A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Azért az akkori arculatos járatok beindítása nem volt annyira hirtelen és pánikszerű, hogy amiatt mixelték volna a buszokat a garázsok között...ahogy dcarlos tt. írja feljebb ez kb. egyidőben volt a maradék prágás kocsik dél-pesten való összevonásával (2001 tavasza-nyár eleje)
Amiből hogy ha a belvárosból megyek haza jó nekem egy.
Lehet hogy palotára sok busz megy ki de ezek nem mindenkinek jók. Főleg a zuglóiaknak a Hungária - Cinkotai között.
Voltak a BKV+ kocsik és az arculat javított kocsik. Na, ezek az utóbbi kategóriába tartoztak.
Csak kettő kocsi került el másik garázstól emiatt, 03-52 Óbudáról és 16-42 Délpestről, a többi kocsi előtte is Cinkotás volt (01-23, 01-25 és 01-26 törzskocsik voltak a 97/297 vonalon). Illetve ha nagyon pontos akarok lenni, akkor van egy kakukktojás, a 03-22, 2000.07.01-től került Cinkotára a Récsei bezárása miatt és utána ment is le Mezőtúrra (pontosabb dátumokért otthon vissza kellene keresgélni).
A zöld kapaszkodót is megkapták.
Azért hétvégén is ki voltak adva, sőt ha nagyon sz@r volt a helyzet, akkor nagy ritkán munkanap is más vonalra (ha jól emlékszem 5 kocsi kellett a Rákoskertre), de viszont oda valóban nem mehetett más kocsi.
Akartam már korábban is kérdezni (talán kérdeztem is), hogy ezeken a kocsikon a jegykezelő honnan kapta az időadatot? Mert Fok-gyem ugyebár nem volt bennük.
Jó a táblán tényleg nem volt kint a BKV+,de csak azért mert nem volt FOK-GYEM-es,ami követelmény volt,csak már pénz nem volt rá.
De a többi jellegébe meg azonos volt vele:
Elektromos jegykezelő,olyan buszok voltak amik csak ezen a vonalon jártak,úgy szedték össze a többi garázsból (akkor még nem volt ez a nagy vándorlás divat) a buszokat és kaptak speciális felújítást (esztétikus ülések,plusz két ülés,talán zöld kapaszkodót is,de ebbe nem vagyok biztos,ütemes menetrend).
Ezeket a buszokat (Rákoskert,Alacska,stb.) a mérést leszámítva,mindig fixen csak ezekre a vonalakra adták ki.
13 darab 280-asból 7-et kell kiadniuk és nappal kizárólag a 233-asra adnak ik.280-ast, ergo amiről beszélsz az már rég megtörtént :) Tehát ~5 kocsi mehetne mondjuk át máshova, bár egyelőre úgy tűnik, hogy a kőbányai E2-es flottaösszevonásból sem lesz végül semmi, amit nagyon sajnálok :( Nem beszélve arról, hogy vannak olyan jó táblás kocsik amik legalább annyira megállják a helyüket, mint az ex.gyrosok és most a jobbakról beszélek, nem egy rommá rohadt 417-ről amit csak úgy lepasszoltak.