Keresés

Részletes keresés

Alexander Pistoletov Creative Commons License 4 órája 0 0 164938

Mennyire lenne egyébként életszerű, ha a későbbiekben a budai garázsokba szánt, azon belül is a meredekebb vonalakon közlekedtetni kívánt buszokat erősebb motorokkal rendelnék? Volna értelme ilyen célú kettéosztásnak a megrendelésekben?

Előzmény: szintetikusdizelolaj (164934)
torqmatic Creative Commons License 7 órája 0 0 164937

Pedig ki tudja, lehet, hogy sorsdöntő szerepük is lehetett volna :P

Előzmény: Alexander Pistoletov (164935)
torqmatic Creative Commons License 7 órája 0 0 164936

Na ja, ráadásul n+1szer le lett már írva az is, hogy a Volvo akkoriban ezt a típust csak ezzel a motorral gyártotta: nagyobb teljesítményűt lehetett volna rendelni (nyilván meg is kérték volna az árát), de nagyobb hengerűrtartalmút nem. 

Előzmény: szintetikusdizelolaj (164934)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 10 órája 0 9 164935

Micsoda véletlen, amint lezajlottak a választások, kirajzottak az ex-MHU-k.

szintetikusdizelolaj Creative Commons License 11 órája -1 8 164934

Demszkyt semmi okok nem volt szeretni, ma sem teszem, de nem ez volt a hàttér.

A Volvonak meg kellett a piacot szereznie az Ikarus/Irisbus csapattól ócsó megoldással, így tették meg.

Amugy a sok okos menedzser (már a cégek egyes műszakiai) tényleg hitt a downsizeingban a 2000-es évek esetén, ezt élőszóból tudom.

Előzmény: BX 59-76 (164931)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 11 órája 0 9 164933

Az a baj h nem megsavanyodott félbolondok irtak hanem kreditjük van (azaz poziciójuk, reméljük volt) a panaszmukiknak, szóban/telefonon pampogtak.

Tervezünk a nyári hétvégére ilyen Városliget-Zugliget keresztbemenetet, remélem àtmegy.

Előzmény: torqmatic (164932)
torqmatic Creative Commons License 11 órája 0 11 164932

Itt nem esett róla szó, de tegnap lezajlott az eddig talán legnagyobb szabású, magán szervezésű, BKV-tól teljesen független nosztalgiabuszos esemény, a "96A felélesztése". Én ugyan személyesen nem vettem részt rajta, de ahogy kívülről láttam és ahogy az ismerősök beszámoltak róla, gyakorlatilag fullon jártak a buszok egész nap.

 

Ismét bebizonyosodott tehát, hogy van igény 200-as nosztalgiázásra és nem csak a budai hegyekben... Kíváncsi lennék azért, hogy hány megsavanyodott félbolond írt panaszlevelet a BKK-nak, bár errefelé mondjuk normális emberek laknak, nem mindenszarista, finnyás balf@szok :P

BX 59-76 Creative Commons License 13 órája -1 4 164931

Egyébként sajnos a politika ebben a témában is bőven beleszólt, így ezt felesleges firtatni. Meg lett mondva már régesrégen is, hogy mit kell venni, mert ez az elvárás.

Anno a Volvok esetében Demszky volt, aki a megrendelést megszabta, hogy a legkisebb motorral vegyük, mert akkor keveset fogyaszt. 

Ugyan buszt életében nem látott, de ha Ő azt mondta, akkor úgy is lett.

Külföldön a közlekedési vállalatok veszik a buszokat, nem a politikus.

Előzmény: MXP--1991 (164928)
BX 59-76 Creative Commons License 13 órája 0 1 164930

A Mercivel még lehetne beszélni, hogy foglalkozzanak a témával, de mivel az ITK még közbeszól, így a Merci sem tud mit tenni.

 

Előzmény: neodd (164927)
BX 59-76 Creative Commons License 13 órája 0 5 164929

Nem arról van szó, hogy nekünk jut a legrosszabb busz, csak amíg az Inter-Tan-Ker megveszi a buszt, bérbeadja 8 vagy 10 évre semmi több "teendője nincs vele".

