Keresés

Részletes keresés

M61 021 Creative Commons License 2016.06.19 0 2 105264

Már réges rég ki kellett volna alakítani egy vagy több flottát, olyan buszokkal, amelyekben kevesebb az ülőhely, és könnyebben átjárható, nagy csomagokkal is. Ehhez persze komolyabb átalakítás, engedélyeztetés kell, mint az hogy az épp aktuális divet szerinti színre lefújjuk a kapaszkodókat. 

FKU-911 Creative Commons License 2016.06.19 0 4 105263

Minden megszólalás hatástalan, hogy oda a budapesti típusok közül csak a Volvo7700A jó, és újra azzal kéne adni....

Előzmény: lapaj74 (105252)
08-73 Creative Commons License 2016.06.19 0 13 105262

Zavart érzek az erőben nálad...

Előzmény: 18-09 (105261)
18-09 Creative Commons License 2016.06.19 -24 1 105261

Engem zavarnak, ennyi. Te meg menj és nyald körbe Őket. 

Előzmény: toto92 (105260)
toto92 Creative Commons License 2016.06.19 -2 14 105260

Ezt magadtól sikerült, vagy segítettek?

Előzmény: 18-09 (105259)
18-09 Creative Commons License 2016.06.19 -28 1 105259

Turista ne legyen, a többi meg kezelhető. 

Előzmény: ujfigura (105258)
ujfigura Creative Commons License 2016.06.19 0 9 105258

Jó, de ilyen erővel 1712-ben volt a legjobb, mert alig volt utas, nem kellett b@szakodni.

 

A cégnél szoktam mondani, hogy teljesen jól elvagyunk, csak a vevők meg a beszállítók zavarnak nagyon, különben nem lenne semmi probléma.

Előzmény: 18-09 (105257)
18-09 Creative Commons License 2016.06.19 -7 0 105257

Addig volt jó, amíg fele ennyien jöttek ide. A 93gy-n még a legerősebb időszakban is volt ülőhely a Reptérről. 

Előzmény: ujfigura (105255)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.19 0 1 105256

Bemutató cikk várható? :D

Előzmény: Zahnrad (105250)
ujfigura Creative Commons License 2016.06.19 0 2 105255

Kurva nagy tévedés, a légi utasok elenyésző százaléka használja sajnos a 200E-t, főleg hajnalban és este. Számtalanszor láttam, hogy este leszáll 3 gép egy időben, és a csuklóson éppen csak megtelt. Elég gáz. Nappal persze bátrabbak az emberek, de néhány tömöttebb csuklósból azért nem kell messzemenő következtetésekre jutni. De ezt már milliószor kitárgyaltuk, új rendszer kellene.

Előzmény: 18-09 (105254)
18-09 Creative Commons License 2016.06.19 -15 2 105254

Nem kötelező 200E-vel venni. Ja, hogy ide csak a fillérbaszók jönnek? Na az már más kérdés... 

Előzmény: lapaj74 (105252)
kristoof Creative Commons License 2016.06.19 0 2 105253

Jaja. Ilyesmi belsővel kell majd rendelni a metrópótlókat is.

Előzmény: Zahnrad (105250)
lapaj74 Creative Commons License 2016.06.19 -1 7 105252

Volt ma szerencsém 200E vel utazni. Szánalmas ami ott van tömegnyomor oda vissza + utaslemaradás . Beáll indulás elött 3 percel és 4-5 perc késésben indul. Klímák csak mint a sóhaj úgy mennek . Minden tele a nagy bőröndökkel megmozdulni se lehet . Vissza ugyanaz . A reptéren fekete a megálló a tömegnyomortól . Első ajtós felszállás is borzalom . Mindenki a nagy csomaggal azon a szűk ajtón + még a jegykezelés vagy vásárlás . Sofi ideges panaszkodik az állapot miatt . Budapest szégyene ami ott van . A reptérre vezető út csak hab a tortán , az embert szétrázza a szar út . 

JakiHUN Creative Commons License 2016.06.19 0 2 105251

1+0,5 üléssel kevesebb van benne, mint a VT-s kiadásban. Honnan jön a többi férőhely?

Viszont a gigantikus peronrész azzal is jár, hogy a folyosó szűkebb az első részben, illetve a csukló és a 3. ajtó között is. Nagyon remélem, hogy ezzel a kialakítással véletlen sem kerül első ajtós vonalra. Forgalmas helyeken viszont kiválóan fog muzsikálni.

Előzmény: Zahnrad (105250)
Zahnrad Creative Commons License 2016.06.19 0 5 105250

Jó lett ez az ITK-s Conecto. A befogadóképessége a VT-s kivitelhez képest +11 fő. A harmadik ajtóval szembeni teret meglátjuk forgalomban, itt azért a VT-s szimpatikusabb, bár 3 ülés biztos kevesebb állóhelyet enged papíron, mint kettő. A első-második ajtó környéke nagyon jó, régóta hiányoltam ilyen elrendezést Budapestről.

Előzmény: g86 (105186)
trizs77 Creative Commons License 2016.06.19 -3 3 105249

Viszont tegnapelőtt   (??) megint volt - egyszerre - kettő db Ik-280 is a vonalon.

Mentek is mint a golyó.

különösen a nem sötétített ablakú.................:-))

 

 

Előzmény: flugosmotoros90 (105248)
flugosmotoros90 Creative Commons License 2016.06.19 0 2 105248

Elég sokszor van 435-ös az 5-ösön.
Folyamatos utaslemaradással közlekednek a hátsó ajtó miatt. Többször utaztam velük, emiatt a menetrendet sem tartják, tolja a T&J-s Volvo, és szenvednek az utasok vele.
Kezdett beállni a rend, rutinos óbudásokkal, akik "érezték" a vonalat, most megint nulla. Nem tudja hol a megálló, nem tudja a lámpaváltást, nem áll meg szóval vidám az élet megint az 5-ösösn egy ideje.
Nem elég a sok idióta offos a vonalon, most még ez is.

alexander93 Creative Commons License 2016.06.18 0 0 105247

Küldtem e-mailt.

