Keresés

Részletes keresés

Humarci Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55727

És köszönjük ezt is Laci! :D

Kollégáidnak minden dicséret, nagy siker volt, sokan voltak a rossz idő ellenére is.

Külön köszönet a szép csillogó fényezésért és a felnik is gyönyörűek lettek ezüstben pompázva.

 

     

Előzmény: Törölt nick (55706)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55725

ez a hsz.-ed most nagyon tetszett. a nokiás doboz  nem másé, mint a bkv "újdonsága".

Előzmény: Humarci (55721)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55724

Azért a 400-asnak van egy két előnye utasszempontból... Már egyébként ott kéne tartani, hogy lassan azok mennek leveses tálnak, vagy kanálnak.

Előzmény: Humarci (55721)
Humarci Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55723

köszönjük, Neked talán hisznek...

 

örömteli a ténykedésetek, ahogy próbáljátok felszámolni az égető problémákat

de beázások nem csak 200asoknál problémásak a felújítatlan 435-k is rendre beáznak, de volvok is vannak sajnos bőven

 

sok sikert kívánok, ebben a nehéz időben minden kollégádnak

Előzmény: Törölt nick (55706)
Humarci Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55722

na ez az

405-ket is lehet szídni, tuduk hogy tervezték meg őket rohamléptekbe

tudjuk mire tervezték, hogy sík terepen pár ülő utassal furikáznak majd

na most se a 2/16/27/39/137/191es nem egy "lapos" és vannak/voltak szépen utasok rajtuk

Előzmény: Törölt nick (55704)
Humarci Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55721

hát ha így van ahogy írod akkor nézzük a 400as típust futtatjuk a 200ast szídjuk

a 400 drágábban üzemeltethető, drágábban felújítható, akkor most mi is van?

ott lehet fejleszteni ahol pénz is van rá, nem lopják el, nem teszik tönkre a közlekedési céget, nem hülyeségekre költik el a pénzt, nem hibásan kidolgozott és kivitelezett projektekre verik el

Előzmény: Törölt nick (55701)
Humarci Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55720

huha, nem mondod...

beszélgettünk már párszor személyesen azt hittem ilyen fel se merül

 

amúgy meg menj be a műszakhoz azt majd mesélnek

maradjunk annyiban már amikor megjöttek a vanhulladékok akkor is már a vezérek meglátták pl a 36-on mivel lesznek és ennyi jött ki a szájukon: na ma se szállok majd ki csak kajálni meg este a buszból...

már akkor is sípoltak akocsik mindenféle hibaüzenetekkel, aztán a sok beírásra meg félreállásra az volt a válasz hogy kikötötték a hangjelzést

Előzmény: g86 (55698)
Humarci Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55719

hát menten beszarok :D

te aztán nagyon értesz a dolgokhoz...

csak 4-5 sofőrt kérdeztél volna meg, már nem is írtál volna ekkora baromságokat

 

itteni topiktársak is vezették eme kocskat, csak már nem írnak ide a sok gyengeelméjű ill. a gerincetelen fikanickeknek köszönhetően

Előzmény: Obsitos1663 (55696)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55718

Nem oka, hanem jelképe lett!

Olcsók az alkatrészei, nem bonyolult szerelni és jóóóó pár éve ismerik a technikát. Sok újat nem tud mutatni a szerelőknek. Így nem nehéz üzemeltetni, ez nem kihívás.

Nekem nincs semmi bajom a 200-asokkal, ha olyanok amilyen pár éve is voltak a buszok. Ha időben ott van a busz ahol és elvisz addig amíg szeretnék akkor felőlem Karosa is jöhetne vagy IK 180-as is. 

Viszont ha kapsz egy alacsonypadlós buszt annyiért amennyiért egy magaspadlós felújítása - ráadásul néha vitatható minőségben - akkor azért elgondolkodtató, hogy miért is azok a hülyék akik azt mondják menjen a levesbe. Ha csak az a gond megtarthatjuk a rendszámokat simogatni...