Adva van egy munkaeszköz, úgy ahogy le van járva. Nekik édesmindegy, hogy jó - vagy nem jó annak aki dolgozik vele nap mint nap.

Mivel a BKV csak bérli, semmi köze hozzá, nincs mozgástere a felmerülő problémák megoldására, Nem módosíthat rajta, max javíthatja a műszaki hibákat.

 

Magyarra lefordítva, van egy éttermem, mivel úgy olcsóbb bérelek késeket, amivel a szakácsok és előkészítők dolgoznak. Ha azoknak nincs éle, nem élezhetem meg, mert nem az én tulajdonom. Aki bérbeadja, nem foglalkozik azzal, hogy megélezze, mert neki az az érdeke, hogy újabb késeket bérelj helyettük, aminek még van éle.

Előzmény: MXP--1991 (164928)
MXP--1991 Creative Commons License 15 órája -3 7 164928

Amióta olvasom a fórumot egy dolog a biztos: A megmondó emberek szerint MINDIG az a busz a szar, a világ legrosszabbja, amit épp a BKV beszerez. Volt itt már a világ legrosszabb busza a Volvo, a Vanholl, a Mercédesz, éppen mit vesznek.

 

Kicsit ez már unalmas.....meg egy kicsit dedós, hogy MINDIG nekünk jut a világ legrosszabb busza......jaj jajjjjjj, jajjjjjj, hogy mi mindig így járunk.

Előzmény: neodd (164927)
neodd Creative Commons License 18 órája -1 9 164927

Szerintem a kutyát nem érdekli, kinek tetszik valami, meg kinek nem, azt viszont tényleg továbbra sem értem, hogy ha valami még szinte új (AA-DI széria kb. másfél éves), miért nem lehet az ilyen jellegű viszonylag komoly hibákkal az asztalt verni a gyártónál?

Értem, hogy bérlés, meg örüljünk, hogy van új busz, de ez így tényleg nevetséges. Kívülről tényleg az látszik, hogy teszünk az egészre, esténként leadáskor csak az számít, hogy a sofőr ne törje körbe a buszt, meg ne törje le a napellenzőt, ezt árgus szemekkel meg kell nézni minden alkalommal, de az, hogy nem megy a klíma, gyenge a motor, nem mennek bizonyos (akár a KRESZ-ben kötelezően előírt) műszaki funkciók, senkit nem érdekel... 

Tulajdonképpen a Mercinek van igaza, ha a megrendelői ennyire szerencsétlenek, gyárthat bármekkora hulladékot, azt is kapkodva fogják vásárolni. 

Előzmény: BX 59-76 (164926)
BX 59-76 Creative Commons License 20 órája -1 1 164926

Nem csak a Cinkotai garázsban vannak Mercedes Conecto buszok, hanem tudtommal mindegyik garázsban. Lehetne csinálni egy felmérést, hogy kinek tetszik, kinek nem.

Az SKR-ek még nem is voltak annyira rosszak, de az új eresztésnél szerintem igenis vannak hibák.

Előzmény: gorcher (164925)
gorcher Creative Commons License 20 órája -2 8 164925

A Volvók óriási műszaki fejlődést hoztak a '80-as évek műszaki színvonalán ragadt BKV-hoz 2004-ben, mind utas, mind járművezetői komfort szempontjából nézve.

 

Ez a merga dolog meg: az hogy te nem szereted, az nem jelenti azt, hogy az egész cinkotai garázsnak ez lenne a véleménye. Mert ugye szerinted a hibridek milyen jó buszok, aztán az új árában vett használt szarokból az első példány gazdaságosan nem javítható váztörés miatt lett kuka. Hoppá, mekkora biznisz volt. A többségük egy Farkashalomra alig bír felmászni. De persze ezek a jó buszok és nem a Conectók. Ugyanmár...

Előzmény: BX 59-76 (164923)
Angyal K. Creative Commons License 21 órája -2 2 164924

Lemaradt a "szubjektív, szerény véleményem szerint"!

