Keresés

Részletes keresés

flugosmotoros90 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56040

Ebben igazatok van, hogy az sem jó, ha ordít és tényleg az lehet a jó megoldás, ha teljesen nem lehet lehalkítani.

Egyébként én pl. csak 260-asba hallom, hogy ordít. Ma is a 10-60-on szépen működött. (egyszer lefagyott, de aztán újra lett indítva, akkor megtalálta, hogy hol tart és nem ordít). Kiírja, hogy mikor indulunk, dátumot, stb.

Ha tényleg eljutunk arra a szintre, hogy ebből egy kerek, működő rendszer lesz, akkor az tényleg érezhető javulás lesz az utasok életében és ez a BKV kizárólagos gondozásában nem jött volna létre ezt is be kell látni.

Előzmény: Villámhetes (56036)
BX 59-76 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56039

Még jó hogy zavar hogy, 1500db hangerővel szól a fülem mellett fél méterre a megállóbemondás.

Nem tudom, hogy Te mivel foglalkozol, De javaslom, hogy menj ki csak egy kör erejéig a 179-es vonalra, akár utasként. A max 20 perc a menetidő alatt nem gyenge halláskárosodást fogsz elszenvedni. Ugyanez 8-10 órában akár hallásvesztést is okozhat.

Előzmény: flugosmotoros90 (56032)
BX 59-76 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56038

Nyugodtan a kezébe adhatod. Mivel számítógépről van szó, így be lehetne programozni, hogy 30%-100%-ig legyen a hangerő. Ugyanúgy, mint ahogy a fényerőt is állíthatja a jvez. De egy bizonyos % alá nem lehet állítani.

Előzmény: flugosmotoros90 (56032)
JLA160 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56037

Hát a 212 helyett én inkább a 00-46-ot tartanám esélyesnek... :)

Előzmény: BPI-791 (56035)
Villámhetes Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56036

De az sem jó,ha üvölt,és nem tudod szabályozni a hangerőt.

Előzmény: flugosmotoros90 (56032)
BPI-791 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56035

Kezdenek egyre 'ijesztőbbek' lenni ezek a motorcserék. :)

Ezek után nem lepődnék meg ha a 725-be és a 212-be is rövidesen D10 kerülne.

Előzmény: BPO-646 (56029)
Villámhetes Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56034

Igen.

Előzmény: W25 (56031)
Villámhetes Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56033

Akkor ő megúszta:)

Emlékszem rá,61-es vp-n szívómotorosként kb. 23-mal mentem fel vele,közben ketten megelőztek...

Előzmény: BPO-646 (56029)
flugosmotoros90 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56032

Teszem hozzá, hogy nem ajánlatos a hangerő állítását a járművezetők kezébe adni. Van, aki előszeretettel halkítja le, mert őt zavarja!

Előzmény: BX 59-76 (56016)
W25 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56031

 D10-es cserénél felújított motorokat kapnak?

Előzmény: BPO-646 (56029)
JLA160 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56030

Húú de illúzióromboló lehet :) Na majd érdemes lesz felkeresni, kíváncsi vagyok...

Előzmény: BPO-646 (56029)
BPO-646 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56029

1702 @ D10  :)

.BPO-346. Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56028

Errefelé úgy néz ki jóvilág honol :D Én nem bánom, ha már ennyit fizetek (fizetünk) érte.... :)

Előzmény: kristoof (56025)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56027

Mindenkinek sok-sok szeretettel, ha már FUTÁR-ról van szó :

 

 

Ahol óra:percet ír ki, ott a lényeg az, hogy az a busz nincs felszerelve az ESWE rendszerével és ezért nem tud kommunikálni vele.

 

Egy másik videó, hogy a rendszer mennyire van ott továbbgondolva:

 

 

 

Előzmény: T. Ádám (56020)
kristoof Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56025
Ilyen nagy közlekedési baromságot utoljára a Demszky érában terveztek! Istenem! Három vasút a semmiből Kápmegyerre! Beszarok! :-(
Előzmény: .BPO-346. (56019)
T. Ádám Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56024

Én is :D De talán a WP-re már lenne fejlesztés mert azért van már 3 mobil gyártó akinek van WP telefonja.

Előzmény: Közlekedésguru (56023)
Közlekedésguru Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56023

Én is kimaradnék ebből a Symbian-ommal :D

Előzmény: T. Ádám (56022)
T. Ádám Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56022

Ja igen okos telefon. Valószínűleg lesz megint Androidra és IOSra fejlesztve valami alkalmazás. Aki viszont Symbiant vagy WP-t használ megint kimarad.

Előzmény: Közlekedésguru (56021)
Közlekedésguru Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56021

Nekem speciel nem nagyon tetszik a kétsoros kijelző, ez azt jelenti, hogy ha 2 viszonylat van egy adott megállóban, akkor látom, hogy mikor jön az x és mikor az y járat. Igen ám, de se azt nem lehet látni, hogy mikor jön az azonos viszonylatból a következő, se azt, hogy mondjuk a vonalon mikor jön alacsonypadlós. Ehhez képest http://iho.hu/img/okosbuszok_gyor/okos.jpg ami 6-ot jelenít meg, s emellett alul követhető az adott vonalon az is, hogy hol tart a következő (ledekkel, mint anno a 86-oson) nem tűnik túl sok információt átadónak. Annyi előnye van, hogy nem kell elmenni a tábláig, hogy vajon mikor jön a következő, ill. ha késik, akkor látható, de maga a rendszer ennél sokkal többet is tudna. Tudom, mindenki járjon okostelefonnal meg tablettel.

