Keresés

Részletes keresés

D Carlos Creative Commons License 2017.04.10 0 0 111489

Tesztelve, igen működik. 

Előzmény: attah (111439)
Közlekedésguru Creative Commons License 2017.04.09 0 1 111488
Hát, akkor nagy szerencséjük volt a V7700A-val. C2G-re nem fér fel 7, max. összecsukva...
Előzmény: Villámhetes (111473)
g86 Creative Commons License 2017.04.09 0 8 111487

Egyetlen ponton lehet letenni a Volvo elejét az aszfalra: a Topánka - Helsinki jobbkanyarban. Nagyon egyszerű a megoldás, fel kell emelni és akkor nem ér le, ez a helyzet nem indokol semmilyen típuskorlátozást. 

Előzmény: Törölt nick (111483)
nohab Creative Commons License 2017.04.09 -4 17 111486

Az országimázs-értékkel bíró 200E-n,

 

Amilyen országimázst a 200E útvonala ad, szerintem járhatna rajta platós ZIL is.

Előzmény: fehér atléta (111474)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.09 -3 7 111485

Nekem nincs bajom a VH-kal, ezért ezeket ne nekem mond. A csuklós VanHool-ok esetén a new AG széria komfortra sokkal jobbak, mint a LOV-ok, amelyek idén már a 16. évüket is betöltötték. 

 

"A Vanholl Európa legdrágább busza, talán nem véletlenül, de ez Magyarország, ide SOHA,SOHA DE SOHA se fognak olyan járművet forgalomba állítani ami miatt ne sírna a fél ország, hogy milyen rossz."

 

*VanHool 

Ha a városi buszokat nézzük, akkor egy fullos specifikációval megrendelt C2-es, MAN, vagy Scania egy ár kategóriában van a VanHool-al. A VanHool egyik fő piaca az USA, így nekik is gyárt buszokat, és általánosságban elmondható, hogy azok jóval minőségibbek és értékesebbek mint az európai piacra szántak. 

Előzmény: Törölt nick (111484)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.09 -9 11 111484

A 9-en kifejezetten kellemes utazni egy Brüsszeli LOV-al, a hybridek még ennél is szűkebb utastere után. Ja a hybridek miatt miért nem mert ekkora cirkusz? A Vanholl Európa legdrágább busza, talán nem véletlenül, de ez Magyarország, ide SOHA,SOHA DE SOHA se fognak olyan járművet forgalomba állítani ami miatt ne sírna a fél ország, hogy milyen rossz.

Előzmény: Törölt nick (111483)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.09 -7 9 111483

"Délpest gond nélkül küld ilyet a 9-esre, vagy a 923-asra is, ahova tökéletesen alkalmatlanok"

 

A 9-re Délpestnek alapjáraton FKU-kat kellene adnia és a legtöbb esetben azt is ad rá. Ha lerobban egy FKU, vagy valamiért nem tudja kiadni Délpest az adott 9-es fordára az FKU-t, azokban az esetekben küld legtöbbször Van Hool-t, de néha van amikkor Ikarus 280-ast rak rá. Az túlzás, hogy alkalmatlanok lennének. 

 

A 923-asra pont hogy alkalmasak a VH-k, mivel a Pesterzsébeti szakasza miatt indokolja a VH-kat vagy 280-ast, mivel egyes szakaszokon sokszor leér a Volvok alja.

Előzmény: 6243 (111480)
lapaj74 Creative Commons License 2017.04.09 0 3 111482

Meg 23 , 85 re . 

Előzmény: 6243 (111480)
lapaj74 Creative Commons License 2017.04.09 -8 9 111481

A LOV-ok egy vonalon lennének jó helyen de csak egy irányban .  A Délpesti garázs és az Élessarok között a vastelepre . 

Előzmény: KEd99 (111476)
6243 Creative Commons License 2017.04.09 -5 4 111480

A 200E egy dolog, de Délpest gond nélkül küld ilyet a 9-esre, vagy a 923-asra is, ahova tökéletesen alkalmatlanok.

Előzmény: lapaj74 (111479)
lapaj74 Creative Commons License 2017.04.09 0 2 111479

Attah ìrta , hogy a héten mérés van 200E-n ezért van LOV.

Előzmény: fehér atléta (111474)
FKU-911 Creative Commons License 2017.04.09 0 2 111478

Ettől még ugyanúgy alkalmatlan a LOV is a 200E-re. Oda olyan kocsi kell, amin bőven van hely a bőröndöknek, és azt a helyet meg is lehet közelíteni. A 150 7700A-n kívül csak az NNE-k lennének oda alkalmasak.

