A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Üdv! Látom, 00-77 megint leállt. :( Mit terveznek vele? Megcsinálják vagy kuka?
Illetve 06-96-tal mit csinálnak? Lacus írta múltkor, hogy vizsgázik, de már december óta áll...
Kőbányai garázsmeneteken is lehetne rövidíteni, ha lenne egy kis ésszerűség. A régi piros20-as garmenetije valamivel rövidebb nem? K.Szilágyi, Sződliget, Szentmihályi, M3, Hungária. Nem tudom mennyire lehet forgalmasabb reggel és este, de az Hungária-M3-M0 kombó is számtásba vehető igaz az egy kicsivel hosszabb lenne mint a Váci út felé menni.
Szerintem az is közrejátszik, hogy Óbudáról időben jóval kevesebb a kiállás, meg üzemanyagban is mivel Kőbányáról a hivatalos garázsmenet a Váci út-Megyeri út, ott pedig sok a lámpa meg a Hungárián is. Na de végülis mind1. Hogy maradjunk szakmai résznél is, egy Prága váltó mennyire bírja a kiképzést hegyen? Üzemszerűen hogy kell használni felfelé illetve lefelé, hogy ne menjen tönkre? Arra gondolok, hogy ott ha fixálod és utána váltasz, rögtön vált nem a terhelés függvényében, igaz ez a visszaváltásra is. Tehát úgy kérdezem, hogy oktatták ezt anno?
Sajnos tényleg rosszul tudod, és mivel én 11 éve itt élek a lentebb megnevezett lehajtótól 1 km- re, így megesik, hogy jobban tudom ;) Ha arra számolunk, tényleg kb. 10.5 km a táv a garázstól Mogyoródiig.
OFF: Én nem lepődök meg! Ebben az országban, ha csinálsz valamit, akkor vagy tönkreteszik, vagy keresztbe tesznek vagy ellehetetlenítenek vagy köpködnek! Mindenki csak a saját érdekeit nézi! Nem lesz itt soha összefogás! Irigység a köbön! Biztos bántotta valaki szemét, hogy az egyik busz nem úgy néz ki mint az összes többi évek alatt leamortizálódott szemétdomb! Elnézést a hosszú offért! ON
de ugye semmi se biztos, mindenféle verzió lehetséges
én szerintem egyszerűbb lett volna cinkota-óbuda variálás azt csá
32/196 vonalakkal meg lehetett volna oldani
86-ostól függetlenül, mert ott arról van szó, hogy óbudáról az utasigényeken felül jóval korábban be kell sűríteni az indulásokat mivel újbudáról csak így tud időben indulni a sűrítés
ezt ésszerű kiváltani kelenfölddel, de akkor miért is van óbudán végző kelenföldes kocsi...