Előzmény: hol_itt_hol_ott (105242)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.18 0 6 105246

Ez egy egyeztetett folyamat 'KK és 'KV között

Előzmény: 18-09 (105245)
18-09 Creative Commons License 2016.06.18 0 2 105245

A ConectoG-k hálózati elosztásáról kellett egyeztetni a megrendelővel, vagy a BKV eldönthette, hogy hova adja ki? 

Előzmény: Törölt nick (105244)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.18 -2 5 105244

Óbudán kezdtük, Fehérváron fejezik be. Sajnos az évek óta tartó bizonytalanság miatt elfogytak az erőforrásaink a garázsban, ami maradt az üzemfenntartásra kell. Minden tiszteletem az ottani vezető és beosztott kollégáimé akik ezekben a nehéz időkben is kitartanak!

Előzmény: Hangya Szövetkezet (105243)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2016.06.18 0 2 105243

12-05 lesz még utcán? Már több mint 1 éve le van állítva. Hallottam, hogy készül Óbudán, de az is már kb. fél éve volt... 

hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2016.06.17 0 0 105242

OFF

Szívesen megosztanám itt vagy küldenék Neked, vagy bárki másnak akár az általad felsorolt (sajnos nem mindegyik) kocsiról fotót, de jelenleg nem tudom bedigitalizálni a papírképeim. Küldj egy emailt és ha papír formájában is érdekel a dolog, ott megbeszéljük.

ON

Előzmény: alexander93 (105234)
Zahnrad Creative Commons License 2016.06.17 -2 12 105241

Az már önmagában is egy nagy mínusz, hogy a budapesti közlekedés szervezését nem egy szervezet végzi, mint ahogy az a megválasztottak programjában szerepelt.

 

Az utast a jó közlekedés érdekli, nem az, hogy hány szervezet vív a háttérben egymással. Az mondjuk szomorú, hogy így folyik, látszik, hogy a politikusoknak fogalmuk sincs hogyan lehetne bármit is sikeresen menedzselni.

Előzmény: Törölt nick (105211)
Zahnrad Creative Commons License 2016.06.17 -1 6 105240

Ez olyan, mint a foci. Ha az lesz a parancs fentről, hogy legyen jó, akkor majd jobb lesz. Addig lehet a nyilvánosság elé is kiállóba belerúgni, de nem csak, vagy éppen nem tőle rossz.

 

Amíg az a parancs fentről, hogy a különböző érdekek ne sérüljenek, vagy ki kerüljön előbbre, az utasnak és a jó közlekedésnek pedig kuss, addig egy fecske sem fog nyarat csinálni, legfeljebb Vitézy sorsára jutni.

Előzmény: Irisbus (105217)
Zahnrad Creative Commons License 2016.06.17 -3 2 105239

- A nemzeti buszgyártásnak ehhez semmi köze, majd egy Volvo szintű matricázást csinál a Rába, de ezúttal másra.

Előzmény: hamzsabusz (105237)
Zahnrad Creative Commons License 2016.06.17 -2 1 105238

Akkor újabb hiba készülődik gőzerővel már egy ideje és most egyre látványosabban.

Előzmény: BU 20-26 (105205)
hamzsabusz Creative Commons License 2016.06.17 0 0 105237

Hmm, pár gondolat azért csak felmerült bennem:

- Főpolgármester minap nyilatkozott, hogy elképzelhető nem késik a metrófelújítás novemberi kezdete, ha az újpesti szakasszal indul a felújítás, amit a BKV jelenlegi jármű állományával is képes lenne pótolni, erre nem kell 150 új busz (talán 1 se). Miért is nem csinálják 3 teljesen külön szakaszban a felújítást? Akkor jóval kevesebb jármű kellene egy időben...

- Új jármű beszerzés BKV-nak vagy teljes kiszervezés között rugóznak hónapok óta. Miért nem írnak ki csak új járműbérlésre tendert, (amire éppen most van élő BKV-s példa)? Maradhatnának a BKV-s munkavállalók, sofőrök és a magyar nemzeti buszgyártás projekt is futna.

- Vélhetően nem számítottak rá, hogy a Solaris buszai ilyen nyomott árral nyerik a tendert. A Lengyelországgal való jó (érdek)kapcsolat valószínűleg megsínylette volna, ha a nyert tender ellenére nem tőlük rendelnek buszt. Így csak egy teljesen új kiszervezéses tenderrel tudnak kihátrálni az érvényes szerződésből (slamasztikából).

- Ha végül tényleg kiszervezés lesz, a nyertes cég honnan akaszt le hirtelen 500 fő buszvezetőt? (gondolom nagyszerű minimálbéres bejelentős kategória lesz itt is)

- Prognosztizálják, hogy a kiszervezéses általi metrópótlás kilométer díja elég magas lesz. Ez a magas díj lesz érvényes a metrópótlás utáni időszakra is, vagyis ~10 éven át?

 

Előzmény: BU 20-26 (105236)
BU 20-26 Creative Commons License 2016.06.17 0 7 105236

Ez a mostani kiszervezős tender Budapest szégyene. Akkor minek képez a BKV sofőröket? 

Előzmény: Lucky76 (105232)
MCA-001 Creative Commons License 2016.06.17 0 1 105235

Azért szívesen elolvasnám azt a dokumentációt...

Előzmény: Törölt nick (105214)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!