 

Előzmény: BX 59-76 (164923)
BX 59-76 Creative Commons License 25 órája -5 4 164923

Erre annyit írnék, hogy mások voltak a viszonyítási alapok. Akkoriban az Ikarus 280-as és 435-ös széria simán kenterbe vágta a Volvo 7700A buszokat, kényelem, megbízhatóság, futásjóság tekintetében. Akkor jobbbat szerettünk volna.

Most, hogy megismertük töviről-hegyire a csillagos Török buszok szolgáltatási színvonalát, mára a Volvo tűnik jobbnak.

Előzmény: torqmatic (164922)
torqmatic Creative Commons License 5 napja -1 8 164922

Most ez a "vita" megint olyan, mint amit itt egyesek a Volvókkal kapcsolatban előadnak: az egyik pillanatban már új korukban is szarok voltak, a másikban meg 20 évesen is kurva jók... Egyrészt nem 5, hanem 4 évesek, de ha a forgalomba állásuk dátumára se emlékszel, akkor gondolom arra se, hogy a régebbiek mennyire zörögtek közel 10 évvel ezelőtt :P

 

Csodát amúgy nem kell várni, mert sajnos ez a budapesti úthálózat minden járművön nyomot hagy előbb-utóbb.

Előzmény: nonick7 (164921)
nonick7 Creative Commons License 5 napja 0 0 164921

az RVY-ok 5 évesek, a régiek 2021-ben se voltak jobbak mint most.

Előzmény: torqmatic (164920)
torqmatic Creative Commons License 6 napja 0 6 164920

A már helyett inkább a MÉG szót használd...

Előzmény: nonick7 (164919)
nonick7 Creative Commons License 6 napja 0 0 164919

Azt meg kell adni, hogy már nem zörögnek olyan hangosan, mint a régiek.

Előzmény: Fenyőfatalp (164909)
lapaj74 Creative Commons License 6 napja -2 2 164918

Szeretném kérni az illetékeseket, hogy RVY-713-at  nézessék meg mert  több hete már iszonyatos hangot ad a ventilátor. Elég kellemetlen reggel 4-től éjfélig ezt hallgatni pihenés helyett. Köszönöm.

Villámhetes Creative Commons License 6 napja 0 0 164917

Tegnapi.

Előzmény: nemeza (164916)
nemeza Creative Commons License 6 napja 0 0 164916

Mikori?

Előzmény: Villámhetes (164915)
Villámhetes Creative Commons License 2024.06.04 0 14 164915

BX 59-76 Creative Commons License 2024.06.04 0 0 164914

Visszafejlődés az tapasztalható, minden téren. Már a legtöbbnek check engine, regenerálás és klímahibája van. 

Előzmény: Fenyőfatalp (164909)
TorzónBorzAlom Creative Commons License 2024.06.03 0 0 164913

A "BKV Trilógia" (A főváros tömegközlekedésének másfél évszázada) harmadik kötete érdekel valakit egy tizesért?

18-09 Creative Commons License 2024.06.03 0 0 164912

Nem a Ganz-Skodával keveri valaki össze? Mert az állt ott egy időben. 

Előzmény: obb 1014 fans (164907)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2024.06.03 0 0 164911

Tudom, hogy off, de ha itt a link, itt valaszolok: az arrivas prezentacioban a Andort ES Csepelt emlitik, mintha mindkettonek az elektromositasara keszulnenek (bar a cimben csak az Andor van). Erdekes.

Előzmény: htibor (164908)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2024.06.03 0 0 164910

Nem ciki, itt tartanak.

 

Bar azt is meg kell jegyezni, hogy az off 2013-14-es 7900-as Volvoknal es MAN-oknal is szinte uj koruktol ez volt a helyzet a hibajelzeseket illetoen. Mas kerdes, hogy a Volvoknal ez sokszor fals jelzes volt.

Előzmény: neodd (164901)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2024.06.03 0 1 164909

Hat, en meg eppen hogy nagyobb fejlodesre szamitottam. A menetkomfort pl. pont ugyanolyan banatos mindkettoben.

Előzmény: BX 59-76 (164900)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!