Előzmény: BX-60-72 (55688)
Humarci Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55717

ha visszaolvsol figyelmesen megtalálod az előzményeknél

kérjél segítséget a felvágott nyelvű rittersporttól, ő úgy is olyan okos

Előzmény: Obsitos1663 (55692)
Humarci Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55716

várjál, nem értem milyen mobil rámpás 260-saról bezsélsz...

vanhoolnál van mobilrámpás

nem a szent Ikarus, de elegem van, hogy mindenki őket szídja

 

szídhatnátok a protkós jólfésült gabibát, aki tönkrevágta budapestet jó időre a 16évét és a ránk maradt adósságokat és elcseszett projekteket szívhatjuk évtizedekig

Előzmény: T. Ádám (55691)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55715

Ne hasonlítsuk össze a körtét és az almát!

 

Jól mondod, az átlagutas azzal ami van. Szerinte a 200-as az a busz ami már rég óta jár a városban és szakadt, koszos, beázik és nehéz rá felszállni. Őt nem érdekli, hogy a 280-as csak 10 év után lesz váztörött míg a Volvo csak 8 évet bír ki Budapesten. A Volvot is csak azért tudja mert nagy sajtóvisszhangja volt anno mikor jöttek és mert rá van írva az elejére.

Viszont az átlagutas nem is forumozik, így ide se ők írnak. Ezért mertel leírni lent amit és nem kisdoktorit vagy tudományos elemzést írtam.

De ha akarod összehasonlíthatjuk a kőbunkót a lézerszikével vagy a már említett körtét és almát is. 

Előzmény: RIKA424 (55711)
Humarci Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55714

Ezt tudjuk zökkenőmentesen üzemeltetni, ehhez a legolcsóbb az alkatrész, ehhez van alkatrész........

 

Előzmény: Törölt nick (55686)
Humarci Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55713

*****

Előzmény: BX-60-72 (55688)
IKARUS Egyedi Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55712

Tökéletesen egyetértek!

Előzmény: RIKA424 (55711)
RIKA424 Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55711

A 200-ast pedig a kortársaival kell összehasonlítani üzemeltetési szempontból nem pedig az itt is divatos szemlélet keretében, hogy "hol lesz a Volvo 25 évesen?". :(

 

-----------------

 

NEM.

 

Egy állományból kiemelni egy típust és keresni hozzá más városokban vagy más államokban kortársat, hogy legyen mivel összehasonlítani.................nos ez nem más mint publikáció gyártás.

 

A különböző doktori iskolák előírnak publikáció számot a doktori fokozatért.

Erre viszont kíváló ha unatkozó PHD hallgató összehasonlítja az Ikarus 200-as városi családot a Karosa 700-as családdal valamint a ROCAR autóbusz családdal.

Mind kortársak.

 

Majd levon vmilyen következtetést és rajzol(tat) harmincvalamennyi táblázatot, diagramot, stb. a három család különbözőségeiről vagy azonosságairól.

 

Ez a kortárs összehasonlítás.

A dolgozat elkészül egy példányban, megjelenik egy havilapban amit kiadnak 170 példányban.

Elolvassa kb. 300 ember.

Ennyi.

 

--------------------

 

A használó, civilül UTAS, nem ír kisdoktorit kortárs autóbusz családok összehasonlításáról.

Ő azzal hasonlítja össze ami a városban fut, egy adott időben.

 

Az üzemeltető, javító, karbantartó nem ír kisdoktorit a kortárs autóbusz családokról.

Ők azzal hasonlítják össze amit üzemeltetnek, javítanak, karbantartanak.

 

 

Előzmény: Törölt nick (55701)
MCA-001 Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55710
A rendszeres takarítás pedig a legjobb:)
Ez nem csak a VH-ra értendő:)
Előzmény: Törölt nick (55707)
JLA160 Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55709

01-06 és 16-29 vsz. (a 629 jóval igényesebb...)

Törölt nick Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55708

5* ,igen és kicsit a 30-ason lévő 280-asokat sem ártana takarítani borzasztó mocskos az egyik, ez már tényleg ne a pénzen múljon...

