Keresés

Részletes keresés

FKU-911 Creative Commons License 2015.09.01 0 0 95437

+ 04-46, 08-02 is Délpesten 

Előzmény: KápCity (95424)
rusenuxu Creative Commons License 2015.09.01 0 0 95436

daveszka kommentjéből másolva

 

Selejtek:

Cinkota: BPO-120 (1 IK260)

Délpest: BPO-308 (1 IK260)

Óbuda: BPO-872 (1 IK280), BPI-198, BPI-520, BPI-565, BPI-619, BPI-632, BPO-326 (6 IK260)

Kőbánya: BPO-673 (1 IK260)

 

"Már jó bő tíz éve kinőttem a rendszámtábla fetisizmusból! :-P"

csak az iróniát nem ismered fel :P

Előzmény: kristoof (95435)
kristoof Creative Commons License 2015.09.01 0 1 95435

Ja! A selejtezés szintén zenész! :-) Köszönöm! 

Előzmény: kristoof (95430)
kristoof Creative Commons License 2015.09.01 0 0 95434

Köszönöm szépen! Se időm se energiám keresgetni őket.

 

"(amúgyis illene tudni fejből :D)"

 

Már jó bő tíz éve kinőttem a rendszámtábla fetisizmusból! :-P Amúgy meg az FJX-szel és az FLR-rel tisztában voltam magam is! :-) :-D

 

 

Előzmény: rusenuxu (95431)
trizs77 Creative Commons License 2015.09.01 -1 2 95433

Nagyon egyetértek.

 

 

Előzmény: kristoof (95430)
Scatty29 Creative Commons License 2015.09.01 -1 0 95432

Leginkább MÁK-kártyásokkal. :)

Előzmény: Közlekedésguru (95427)
rusenuxu Creative Commons License 2015.09.01 0 3 95431

Nem egy nagy dolog utánanézni. (amúgyis illene tudni fejből :D)

 

Cinkota -> Kelenföld: FJX-202. (1 Volvo 7700A)

Cinkota -> Délpest: BPI-806, BPO-005. (2 IK280)

Cinkota -> Óbuda: BPO-369 + BPO-139, BPO-160. (3 IK260)

Délpest -> Cinkota: FLR-707, FLR-710, FLR-716, FLR-725. (4 Volvo 7700A)

Kelenföld -> Cinkota: BPI-127, BPI-136. (2 IK435)

Kőbánya -> Óbuda: BPO-159, BPO-161. (2 IK260)

Óbuda -> Délpest: BPI-186, BPI-191, BPI-193, BPI-742, BPI-805, BPI-807, BPI-835, BPO-010, BPO-443, BPO-456, BPO-801, BPO-858, BPO-868, BPO-878. (14 IK280)

Előzmény: kristoof (95430)
kristoof Creative Commons License 2015.09.01 -8 2 95430

Már kértem egyszer, hogy ilyenkor nem lehetne odaírni a rendszám elé vagy mögé a típust is? Legalább kis betűvel, mert engem baromira nem érdekelnek a rendszámok, de az érdekelne, hogy milyen típusok vándorolnak! Köszönöm szépen!

Előzmény: KápCity (95424)
Közlekedésguru Creative Commons License 2015.09.01 0 0 95429
Egy csuklós a legtöbb vonalon gond nélkül elmegy. A 194-esen is volt már. A baj az, ha mindegyik kocsi az. Mert kialakulhat patthelyzet, amikor megáll a vonal, mert az egyik nem tud a másiktól, a másik az egyiktől fordulni pl. Szólóval megoldod, de csuklóssal? Kíváncsi leszek mi lesz ebből, hány zavar lesz a vonalon és milyen rendszerességgel.
Előzmény: 18-09 (95422)
attah Creative Commons License 2015.09.01 0 0 95428

Csak az idegen - elsőbbséget a Szálfa utcából meg nem adó - fél sérült.

Előzmény: blazekdoktor (95418)
Közlekedésguru Creative Commons License 2015.09.01 0 0 95427
Attól, hogy x fő nem metrózik a Népligetig az 1-es villamoshoz, a Corvin negyedig a 4/6-hoz stb. hanem tud buszozni. Amúgy ettől nem metrópótló és elenyésző az ilyen utasok aránya. Ált. aki a Határ úttól (vagy előbbről) utazik az olyan helyen száll le, ahol se villamos, se metró, a Blahától pedig a többség a Könyves Kálmánig bezárólag leszáll.

