Keresés

Részletes keresés

Humarci Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49464

na akkor összegezzük a tarlósos cikket és kristoof infóját(ami amúgy logikus)

-tehát alig lesz új busz az ex-bkv-s járatokon

-jobb állapotú buszok fognak járni(ez ha az előző megvalósul már nem állja meg a helyét)

-kevesebb busz fog járni, ritkábban(ezzal is biztos jobban járnak majd az utasok, kárpótolja majd hogy amíg szarráfagy a megállóba várakozva után langyos időben utazhat)

-mindenhol meg fognak állni a buszok(gyorsabb bejutás, aha...)

-rövidebb lesz a menetidő(ez hogy fog összejönni, ha az előző 2 helyes állítás)

 

 

tehát hatalmas fejlesztésnek tűnik, mindenki jól jár vele :(

 

és akkor még nem is beszéltünk a bp- vonalrészek esetleges áthelyezéséről és egyébb finomságokról

Előzmény: daveszka (49455)
Humarci Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49463

Ja és jó, van hoyg 4 busz hiányzik egy forgalmasabb járatról de azért nem általános

és a reggeli csúcsot kivéve le vannak pótolva az indulások, nem véletlen a 2%

 

lehet a volánnak is van 2%os kimaradása

 

Előzmény: daveszka (49451)
Humarci Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49462

főleg hogy nem is az új buszok fognak járni arra...

csak elvétve pár

Előzmény: daveszka (49451)
Humarci Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49461

:)

hát igen, és majd végleg nyöghetjük az M4 terheit...

a felszíni közlekedést is jól szétcseszik majd

 

M5-nek lett volna értelme v. az M2G

de hát a szép mosolyú demszky csak rombolt, elrontott szinte mindent

Előzmény: Dr.V.ker. (49444)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49460
Jaja.
Előzmény: BPO-105 (49459)
BPO-105 Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49459

Jól látom, hogy 00-26 is besárgult belül?

DZA242 Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49458

Senki nem tud semmi konkrétumot, de legalább egymást jól felhúzzák. Ritkítani fog, nem áll meg a városban, az új buszok csak duma, azok majd mennek vidékre, onnan küldik fel a kohószökevényeket a BKV vonalaira... Senki nem tud semmit, viszont egymásra licitálnak az ötleteikkel, hogy miért is lesz sz*r. De már az 500 soför kirúgásáról szóló első cikk is hülyeség volt, szerintük majd robotok fogják vezetni a buszokat? Honnan szed a VB ennyi sofört, ha nem igazolja le épp a jelenleg is az érintett vonalakon dolgozó soförök nagy részét? Miért ne állnának meg a városban? Ja, hogy a NOL cikk szerint már vagy 4 milliárddal lóg a BKK a BB határon belül elfogadott bérletekért. Miért vinnék el az új buszokat máshová? A többségük eleve városi kivitelű lesz, ami nem jó a VB jelenlegi vonalainak többségére.

Előzmény: daveszka (49456)
daveszka Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49457

Az utolsó mondat nem igaz!

 

Itt hétvégén általában 10-15 utas van a 3 tengelyes Setrán, mégse szűntek még meg a járatok.

Előzmény: Humarci (49415)
daveszka Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49456

Szerintem meg várjuk ki a végét, fölösleges írni hogy biztos majd ennyi meg annyi időnként fog járni mert pontosat TI SE tudtok. (mint ahogy én se)

Aztán ha valóban 30 percenként fog járni este, na akkor majd jogos lesz a felháborodás.

Előzmény: bpi-211 (49407)
daveszka Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49455

Ha lesz BKV-s betétjárat akkor a közös szakaszon semmiképpen sem. De fölösleges találgatni, amíg nem tudunk biztosat.

Előzmény: FKU-911 (49387)
daveszka Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49454

Így van, szóló előfordult Vácin is ami szintén hard egy kicsit. De az eddig kinyalt seggű utasok se fognak belehalni abba, ha jön a Volán.

Előzmény: Dr.V.ker. (49385)
daveszka Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49453

Nem védem, csupán írom, hogy jobb valamivel.

Meg valahol egyetértek az ötlettel.

Előzmény: Törölt nick (49380)
daveszka Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49452

De erre a variálásra van most valami bizonyíték? (tény, hogy arra sincs hogy az új buszok csak az új agglós járatokra mennek)

De szerintem itt biztosat akkor tudunk majd, ha mindez megtörtént.

Előzmény: Buslord (49377)
daveszka Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49451

Ki mondta, hogy nem robban le?

Csak nem lesz egyszerrre 4 kocsi félreállva, főleg ha új buszokról beszélünk.

Előzmény: Humarci (49366)
daveszka Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49450

Igen nem is oly rég 5-6 260-ast. De azok meg voltak őrízve a telepeken, most azonban végleg selejtezték a régóta álló 200-asaikat.