 

Örülök is meg nem is.

Előzmény: T. Ádám (56020)
T. Ádám Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56020

Állítólag lesz 4 soros kijelző is (BKK írta a facebookon). És akkor az Örsön (zugló) sejtem miért van ennyi FUTÁR oszlop. Ha elöl nem írják ki a 31-131-231-82 járatokat csak hátrébb akkor sok értelme nem lesz. Főleg hogy a leszálló helyhez raktak még egy oszlopot gondolom az majd csak a trolit fogja mutatni.

 

St. Galleni FUTÁR. Van pár sor a kijelzőn és nem csak a VBSG de a PostAuto buszait is mutatja mikor mennek. Az oszlopon van egy gomb amit ha megnyomsz elsorolja mikor melyik járat merre fog menni (kipróbáltam, muszáj volt :D )

http://phototrans.hu/14,609916,0,Hess_Kiepe_BGGT_N2C_193.html

Előzmény: BX 59-76 (56012)
.BPO-346. Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56019

Tudom, nem busz, de majd azt is érinti.......maaaaaajd! :D

Ilyen lesz a 3-as metró új végállomása

Közös peronon lesz Káposztásmegyeren a vonat és a metró, a szomszédban pedig a buszterminál. Tovább »

forrás: Index.hu

 

Aron_son Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56018

05-69 utasterében ma koradélután masszív "amperszag" terjengett, ha lehetséges nézzenek rá a garázsban.

bpi-211 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56017

Mondjuk a fok-gyem magában sem életbiztosítás. 165-nél az akarat megvolt, de mégsem volt jó ötlet kijelzősíteni, csak a baj van vele a kezdetek óta.

 

A hang meg érdekes, akkor elég egy bármilyen központi zavar és már nem is beszélnek a járművek?! A hangerő is sajnálatos, tényleg baromi hangos, szét fogja küldeni a hangszórókat.

Előzmény: BX 59-76 (56016)
BX 59-76 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56016

A Futár főleg Fok-Gyemes kocsiknál nem egy életbiztosítás.

BPI-382: 30. próbválkozásra ki lehet vele iratni minden kijelzőjére a viszonylatot, de a többi 29 esetben csak 1-2 kijelzővel kommunikál.

BPI-325: Mrgbízhatóan működik az összes kijelzőjével együtt.

BPO-165: Szét kellene szedni a homlokfali kijelzőt és a rajta hagyott önteszt DIP kapcsolót vissza kéne állítani alapállásba. Oldal eddig egy egység volt halott, gondolom kilőtte az az egy a többit is.

 

A hangot elvileg nem lehet kikapcsolni, főleg nem manuálisan.

Sajnálatos módon még a hangerőt sem lehet állítani rajta. a kocsik 90%-án ordít a Futár mint a fába szorult féreg.

 

Előzmény: bpi-211 (56013)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56015

Ha ráviszed az egeret a képre, akkor kiirja:

"A kijelző majd véglegesen az 1-es villamosok indulásait fogja kiírni, most a teszteléshez jelenítjük meg rajta a buszok indulását, mivel azok részben már FUTÁR fedélzeti berendezéssel felszereltek." 

Előzmény: Törölt nick (56010)
dcs100 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56014

10-49 @ vsz. (kék lett).

06-64 @ FUTÁR

bpi-211 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56013

Hogy mindig csak fikázni tudtok... Konkrétan erre a hsz-re reagálva: nem mindegy melyiket szerelik fel elsőnek? Mi van, ha szeptemerben le kell szerelni? Az egész futár-nak kijelzőstől, mindenestől júliusra készen kell lennie (azt most hagyjuk, hogy mi volt a múltban a projekt kapcsán, a jelenben valóban szépen haladnak a dolgok). Kelenföldön szerintem már az összes 260-asba bekerült a vezérlő. A hangos viszont érdekelne, hogy működik, mert adott egy busz, ami szépen mondja a megállókat, majd másnap egy másik vezérrel ugyanazon vonalon csöndben van a busz. Rendszer függő a dolog, vagy le lehet tiltani manuálisan a bemondást? De a 01-65 is érdekes, 188E-n beszél, kiírja a megállókat is, 40E-n semmi (és mellesleg még mindig KO a front kijelző plusz az oldalsó is befagyott).

Előzmény: Törölt nick (56008)
BX 59-76 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56012

És az a Boráros téren több viszonylatot is képes mutatni egyszerre. Miért nem lehetett már 5-8 soros kijelzőket telepíteni?

Előzmény: Törölt nick (56010)
kristoof Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56011
Igen ez nekem.is feltűnt! Gondolta nem szólok, nehogy megint leszabjanak! :-)
Előzmény: Törölt nick (56010)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.10 0 0 56010

Ja és még valami: ennek a jövőben nem azt kéne majd mutatnia, hogy a következő villamos/busz/troli milyen viszonylatú lesz és az hány perc múlva jön? Merthogy ilyen hogy a villamosmegállóban kiírja, hogy a közelben álló busz hány perc múlva megy, ilyen Futár nélkül is létezik a Boráros téren (a 4-6 megállójában kiírja, hány perc van még a 23-as vagy az 54-es buszok indulásáig).

Előzmény: lapaj74 (56006)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!