A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
"Továbbá az OFF MAN szólók is kiesnek elvileg májustól, amiket pótolni kell majd - így szólóból még kevesebb marad majd."
Szerintem ezeknek az OFF MAN szólóknak a kiesését a másik OFF MAN szólók beérkezése a rendszerbe kompenzálni fogja. Én ennek inkább azt az árnyoldalát látom, hogy emiatt a BKV kevesebb hulladéktól tud megszabadulni, amit kényszerűen tovább kell üzemeltetni.
Igen, mert túl sok lett a szóló kiadás a budai oldalon. Ami még "probléma" lesz, hogy ha a metró miatt elkezdődik a visszaszabdalás (pl. 107 megszűnik) akkor még több csuklós lesz szabad, így - végre - néhány viszonylat átkerülhetne szólóból teljes csuklóssá. Továbbá az OFF MAN szólók is kiesnek elvileg májustól, amiket pótolni kell majd - így szólóból még kevesebb marad majd.
Én inkább abba reménykedek, hogy az első jelentkező elé nem olyan lapot tolnak majd, amin több hely már foglalt. A délpesti nyílt napi tesztvezetés időpontjainak is legalább a fele nem a sorbanállok nevével telt meg.
Tapasztalva az előző telephelyek tesztvezetését, reménykedem hogy a 05-13 is bevethető lesz a KPY-757 mellett, mert legutóbb délpesten is hatalmas volt a túljelentkezés erre a programra.
Erről nem nyitnék vitát, ez ennyire nem egyszerű. Tény ami tény, a PKD-k fényezése nagyon szép lett, mefolyás nélküli, szép fényű, nem poros, nem narancsos.
Ha a cég rendelkezésére áll korszerű követelményeknek többé-kevésbé megfelelő fényezőműhely (a Fehér úton), akkor miért nem azt használjátok? Néhány Van Hoolon is csúnya jelek tanúskodnak arról, hogy Kelenföldön abban a sufniban festették őket... Még meg nem száradt festékbe ragadt por, megfolyások, meg ilyenek.
Az adott körülmények között elszívás híján ez van, mint látod, éppen a második kaszni alapozása után készült a fotó a tegnapi napon. Az első már fényben van, padlózzák.
Amit tudunk megteszünk, igyekszünk oldószermntes alapozót és festéket alkalmazni.