Keresés

Részletes keresés

BPI-553 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50774

"De a 90-es sem D10-es, én legalábbis úgy tudom. Úgy emlékszem, többen írták már itt, hogy a kipufogója ott van, ahol a D10-eseké van, viszont a hangja teljesen szívós. (Ez régebben így volt a 00-51-nél is)"

 

Jól tudod, szívós. De az emlékeid csalhatnak, a kipufogója a szívósokra jellemzően a megszokott helyen van. ;-)

Előzmény: JLA160 (50760)
280p7 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50773

Volvo. (Több ap. az Örsre.)

Előzmény: .BPO-346. (50769)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50772

Az lehet, azt nem ismerem :)

Azt elismerem :) (csak engem az hidegen hagy)

Előzmény: .BPO-346. (50768)
280p7 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50771

Kizárólag retró téren, én inkább úgy fogalmaztam volna. 2013-ban ezekkel szolgáltatni...

Bár, ahogy elnézem lesz itt nagy sírás-rívás a közeli jövőben. :) Garázsokban meg pezsgőbontás.

Előzmény: .BPO-346. (50768)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50770

Azt passzolom.

Előzmény: JLA160 (50766)
.BPO-346. Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50769

Ergo Cinkota.... és oda mi megy cserébe?

Előzmény: 280p7 (50767)
.BPO-346. Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50768

Azért egy 04-79 kenterbe veri azt a 473- at ;)

De retro téren tényleg a 04-77, 04-78 páros a legjobbak! :)

Előzmény: Törölt nick (50765)
280p7 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50767

Nem tesz semmit. Szükség lesz rá. Egyelőre. Villpótló. Utána majd... De addig inkább be sem néz alá.

Aki meg abban a hitben ringatja magát, hogy troliból viszik a 280-asokat fogja vissza magát és egy kicsit gondolja is át... Inkább jönni fog. 2db. Van garázs aki jól áll. Le lehet vonni a következtetést. Ja, és Óbudának is kelleni fog.

Előzmény: daveszka (50730)
JLA160 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50766

Most, hogy belegondoltam, dereng valami erről a motorcseréről. Viszont a 00-90-ről leírtakat fenntartom :)

 

A 00-74 volt mostanában Troliban, nem? Egy rövid ideig.

Előzmény: Törölt nick (50764)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50765

Dehát ráncajtós... (fos).

Én továbbra is azt mondom, hogy a 04-73-nál kezdődik egy jó ráncos.

Előzmény: 280p7 (50763)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50764

A 074 D10. És emlékeim szerint itt cserélték ki (de nem 100).

Előzmény: JLA160 (50760)
280p7 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50763

Ja és arról is beszélhetnénk, amikor a csepel kormányt kiveri az út a kezedből... De mindegy... Ikarus és szeretni kell.

Előzmény: 280p7 (50762)
280p7 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50762

Uhh.. Te hol élsz?

(Kívánnám, hogy akik annyira rejszolnak ezekre a dögökre, pár napot dolgozzanak le velük a Rákóczin. Utána hamar visszavonnák az ilyen kijelentéseket. Attól még mert megy vele, nem azért megy mert jó, hanem mert egész nap tapossa a gázt, mintha betonfalat rugdosna és leszakad a lába, végigzongorázza a napot, hogy úgy-ahogy tudja tartani a menetidőt..)

 

De majd úgyis meglátod, hogy a hónaptól nem lesz minden rendben a 7-es családdal... Pont ezek miatt!

Előzmény: Humarci (50698)
JLA160 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50761

Ez valóban szomorú tény, de én igazából nem a tetőnél való beázásra gondoltam jelen pillanatban, hanem az ablakok aljánál :(

 

Viszont azért találni a vjsz-esek között is normálisat, a 08-69 azért viszonylag egyben van. Többször is sikerült menni vele, és tartja magát elég rendesen. :)

(01-60 is egész szépen)

Előzmény: Humarci (50699)
JLA160 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50760

De, szerintem arra gondolhat. A 74-et mintha nem rég láttam volna és nem D10-zel.