Előzmény: nemeza (49362)
daveszka Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49449

Elvileg nem volt még:

121-est egy ideje ismét Óbuda adja.

tibo8502 Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49448

Itt meg a 240E-n. Tegnap délután a Kosztolányin már nem lehetett felszállni. Pedig időben jött. Az utasok jelentős része aztán le is szállt a Sasadin. 

Előzmény: BPI-791 (49447)
BPI-791 Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49447

93-ason is több hely van, sőt délutánonként nem kell végighallgatnunk a Hengersorosok napi életét :D

Cserébe a 136E-n és a 194-en lettek többen ... 

Előzmény: tibo8502 (49446)
tibo8502 Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49446

Továbbá még kérdés, hogy az elsőajtózás mennyire lassítja a beérést, de zet majd meglátjuk. Legalább sok hely lesz a buszon. :-)

Lásd: 53-as. :-)

Előzmény: tibo8502 (49445)
tibo8502 Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49445

http://www.origo.hu/itthon/20130110-volan-bkv-tarlos-istvan-szerint-nincs-balhe-a-buszok-korul.html

Valamiféle jó hír. Most már csak az éjszakai járatokra leszek kíváncsi...

Dr.V.ker. Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49444

Végre vmi, amiben totál egyetértek veled. :D

A nyüwes 4es metró árából szinte a teljes felszíni közlekedést meg lehetett volna újítani, sokkal több haszna lett volna. Vagy ha már minden áron metróra qrták el a pénzt, legalább csinálták volna meg úgy a 4est, hogy legyen értelme is, vagy kezdhették volna nyomban az 5össel. :D

Előzmény: Humarci (49442)
Humarci Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49443

persze nyilván a ritkán megállós vonalakon jobb a fogyasztás, ezt hozzá akartam irní csak siettem

és 272-n mint mondtad(és beszéltük is) az flr-ekkel még kedvezőbb érték elérhető

Előzmény: Villámhetes (49441)
Humarci Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49442

én meg még azt, hogy demszky hány évig nem finanszírozta a részét...

jó belenyomott a tetves M4-be sok pénzt, de arra pont nem lenne szükség...

Előzmény: csakszólok (49436)
Villámhetes Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49441

Egy jobb Volvóval és jó napon tudok 45-öt is kihozni vele E-ken,38-at a 272-esen.

Előzmény: Humarci (49435)
bpi-211 Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49440

A másik, már lefényezett 260-as meg szerintem a 12-87. 04-40 is stimmt, a műhelyben lévő 415-ös a 15-11 lehet (a javítás helye a szokásos ponton). Meg mintha az egyik képen a 07-82 is látszódna, igaz csak az eleje, de az alapján nincs nagyon széthordva.

Előzmény: 1433 (49419)
Dante001 Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49439

"A vezér-helyettes nem szeret hátrafelé mutogatni, de azt mondja, annak idején mellényúltak a csuklós Volvókkal. Mivel mindeegyiket a hétezer-háromszáz köbcentis alapmotorral rendelték a gyártól, a kezdeti, rázkódásból adódó hibák után egyértelművé vált, hogy az utólag beszerelt légkondicionálóval együtt már végképp nem bírják a terhelést. Így a világvároshoz méltó Volvo nem csupán szenved a forgalomban, de átlagosan jó hatvan liter gázolajat kér száz kilométeren, ami egy húszassal több, mint az ősrégi, de bevált 280-as csuklósok átlaga."

 

Szólóra viszont valóban sok amit írsz, átnézegettem a korábbi járműteszteket, 40-45 l környékén megállt mindegyik 100km-en. Nem kaptak takarékos váltóprogramot? :)

Előzmény: BX 59-76 (49428)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49438

Sok lesz az, kis Volvók 55-tel elmennek átlagba, a módosított difis protó még kevsebbel. Átfolyásmérőben ne bízz annyira, már elnézést.

Előzmény: BX 59-76 (49428)
Irisbus Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49437

Igaz, igaz. Benéztem.

Előzmény: Törölt nick (49425)
csakszólok Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49436

Jó ez a totalcaros cikk. Én azokkal is szívesen olvasnék egy-egy interjút akik az elmúlt évtizedekben hoztak "felelős" döntéseket a BKV-nál. Sajnos a magas nyugdíjuk nem teszi lehetővé hogy utasként szembesüljenek az akkori teljesítményük beérett, vagy inkább szétrohadó gyümölcsével....

Humarci Creative Commons License 2013.01.10 0 0 49435

csuklós volvohoz elég kevés a 60liter, az max az alsó határ lehet megtakarítós vezérrel klíma nélkül

Előzmény: Fradista Utazó (49429)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!