Úgy látszik, mi tapasztaltuk, hogy közel sem bliccelőkkel vannak tele ezek a teltházas vonalak...
Előzmény: 430 322 (95419)
Közlekedésguru Creative Commons License 2015.09.01 0 0 95426
Igen, tudom. Értelmetlen + az indoklás se állja meg a helyét a kafetériás bérletes utasok többségénél. Ugyanis keresetfüggő, hogy jobban, vagy rosszabbul járt, vagy pont mindegy.
Előzmény: Törölt nick (95413)
Közlekedésguru Creative Commons License 2015.09.01 0 0 95425
A Petőfi bemondta, igaz nem tette hozzá, hogy busszal :( (Nem tudom mi történt én sem.)
Előzmény: blazekdoktor (95418)
KápCity Creative Commons License 2015.09.01 0 0 95424

Kiegészítve.

 

Cinkota -> Kelenföld: FJX-202.

Cinkota -> Délpest: BPI-806, BPO-005.

Cinkota -> Óbuda: BPO-369 + BPO-139, BPO-160.

Délpest -> Cinkota: FLR-707, FLR-710, FLR-716, FLR-725.

Kelenföld -> Cinkota: BPI-127, BPI-136.

Kőbánya -> Óbuda: BPO-159, BPO-161.

Óbuda -> Délpest: BPI-186, BPI-191, BPI-193, BPI-742, BPI-805, BPI-807, BPI-835, BPO-010, BPO-443, BPO-456, BPO-801, BPO-858, BPO-868, BPO-878.

Előzmény: daveszka (95396)
Villámhetes Creative Commons License 2015.09.01 0 6 95423

Amúgy a Kiss J-Ugocsa-Márvány utca mennyire durva?

Semennyire,bőven maradt benne hely.Volvóval is voltam már,még a futár korszak elött:

Előzmény: rusenuxu (95421)
18-09 Creative Commons License 2015.09.01 0 1 95422

Azt ne felejtsétek el, hogy egy ilyen pótlás más, mint a normál üzem. 

 

99-esen is volt már Volvo, még sem hiszem, hogy napi szinten jó ötlet lenne. 

Előzmény: rusenuxu (95421)
rusenuxu Creative Commons License 2015.09.01 0 0 95421

Máskor is szívesen látnék errefelé csuklósokat :D

 

Amúgy a Kiss J-Ugocsa-Márvány utca mennyire durva? Eddig azt hittem, amiatt jár szóló, de akkor ezt megdöntötted :)

Előzmény: Villámhetes (95420)
Villámhetes Creative Commons License 2015.09.01 0 5 95420

Biztos ki lehetne dolgozni olyan viszonylatokat,ami az utasnak,és a cégnek is jó.

 

És ha már beszéltünk a 105-ösről,hol kezdtem a mai műszakot?:)

 

Előzmény: Közlekedésguru (95389)
430 322 Creative Commons License 2015.08.31 0 0 95419

A 99-es mitől "metrópótló"?

A 105-ösön inkább a XII. kerületi részén több a bliccelő, majd ahogy halad a XIII. kerület felé, egyre csökken a bliccelők száma. Ez nem megállapítás, ez tény. Többször utaztam kerekre tömött 105-ös buszon, valahol a vonalon felszálltak a csőszök a FÖRI embereivel. Nem alakult ki tömegverekedés a jegylyukasztóknál, nem üresedett le a busz, hanem kiegészült az ellenőrzést végző személyekkel, és azok kísérőivel.

Előzmény: g86 (95415)
blazekdoktor Creative Commons License 2015.08.31 0 0 95418

Jó estét! Valaki nem tud bővebbet a délutáni buszbalesetről Pestszentimrén, a Lőrinci úton? Több utas is megsérült, de annyi baleset történt napközben, hogy ez már nem jutott el a média ingerküszöbéig...

430 322 Creative Commons License 2015.08.31 -1 0 95417

Mert szegény embert az ág is húzza. Nem kell tetézni.

Holnap a nő vesz SIM-kártyát, és fényképezhet ész nélkül. Lesz mit.

Előzmény: g86 (95416)
g86 Creative Commons License 2015.08.31 0 3 95416
Mitől lejáratás az, ha valaki kimondja, hogy Budapesten vállalhatatlanul mocskosak a tömegközlekedési járművek? Nem egy, nem kettő. Az összes.
Előzmény: 430 322 (95414)
g86 Creative Commons License 2015.08.31 0 0 95415
Megállapítottam egy egyszerű tényt, nem kell mögé ideológiát látni. Angyalföldön a 105-ösön, ami ugyanolyan metrópótló járat, mint Dél-Pestnek a 99-es, ugyanekkora a nem fizetők aránya. Pedig az állítólag jó környék.
Előzmény: Közlekedésguru (95412)
430 322 Creative Commons License 2015.08.31 0 0 95414