 

De a 90-es sem D10-es, én legalábbis úgy tudom. Úgy emlékszem, többen írták már itt, hogy a kipufogója ott van, ahol a D10-eseké van, viszont a hangja teljesen szívós. (Ez régebben így volt a 00-51-nél is)

Előzmény: daveszka (50757)
Villámhetes Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50759

50 felett?Miről beszélsz?Annyi még nem vagyok!:)

Előzmény: BPI-553 (50752)
FKU-911 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50758

Az mondjuk igaz, hogy minél régebbi a kocsi, annál jobb vázzal gyártották. Talán egyik 04-xx sincs eltörve a kettes ajtónál, pedig ott elég gyakori a törés.

Előzmény: Humarci (50698)
daveszka Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50757

Nem keverheted esetleg a 090-el?

Előzmény: KápCity (50749)
daveszka Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50756

Én is szeretem a ráncajtót, de ez már inkább elfogultság, ahogy fogalmaztál. :D

Előzmény: KápCity (50744)
daveszka Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50755

Nem a dolgokat nem értettem, hanem azt nem, hogy miről beszélsz....

Ezt feltételeztem, hogy a 805-ből a hónapok alatt eltűnt a motor. Én csak arról beszéltem, hogy azzal a motorral nagyon jó kis kocsi volt...

 

Hát az összeg...az új buszt meg kell fizetni, nem adják ingyen. A VT pedig bőségesen ki tudja.

Előzmény: Humarci (50737)
daveszka Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50754

Hát a 477-nél hosszabb életű volt, az biztos.

Előzmény: KápCity (50736)
BPI-553 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50753

Tuti D10-es, így, hogy meg lettem erősítve, már biztos vagyok benne. Tovább megyek: ha jól emlékszem, azután nem sokkal lett kicserélve a motorja, miután a 237-esről visszament Kelenföldre. Szóval már jó egy évvel ezelőtt...

Előzmény: KápCity (50749)
BPI-553 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50752

Ajánlom figyelmedbe, a napokban nagyon jól bizonyított a 173E-n. Nem hozna szégyent a nicknevdre, megy 50 felett is, mint a villám! :-)

Előzmény: Villámhetes (50750)
KápCity Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50751

Ettől függetlenül a többség még úgy is nyavalyogna :/ Ezért írtam azt, hogy miért nem lehet KB-n rendbe rakni őket?

Előzmény: BPI-553 (50748)
Villámhetes Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50750

Ez eddig oké,de a 723-nál nem lehet jobb!:))))

 

Elöbb-utóbb kipróbálom,ha nem viszik el.

Előzmény: BPI-553 (50748)
KápCity Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50749

Az fura, mert nekem még Ecolife tt.-ék azt mondták hogy szívós.

Előzmény: BPI-553 (50740)
BPI-553 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50748

"jönne a telepre a szokás szerinti fröcsögés, hogy milyen sz@rt passzoltak le."

 

Apropó, erről jut eszembe. Ment a sírás-rívás, egy héttel ezelőtt, hogy az a "szar" 19-82-t megkapta Kelenföld, mi lesz most a világgal és a kelenföldi garázzsal, mekkora kib*szás már megint velük ez.

A héten többször is voltam kint 19-82-nél: akárhány vezetőt megkérdeztem, EGYIK SEM PANASZKODOTT RÁ. Sőt! Volt, aki megjegyezte, hogy -garázstól ismeretlen kocsiként, nem ismerve a rendszámát- ránézésre elég szarnak hitte a szívó motor miatt, ahhoz képest pozitívat csalódott benne. Igen erős a motorja, jól gyorsul és szépen vált. Egyedül a vezetőtéri fűtésre panaszkodott az egyik sofőr, hogy az kicsit gyenge (bár mikor kinyitotta a fülkeajtót, akkor azért megcsapott a meleg :D), de ez nem csak erre a buszra jellemző. Az utastéri fűtése is viszonylag kellemes hőmérsékletet tud varázsolni az utastérbe, ha nincs minden megállóban kiszellőztetve a kocsi.

Szóval mielőtt legközelebb menne a hiszti és a Kelenföldi garázs sajnáltatása a szívó motor miatt, előbb illene legalább egy kört utazni az adott kocsival és utána szídni, hogyha tényleg szar!

Előzmény: KápCity (50733)
Villámhetes Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50747

Igen.

Előzmény: BPI-553 (50740)
Villámhetes Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50746

Ok.

Előzmény: Humarci (50720)
Humarci Creative Commons License 2013.02.02 0 0 50745

pedig ugye volt olyan verzió is, hogy a citarok debütálnak ott...

Előzmény: KápCity (50741)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!