Keresés

Részletes keresés

EKW-531 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50361

Bocsi, rosszul hivatkoztam: ex BPI-595!

Előzmény: EKW-531 (50360)
EKW-531 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50360

Egy érdekesség az oroszoktól: exBPI-591

 

cooldogg1992 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50359

"A táblás 435-ös - már úgy értem amely eredetileg is úgy lett kitalálva - az merre jár mostanában? Nagyon rég nem láttam már sehol."

 

Szerintem nem azokra. :)

Előzmény: Humarci (50356)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50358

05-61-n már nincs, de a kijelző nem javult meg...

Előzmény: BPI-791 (50357)
BPI-791 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50357

 vannak kocsik amik 1-2 éve kaptak valódi táblatartót. Pl. 05-46, 05-61

Előzmény: További magyar hang (50355)
Humarci Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50356

pedig pont azokra célzott

Előzmény: További magyar hang (50355)
További magyar hang Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50355

Tudom, de gondolom topiktárs a gyárit keresi, nem azt, ahol szélvédő mögé meg a két ablak közé van így-úgy beapplikálva a tábla.

Előzmény: Humarci (50353)
BPI-779 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50354

Kb. mindenhova kiadják, ahol 435-ös jár. Idén láttam már 54-55-ön, 66-66E-n, 148-on is.

Előzmény: KisTamas28 (50350)
Humarci Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50353

nézz körül, alig van jó kijelzős 400as...

Előzmény: További magyar hang (50352)
További magyar hang Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50352

A 05-83-ra gondolsz? Gyárilag csak az táblás.

Előzmény: KisTamas28 (50350)
HBweb hu Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50351

Egyre több táblás 435-öse van a BKV-nak...

Előzmény: KisTamas28 (50350)
KisTamas28 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50350

A táblás 435-ös - már úgy értem amely eredetileg is úgy lett kitalálva - az merre jár mostanában? Nagyon rég nem láttam már sehol.

JLA160 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50349

mihal.fw.hu/alap.html

 

csak lemaradt a végéről az l-betű, úgy meg nem működik a link :)

Előzmény: BX 59-76 (50348)
BX 59-76 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50348

Az autóbuszokon elhelyezett azonosítókra gondolsz?

mihal.fw.hu/alap.htm

Előzmény: Törölt nick (50347)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50347

Hello! Tudnátok segíteni a különböző oldalszámokat szeretném elkészíteni office-ba karakterként, a program már meg van csak adatok kellenének arról, hogy milyen vastagok milyen szélesek milyen magasak és mekkora a sugaruk?

Előre is köszi az esetleges segítségeket.

GABEN352 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50346

Selejtezni még korai lenne!

Előzmény: 13-39 (50345)
13-39 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50345
BPI-779 tt. listájában. :) Javítása vagy selejtezése várható?
Előzmény: GABEN352 (50344)
GABEN352 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50344

Hol láttad, hogy leállt az ó77-t? Amúgy igen, diffi+motor miatt áll, sv kiszerelve belőle...

Előzmény: 13-39 (50341)
Humarci Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50343

egyből ezt kellett volna...

Előzmény: BPI-553 (50342)
BPI-553 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50342
DP->C X-226
C->DP R-732

13-39 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50341
Üdv! Látom, 00-77 megint leállt. :( Mit terveznek vele? Megcsinálják vagy kuka?
Illetve 06-96-tal mit csinálnak? Lacus írta múltkor, hogy vizsgázik, de már december óta áll...
KápCity Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50340

Kőbányai garázsmeneteken is lehetne rövidíteni, ha lenne egy kis ésszerűség. A régi piros20-as garmenetije valamivel rövidebb nem? K.Szilágyi, Sződliget, Szentmihályi, M3, Hungária. Nem tudom mennyire lehet forgalmasabb reggel és este, de az Hungária-M3-M0 kombó is számtásba vehető igaz az egy kicsivel hosszabb lenne mint a Váci út felé menni.

Előzmény: Ex Récseis (50338)
P.Box Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50339

Szerintem az is közrejátszik, hogy Óbudáról időben jóval kevesebb a kiállás, meg üzemanyagban is mivel Kőbányáról a hivatalos garázsmenet a Váci út-Megyeri út, ott pedig sok a lámpa meg a Hungárián is. Na de végülis mind1. Hogy maradjunk szakmai résznél is, egy Prága váltó mennyire bírja a kiképzést hegyen? Üzemszerűen hogy kell használni felfelé illetve lefelé, hogy ne menjen tönkre? Arra gondolok, hogy ott ha fixálod és utána váltasz, rögtön vált nem a terhelés függvényében, igaz ez a visszaváltásra is. Tehát úgy kérdezem, hogy oktatták ezt anno?

Előzmény: Ex Récseis (50338)
Ex Récseis Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50338

"Ha arra számolunk, tényleg kb. 10.5 km a táv a garázstól Mogyoródiig."

Igen, így már van 4km is a különbség!

Most már tudom, miért megy csődbe a BKV.

Előzmény: .BPO-346. (50337)
.BPO-346. Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50337

Sajnos tényleg rosszul tudod, és mivel én 11 éve itt élek a lentebb megnevezett lehajtótól 1 km- re, így megesik, hogy jobban tudom ;)
Ha arra számolunk, tényleg kb. 10.5 km a táv a garázstól Mogyoródiig.

Előzmény: Ex Récseis (50326)
1190 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50336

fordítva ülsz a lóvon és ködbe mész!!

jól nézd meg a térképet!

köszi

p

 

Előzmény: Ex Récseis (50326)
GABEN352 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50335
Kezdetnek eleg!
Előzmény: Villámhetes (50320)
GABEN352 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50334
Az obuda-cinkota resz boritekolhato!
Előzmény: Humarci (50308)
GABEN352 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 50333
Erre utaltam lejjebb!
Előzmény: FKU-911 (50303)
Humarci Creative Commons License 2013.01.26 0 0 50332

Sajnos ilyen a világ, itt is ez megy sajnos.

Kitartás, ennyit tudok mondani.

A munkátok gyönyörű volt, kitűnt a többi közül.

Előzmény: P.Box (50331)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!