minőségét.
Az anyaggazdálkodást is egyszerűsíti, olcsóbbá teszi. Ráadásul kialakul egy szakember csapat aki a rutin miatt gyorsabban és precízebben dolgozik.

Persze a megfelelő munkaeszközöket is át kell csoportosítani illetve be kell szerezni.
Előzmény: Humarci (49416)
Humarci Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49416

lehet, de viszont mint kiderült amire hivatkoznak nem állja meg a helyét

így viszont tök mindegy, mert arról szól, hogy bármi áron és bárhogy de megcsináljuk

és az is, hogy vesznek új buszokat ezekre a vonalakra, és nem is oda kerülnek azok

 

amúgy meg az a baj, hogy nem nézik azt hogy megtérül

pl.: ha hamarabb sikerül a bkv-hoz csábítani egy minőségi műszakos csapatot mennyi pénzt meg lehetett volna spórolni

a házon belüli felújítás fele annyi(sőt még annál is kevesebb), mint amit a vjsznek és társainak kifizet a cég

fel kellene venni 1garnitúra műszakost aki kiváltaná a fehérvári csapatot, hogy ők csak a buszgyártással foglalkozzank mással ne(esetleg résztevékenység, feszlemez felrakása és fényezés)

 

mert azért házon belül készült busz ilyen kinézettel nem sok helyen sikerül...

Pokol és buszgyártás a BKV-nál

Vegyünk ezer új buszt, vagy újítsuk fel a régieket? Hogyan lesz a kibelezett, rohadó vázból menetkész jármű? Tovább »

forrás: totalcar.hu

Előzmény: bpi-211 (49402)
Humarci Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49415

*****

pontosan erről van szó!

és az, hogy pl budaörs fele pont kevés a bliccelő

persze pl gyál felé más azért a helyzet

 

10percező volán: az hogy csúcsban 30-50percig van egy kis sűrítés az már ezt jelenti náluk :)

és a másik, hogy mindig azt nézik, hogy fullra legyen a busz...

 

Előzmény: További magyar hang (49397)
Humarci Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49414

nem!

ti se untátok a mosási szórakozást, sőt még tapsoltál is rikáéknak

 

az a vicc, hogy itt el van könyvelve fejlesztésnek és hogy mennyire jól jár majd az utas

menetidőn nem fognak nyerni sőt...

az hogy a busz mehet majd 70-80at de pl 63-on végig 60as tábla van így pl ott se nyernek, autópályán nyerhetnek egyedűl

 

és akkor láthatjuk a rugalmas volán hogy áll hozzá, "parasztoknak" jó lesz ez is

 

Előzmény: Csak egy ifjú padawan (49394)
HBweb hu Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49413

... ezt múltkor az MFW-502-es vezéregyénisége vajon nem tudta?

 

(sebaj, legalább készült rólam (őáltala) közvetlen közelről egy werkfotó)
:-) 

Előzmény: KápCity (49213)
BY-75-98 Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49412
Nos igen,22.34 a hivatalos érkezés,tegyük hozzá,remek a menetrend!13 perc alatt kell felérni!! Nem megyek oda,mert ki vagyok én,hogy ezért szóljak?!Ma a tőlem átrohanókat megvárta,de a 8 ast ma sem! Ezt az összehangolást jól megcsinálták, de ha valaki direkt nem tartja be, hiába! Tán az ő munkalapjukra is oda kéne írni,hogy várja be a 8 ast,59 est!
Peti817172M Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49411

Mindenhol egybeesik a határ, nincs "senkiföldje". Ha már a jogi részéről beszélünk :)

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (49321)
Villámhetes Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49410

A vili 22:34-re ér a végállomásra,de egy percet késhet,ha elbuk egy lámpát.Ahogy a kollégát ismerem,már rég odament volna hozzá,ha odaérne.

 

A másik:A 22-esre simán felmegy bármilyen csuklós.Mondjuk havazásban,ha nem szórnak,semmivel se jó felmenni,főleg lejönni.Egyébként a 233E-n a rózsakerti emelkedő meredekebb. 

Előzmény: BPI-553 (49401)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.09 0 0 49409

Az szív majd legjobban, akinél nincs autó.

Az utolsó mondat második fele tökéletes megfogalmazás.

Előzmény: bpi-211 (49407)
bpi-211 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 49408

Ne is mondd, végre egyszer az is elkészülne, színvonalas utastájékoztatással, erre majd lehet bámulhatjuk a sötét kijelzőket. :(

Előzmény: BPI-553 (49406)
bpi-211 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 49407

Én meg aztán főleg ismerem, Bp-n belül is szeretik, Koszti-Sasadi viszonylaton is sokan használják. Este is változó a 10 percezés mellett, van hogy még van szabad hely, de van, hogy tömeg van. A 40-es is mióta megint Vt van, teljesen megbízható, az E-ről nem is beszélve. És egyből meglátszik, ha egy kocsi kimarad és 3 perc helyett mondjuk 6-ra jön, bele sem gondolok, hogy a Volán mondjuk majd akarja 7-8 percezetni 15M. De még az alap 40-esre is szükség van, a BKK szerint is. Májustól lehet majd inkább kimegyek Kamarába a 288-al, majd onnan 87-essel, más meg majd autóba ül, aztán büszkék lehetnek magukra, meg lehet indokolni, hogy nincs utas...

Előzmény: Törölt nick (49391)
BPI-553 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 49406

Ha a FUTÁR majd valamikor a messszi-messzi jövőben be lesz építve az összes buszba kijelzőstül, mindenestül, akkor már ez nem lesz probléma. :-)

Előzmény: bpi-211 (49403)
bpi-211 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 49405

Többen is leírták már itt, hogy a 15M-es nem váltja ki önmagában a csuklóst, magyarán ha most 19 kocsi pörög, akkor 15M-esből is legalább kéne 16-17. Sűríteni meg biztos nem fognak a majd 20%-al kevesebb kocsival (ezért is jegyeztem meg a 272-t, ahol lehetne szólósítani, de sűrítés mellett).

Előzmény: nemeza (49335)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!