Keresés

Részletes keresés

Dr.V.ker. Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51051

Tudom, magára a logikára írtam, hogy 50 év múlva is 280asokat újítgassanak...

Előzmény: daveszka (51047)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51050

Na ez is igaz.

(A hozzászólás amúgy a BKK-huszár egyik közben már törölt hsz.-ására érkezett megkésett válaszként.)

Előzmény: daveszka (51049)
daveszka Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51049

Üzemeltetés? Először a 200-asokat kellene normálisan "üzemeltetni". Meg lehet nézni a Volvókat is milyen állapotban vannak, leharcolta őket a BKV rendesen. (tudom AH van, meg vannak rendes műszakosok akik mindent megtesznek ami tőlük telik, így tehát akinek nem inge...)

Előzmény: Törölt nick (51046)
daveszka Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51048

Csak ők még időben tették ezt. Ha meg lenne rá a keret mi is kezdhetnénk a 400-asok selejtezésével, de az valóságos hőbörgést váltana ki, ha most ap-s 412-eseket kezdenénk el kiselejtezni.

Előzmény: BX-60-72 (51043)
daveszka Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51047

Hát ott közel nincs ekkora csóróság. De valahol igazad van.

Előzmény: Dr.V.ker. (51037)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51046

"Ezek a 7000-esek Genfben valóban nem produkáltak olyan teljesítményt, mint egy Mercedes Citaro (amit vettek helyette és aminek az új verziójából Budapestre is érkezik 159 db tavasztól)..."

 

Ezért is dobták ki őket.

 

"...de nem voltak rosszabbak, mint a BKV meglévő Volvói."

 

Ezzel egyetértek, egyformán sz*rok (már elnézést a kifejezésért).

 

 

"Azokkal is voltak-vannak kisebb gondok, életciklusukban soha nem volt zéró a meghibásodási rátájuk, de jobbak, megbízhatóbbak, mint például mai állapotukban, 19 éve fel nem újítva a 435-ösök."

 

A nap viccét hallottuk, köszönjük.

 

"A buszokat csak érvényes műszaki vizsgával vesszük át, lesz felelősség a beszállítón is, és a BKV is mindent el fog követni, hogy a buszok üzemeltetése semmivel ne járjon több gonddal, mint akár a 7-8 éve Budapesten szolgáló Volvo-csuklósoké, akár a holland eredetű szólóké, melyek ugyanezen típuscsalád tagjai."

 

És minden hibáért, (a beragadó ajtótól kezdve a váztörésig) a Homm lesz a bűnbak. Jellemző...

Irisbus Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51045

Szép munka.... :D

Előzmény: Törölt nick (51033)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51043

Tényleg, nem is értem, a lengyelek miért dobták ki előbb a 412-eseiket, mint a 280-asokat. Tényleg, nem is értem Moszkvában miért selejetezték sokkal korábban a 415-ösöket, mint a 280-asokat....Ők biztos hülyék....

Előzmény: Dr.V.ker. (51037)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51040

"A VEKE által, a videókon belinkelt nyilatkozat a régi 5000-es Volvókra (kockalámpa) vonatkozik."

 

Meg a genfi Volvokra is.

 

"Ez a 25 db (eleve, genfi színűek, narancssárgák) soha nem voltak budapesti forgalomban még."

 

Ez igaz, viszont évekig álltak "csillaggarázsban" és néhány darab az egykori Alfabusz-készletből való (amik erősen lerabolt állapotban álltak a banknál korábban).

 

"Azoknak egy közös csavarjuk nincs a most vásárlandókkal!"

 

Az 5000-eseknek nincs, mert az más típus, de a genfiek az utolsó csavarig megegyeznek. 

 

"Tehát a kritika a most vásárlandónál jóval öregebb és teljesen eltérő típusú buszokra vonatkozott."

 

Meg a genfiekre is. Az egész akkori szériából egyedül a kevéske athéni eredetű kocsi vált be.

 

 

 

Előzmény: dr_ius (51023)
JLA160 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51038

Majd lehet, hogy a hétvégén megvizitálom őket, aztán meglátjuk :)

Előzmény: BPI-791 (51034)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51037

Tényleg, nem is értem, Berlinben pl. miért dobták ki a 280-asokat, és miért nem azok járnak ma is.

Előzmény: BX-60-72 (51036)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51036

Nem. A 280-asokat kellene felújítani. A 435-ösök mehetnek. Illetve a 412-esek selejtezését kellene végre meglépni. Igen, azok a korszerűtlenek, nem a 200-asok. Csak ezt nem szabad kimondani, mert az a típus valamiféle szent tehénként van itt kezelve, a maga borzalmas konstrukciójának, millió hibájának ellenére. Ezeket senki nem látja? Vagy mindenki homokba dugja a fejét? Azért nem mindenki nyeli ám be ezt a BKK-BKV sajtókommunikációban állandóan ész nélkül nyomatott korszerűalacsonypadlós maszlagot, amivel mindig elmaszatolják a problémát.

Előzmény: dr_ius (51029)
BPI-791 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51034

Elviekben igen :)

 

Viszont - mint korábban írtam - egyes infóim szerint a 19-71 és a 19-73 is D2156 lett, de a turbós változattal. Mivel én eddig csak a 973 turbójának fütyülését hallodtam, ezért megerősítést vagy megcáfolást szeretnék, hogy a fenti állítások igazak-e vagy se.

