A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Igen, csak ugye amit Humarci is ír, itt az E-n elég nagy a terhelés, ott nem lehet szarozni, ha nem akarod elverni a vonalat. 33-as családon is hasonló a helyzet.
A 103-n van talán a legjobb helyen, általában ott is található.
Azt,hogy te mit hallottál,rohadtul nem érdekel.Az a kocsi elpusztithatatlan.A víz 85-ön ugy áll, mint a cövek.Olyan szauna van benne,hogy ki kell nyissam az ablakot.Csepel kormány?Ez volt a divat 86-ban,de egész könnyü tekerni.Az a kocsi remélem örökre nálunk marad.
Mivel nincs rá különbözeti vizsgája a Dél-pesti vezetők 99%-ának, ezért akár röhögsz rajta, akár nem, nem tudják kiadni, ha nincs, kinek odaadhatják... :-/
Kb. olyasmi lehet a szitu mint a villamosnál a T5C5K és a T5C5K2.
Akik már K2-es időszak után szereztek T5C5K típusvizsgát, automatikusan érvényes K2-re is. Míg a régebbi járművezetőknek egy ismeretbővítő oktatáson kellett részt venniük.
Van néhány busz, amitől álló helyzetben, járó motornál szinte meg lehet fulladni (kipufogógőzre értem). Az egyik a 06-27, a másik vagy a 12-63 vagy 12-hatvanvalahány, talán még durvább. Nem tudjátok, ez utóbbi melyik lehet? Délpesti az is.
Hogyan lett leamortizálva ennyire a 17-23? Szívós létére elég pöpec gép volt évekig, még Kelenföldön is. Mondjuk lehet nem kéne csodálkoznom, mert budán meg a sz@rt is kitapossák a szívósokból, mert ez a divat - még ha egy erős szívósról van is szó.