Előzmény: Törölt nick (55707)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55707

Az egységes szín előtt a takarítás fontosabb lenne.

A többi része az jó. :)

Előzmény: Törölt nick (55706)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55706
Az idén reméljük legalább a csuklós VHk fele arculatjavításra sor kerül, aminek legfőbb eleme az egységes szín. Emellett elvárásom, hogy a fődarabokat üzemi keretből ezeknél a kocsiknál felújítsuk, megjavítsuk, még ha tudjuk azt is, hogy teljes gépészeti felújítást nem tudunk nekik adni.

Több ilyen programszerű dolgot szeretnénk más típusoknál is. A 412eseknél a legrosszabb vázállapotok felszámolása lehetséges fehérvári javítással, a 280asokon programszerűen, nem egyenként megcsináljuk a kipufógokkal kapcsolatos problémakat, illetve a kétszázasokra legjellemzőbb kritikus tetőbeázásokat is felszámoljuk, biztató kísérleteken vagyunk túl egy-egy kocsinál, egyenlőre még költségbe is kezelhetőnek tűnik.
Az erőforrások döntően a második félévben fognak rendelkezésre állni, ha a 150 forgalmi kocsival csökken a kiadásunk (munkaerő, javításba bavonható járművek rendelkezésre állása, stb).
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55705
Felre gepeltem (telefon...), de nyilvan ertheto :-)
Előzmény: Törölt nick (55704)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55704
Hogy erted azt, hogy "mar"?
mindenki masnak is szol a kerdes.

Tudom, hogy ezek a "legujabb uj" kocsik a bkv-nal, de ne csinaljunk mar ugy, mintha tegnap jottek volna.

(A 412esek hogy birtak ~8 evesen?)

En tovabbra is ugy latom, hogy tekintettel a beszerzesuja korulmenyeire, az uzemeltetes viszontagsagaira es minden egyebre, egesz jol megalljak a helyuket. (El lehet kepzelni, mi lett volna, ha sikerul anno egy normalisabb specifikacioval megrendelni oket, majd egy picit jobban oda figyelni rajuk.)
Előzmény: T-660 (55661)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55703

Erre utaltam :)

Előzmény: Törölt nick (55702)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55702

Lásd alul motorizált 7700. :)

Előzmény: Törölt nick (55700)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55701

Nem valóban nem véletlenül, van ahol fejlesztenek.

 

Ez tipikusan megint olyan, hogy nem a típus hanem az üzemeltető hibája.

Ha valami az azonos kategóriába tartozó járművek közül csak drágábban üzemeltethető az "típus hiba". Ha viszont a megfelelő, elvárható karbantartás nélkül nem tud üzemelni rendesen az üzemeltetői oldal.

Az se a 200-as sorozat előnye, hogy kalapáccsal és szigszalaggal lehet javítani hanem az üzemeltető szégyene, hogy csak ennyit tud. A 200-ast pedig a kortársaival kell összehasonlítani üzemeltetési szempontból nem pedig az itt is divatos szemlélet keretében, hogy "hol lesz a Volvo 25 évesen?". :(

Előzmény: Humarci (55676)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55700

Egy szerelő is azt emelte ki, hogy pont motorikusan kiemelkedőek, mert ugye csak Magyarországon van ez a szemlélet, hogy mindenből a legkissebbet, a legszarabbat kell megrendelni...

Előzmény: Obsitos1663 (55696)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55699

:)

Előzmény: g86 (55698)
g86 Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55698

Egy szakadt csuklóharmonikából igazán nem érdemes messzemenő következtetéseket levonni egy busz műszaki állapotára vonatkozóan. Ha elszakadt, meg kell javítani. A Van Hoolt is, ahogyan minden más típust is.

Előzmény: Humarci (55673)
Irisbus Creative Commons License 2013.04.06 0 0 55697

Hanyadik megálló elhelyezés ez, ami csütörtök óta él a Keletinél? :D

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!