Előzmény: JLA160 (51022)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51033

"A buszok pontosan mikor is lettek kivonva? 2008?
Azóta álltak valahol az ég alatt? :/"

 

Igen.

 

 

Előzmény: Irisbus (51027)
dr_ius Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51031

Azért azt meg kell hagyni mi nem tudnánk eladni más országnak egy 1db használt buszt sem, főleg nem olyat amit már 13 éve használt Budapest .. 

kelenfield Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51030

Valóban. Ki kellene írni egy tendert 200db + 400% opció buszra, normális feltételekkel!

Aztán normálisan győztest hirdetni, alárni... KIFIZETNI.....

 

Sajnos nem így van... Addig jön az aprólék..... evvan.

Előzmény: daveszka (51005)
Irisbus Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51028

Az exgenfiek is rohadtak le szépen a Nógrádnál anno... És amikor Veszprémben/Székesfehérváron jártam, sehol nem voltak elragadtatva Tőlük.

Előzmény: dr_ius (51023)
Irisbus Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51027

Vagy ez, igen.

 

A buszok pontosan mikor is lettek kivonva? 2008?
Azóta álltak valahol az ég alatt? :/

Előzmény: VEKE (51021)
dr_ius Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51026

Csökkent az elmúlt időszakban a műszaki hibák száma, harmada a tavalyi adatnak, a kétezres évek eleji, adatokat mérnek, 1-2 százalék között.

Előzmény: Dr.V.ker. (51025)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51025

Nem baj, jól félre fogják ezt magyarázni, közben meg sírnak, hogy miylen szar a buszpark...

Előzmény: dr_ius (51023)
dr_ius Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51024

A helyzet az, hogy mi most, más EUR árfolyam mellett 13 millió forintért  vesszük ezeket a buszokat. Nekünk a jelenlegi parkhoz kell, a régi Ikarushoz hasonlítani mindent, nem a svájci anyagi lehetőségekhez. Ők új buszokat vettek helyettük, a főváros is szívesen venne azonnal, ha tehetné. Egy 19 éves és még soha fel nem újított 435-ösnél megbízhatóbb járművek...márpedig a másik opció, hogy azok maradnak, meg a 24 éves 280-asok. Az ottani tapasztalatok egyébként olyanok, mint a mi csuklós Volvókkal, mert azért azok is lerobbanak, nem Siemens Combinók, de azért senki nem mondaná, hogy dobjuk ki őket, nem? 

 

 

Előzmény: dr_ius (51023)
dr_ius Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51023

A VEKE által, a videókon belinkelt nyilatkozat a régi 5000-es Volvókra (kockalámpa) vonatkozik. Ezek robbantak le a 20E-n és a 47-49VP-n folyamatosan és okoztak gondokat a Nógrádnak, sajnos erre emlékszem. Ez a 25 db (eleve, genfi színűek, narancssárgák) soha nem voltak budapesti forgalomban még. Azoknak egy közös csavarjuk nincs a most vásárlandókkal! Amit kifogásolt a mostani buszok kapcsán, hogy akkor 48 millióért kínálták a közreműködő cégnek. Mostani EUR árfolyam mellett (!) 13 millió a vételár, amit a régi Ikarusokhoz kell hasonlítani, nem a svájci viszonyokhoz, ahogy ezt már kifejtették. 

Tehát a kritika a most vásárlandónál jóval öregebb és teljesen eltérő típusú buszokra vonatkozott.

Vitézynek a most vásárlandó buszokkal egy kritikája volt korábban: az, hogy drágák 48 millióért, Antal Attila fiát foglalkoztató cégtől.

JLA160 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51022

Ez igen :D akkor ez már az ötödik ami D10-ből lett D2156 (01-08, 01-93, 03-05, 19-78 után) ha jól számolok.

Előzmény: bandikaikarus (51004)
VEKE Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51021

Nem.

Felköp, alááll.

Előzmény: Irisbus (51019)
Dante001 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51020

Az poén hogy a nógrád pont azt nem vette meg. Jó lett volna valamelyiket kiváltani, a kiváltott meg lehetett volna alkatrészbánya.

Előzmény: bandikaikarus (51018)
Irisbus Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51019

:D

Öngól!

Előzmény: VEKE (51009)
bandikaikarus Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51018
En csak azokkal kapcsolatban tudok allastfoglalni, amelyek nyugjeit mintegy 3 evig kezelni kellett. Meeg a legjobb kozuluk az LCR-151 volt.
Előzmény: Dante001 (51016)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51017

"...az albások valahogy rendben működnek..."

 

Már amelyik.

Előzmény: Dante001 (51016)
Dante001 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51016

Rejtélyes módon csak a nógrádos kocsikkal van/volt baj, az albások valahogy rendben működnek....lehet nem a buszok sz*rok.

Előzmény: bandikaikarus (51007)
daveszka Creative Commons License 2013.02.05 0 0 51015

Sírnánk?

Nem vagyok én BKV fan, azon kevés topiktársak között vagyok aki örül neki, hogy jön 150 zsír új citaró. (és nem igazán érdekel ki hozza)

Nincs 150 ugyanolyan eladó típus ez tény, de a ló túloldalára se kell átesni ha érted mire gondolok.

Előzmény: T. Ádám (51010)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!