Jut eszembe: ma a 18:10-kor, "Kőbánya alsó vasútállomás" végállomásról induló 162-essel, a 01-83 sz. gépállattal mentem haza. Rajtam kívül még egy nő volt, aki felszállt. A nő fintorogva járt fel-alá, nem találta a helyét. Ez abból alakult ki, hogy elmondása szerint az ülések mocskosak voltak. Én szerintem azokkal az ülésekkel már nem lehet semmit kezdeni. Olyan hatást tükröznek, mintha egy nagy kupac rágógumi lenne fényesre, feketére és simára ülve. A nála lévő telefonban nem volt SIM-kártya, így a fényképét nem tudta elmenteni. Elmondása szerint újságíró volt, és szívesen írt volna egy cikket a BKV-s buszok retkes üléseiről. Tőlem, és néhány, az útvonalon összeszedett utastól kérdezte, hogy kamerás-e a mobiltelefonja, mert akkor én/más lefényképezhetné(m), és az általa megadott e-mail címre elkéne küldeni. Nem szándékoztam aszisztálni egy lejárató cikkhez, de ettől függetlenül tessenek ránézni a 01-83 utasterére, hátha lehet vele valamit kezdeni!

Törölt nick Creative Commons License 2015.08.31 -2 2 95413

Apró megjegyzés, ha céges számlára kéred, vagy kafetériában kapod a bérletet, akkor drágább egy 1000-el a havi bérlet.

 

Ezt is csak ebben az országban lehet, hogy ugyanazért a szolgáltatásért két különböző árat kérnek el.

Előzmény: Közlekedésguru (95412)
Közlekedésguru Creative Commons License 2015.08.31 0 0 95412
Ezzel nem vitázom, amíg ilyen a jegyrendszer és -ár, sokan fognak trükközni. Már rég elektronikus jegyrendszer kellett volna, ami nem bünteti az átszállást, s akkor ez a probléma se lenne. Amíg folyamatosan csak emeltek, bevételt várva - infláció felett - a bliccelés csak nőtt. Ezt az se kompenzálja, hogy az utóbbi években nem emelkedtek. Mindegy, ez globális probléma, itt sem magasabb, vagy nem sokkal magasabb a bliccelők száma. Többször beírtam már, a környéken dolgoztam újságárus bódéban és naponta többszáz jegyet adtam el. Sokan jöttek minden nap venni kettő jegyet. Naponta, tehát fel is használta minden nap. Az előítéletnek van alapja, de nem - csak - "azok" adják a vonal telítettségét...
Előzmény: g86 (95393)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.31 0 0 95411

Akármelyikkel is kötnék össze a 99-est, az azt jelentené, hogy egy 20-25 km hosszú vonal lenne, amin a menetidő egy irányba kb. 80-90 perc lenne.

Azon kívül, hogy láthatóan 10-15 km hosszú vonalakon sem tudják biztosítani az egyenletességet, sőt totálisan elverődnek a vonalak, egy 99 valamivel összekötve elég érzékeny vonal lenne, mivel csak a Rákóczi - Kossuth Lajos utcai szakaszán lenne külön buszsávja.

 

Sofőr oldalról meg nem gondolom, hogy egy közel másfél órás egyirányú menetidőt bárki is bevállalna,

Azért durva lenne egy végállomási tartózkodási idő nélkül egy forduló 3 órás lenne, nem:

 

Egyébként véleményem szerint a 110 és a 112 más viszonylatokba lesz bekötve, utasforgalmilag egyiket sem lenne szerencsés a 99-be kötni, szerintem inkább a 8-as lesz a nyerő, annak a Blaha - Keleti szakasza most is teljesen felesleges. (Na nem mintha a 110/112 párosnak a Kálvin - Bosnyák szakasza nem lenne az.)

Előzmény: Törölt nick (95410)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.31 0 1 95410

Valaki olyat írt múltkori kommentemhez, hogy ki is törölte/törölték a hozzászólását.

 

Nekem is eszembe jutott a 99+178, csak gondoltam, hogy a 178-as az már jó rég óta a Keletiig jár, mégse az legyen. (Van még a 8-as, 110-es, 112-es is)

Egyébként ha lesz majd Thököly úti villamos, a buszokat úgyis visszarövidítik, vagy más útvonalat adnak nekik.

A 178-ast egy időben a 95-össel akarták összekötni, az is megfontolandó lehet.

De az ötlet csak azért merült fel bennem, hogy a Népszínház utcában megszűnjön a buszvégállomás. Szerintem az ottélők kifejezetten támogatnák a javaslatot. A mai várospolitika igyekszik a város közepén lévő buszvégállomásokat megszüntetni, és összekötni más járatokkal, így el lehetne ezen is gondolkodni. :)

Előzmény: Közlekedésguru (95409)
Közlekedésguru Creative Commons License 2015.08.31 0 0 95409
Nekem semmi közöm a szervezéshez. Pletyka szerint a 178-assal gondolat szinten felvetődött, nem tudom mi lesz a végleges.
Előzmény: Törölt nick (95394)
FKU-911 Creative Commons License 2015.08.31 0 0 95408

Dejó.... Elvitték majdnem az összes gazdás 280-ast...

Előzmény: daveszka (95396)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!