A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Én 22 és 06 közöttire emlékszem, de nem kizárt, hogy rosszul. Így is volt már olyan, hogy nem hűlt ki teljesen a Volvó hűtővize, mert éjjel fél kettőre ért be, 3-kor meg már újra úton volt.
Téves. Az összes VT-s szerződésben benne van, hogy a megrendelő (azaz a BKK) jogosult úgy hasznosítani a kilómétereket, hogy azokból 5% este éjfél és reggel 4 óra közé, ami maximum a szerződéses darabszám 20%-ával teljesíthető kell legyen.
Mivel az elsóajtós vonalakon ha felszálláskor nem mutatod be a jegyet, vagy a bérletet, akkor is tudsz vele utazni, ezért ott ugyanúgy kell ellenőrizni.
"Illetve, most, hogy még több járaton első ajtózás van, akkor ez azt jelenti, hogy a többi járaton gyakrabban fordulnak elő ellenőrök? Hisz csökkent az ellenőrzésük alá tartozó járatok száma."
Nem fordulnak elő gyakrabban, mert nem változott semmi.
Az ellenőrök ugye a BKK-hoz tartoznak, akik a BKK alvállalkozói által műküdtetett járatokon kell ellenőrizni a jegyeket, bérleteket. A BKK-nak 2 alvállalkozója van (88-as nem számít most). Eddig összvissz 1x láttam ellenőrt a VT-s járművön, pedig elég sokat használom / használtam. VT-s járműveken miért nem látni ellenőrt? Illetve, most, hogy még több járaton első ajtózás van, akkor ez azt jelenti, hogy a többi járaton gyakrabban fordulnak elő ellenőrök? Hisz csökkent az ellenőrzésük alá tartozó járatok száma.
Ideje volt. Amúgy azért, amiért péntek, szombat sincs, illetve a VT nem ad éjszakát, nincs benne a szerződésben sem. A BKV kocsijait meg valamikor javítani kell, ma reggelről is tudok két döglött kis Volvóról.
Azt nem tudhatom, de gondolom az ott járó kollégák megtették már ezen lépést oda, ahová tehetik, és ahonnan tovább szokták adni az ilyen, és ehez hasonló problémákat.