 

Előzmény: KEd99 (111476)
18-09 Creative Commons License 2017.04.09 0 7 111477

Ettől függetlenül elég szomorú, hogy az elmúlt pár évben sem a megrendelői, sem a szolgáltatói oldalról nem merült fel, hogy a 200E-re egyedi kialakítású járműveket vegyenek.

 

Nem lenne tétel 12 csuklós vásárlása. Én pl. eltudnék képzelni ott V187-eseket is. 

Előzmény: KEd99 (111476)
KEd99 Creative Commons License 2017.04.09 0 8 111476

Szerintem jó döntés, hogy a körúton járnak a tágasabb MUT/MUU-k, ahol kifejezetten intenzív az utascsere, míg a reptéri járaton végállomástól végállomásig ücsörgésre jó a LOV is. Az országimázst meg nem ez fogja meghatározni...

Előzmény: fehér atléta (111474)
Lucky76 Creative Commons License 2017.04.09 -3 8 111475

Gyakorlatilag mindegy, mi jár a 200E-n, amíg azon az úton jön be, amelyiken, és az átszállók az M3-mal utazhatnak tovább. :))

Előzmény: fehér atléta (111474)
fehér atléta Creative Commons License 2017.04.09 0 1 111474

Azon morfondírozom, hogy a rozzant LOV-okat hol érdemesebb járatni? Az országimázs-értékkel bíró 200E-n, amin 20 percet töltenek az utasok, vagy villamospótlóként, ahol pár percet? (A körúton jelenleg 9 darab MUT/MUU és 1 darab LOV van, míg a 200E-n 3 FKU mellett 4 LOV és 1 MUU)

Villámhetes Creative Commons License 2017.04.09 0 10 111473

Tegnapról:

 

20E-n is voltam 1 kört,7 babakocsi felfért a buszra!:)

Törölt nick Creative Commons License 2017.04.08 0 2 111472

Így lesz, és ezért hétköznap is átvesz Cinkota 85-ös fordákat Délpesttől. 

Arra lennék kíváncsi, hogy már 8 darab 435-ös van Kelenföldön, és a 4-6-os pótlása idején egy részüket ki fogják adni valamelyik vonalra?

Előzmény: Hangya Szövetkezet (111471)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2017.04.08 0 3 111471

Kérdés: Akkor a 4/6-os így lesz kiadva: F1-F13 Délpest Van Hool/280, F21-F27 Óbuda 280?

Előzmény: Törölt nick (111470)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.08 0 3 111470

Beindultak már hétvégén a változások a villamospótlás kapcsán. A 85-öt hétvégén csak Cinkota adja FLR-el és MHK-al, a 4-6-os pótlón cserébe Délpest van 12 VH-al. 

Előzmény: BP-1 (111468)
Lucky76 Creative Commons License 2017.04.08 0 0 111469

Valamiféle együttműködésről volt szó, talán éppen itt, azért kérdeztem csak az étkeztetőbuszt.

Előzmény: RózsaszínPárduc (111449)
BP-1 Creative Commons License 2017.04.08 0 0 111468

Ezt nem értem.

Néhány napja már mentek át kocsik Dp-re.

Most megint. Közben Dp-ről mentek Óbudára.

Nem lett volna egyszerübb a gyrosokat mindjárt  Óbudára küldeni?

Az is lehet,hogy Dp is küld vp-t a körútra és azt gyrossal kell tennie.

Óbuda pedig táblás kocsikat Észak-pestre Kő helyett.

Előzmény: 430 322 (111467)
430 322 Creative Commons License 2017.04.08 -1 4 111467

Kő -> Dp: 04-22, 04-54, 04-57, 11-82

diamond way Creative Commons License 2017.04.08 0 0 111466

MBK 620 ülések kicserélve Miskolcon még eredeti gyáriak voltak benne!! 

Közlekedésguru Creative Commons License 2017.04.08 -2 4 111465
Szólt bárki a járművezetőnek, hogy kívül sötétek a kijelzők? Mert 99%, hogy nem is tudja. Pedig könnyen újraéleszthetőek a kijelzők egy kis nyomkodással...
Előzmény: 1244 (111464)
1244 Creative Commons License 2017.04.08 -5 2 111464
MHK-916 @950
Összes külső kijelzője sötét, tábla sehol. (A belső kijelzők és a futár működött)

Ez aztán tényleg rendes utastájékoztatás...

(Azon már meg se lepődtem, hogy 13 perc késéssel jött.)
Villámhetes Creative Commons License 2017.04.08 0 9 111463

Egy kis sűrítés:

 

Csatasorban:

Zahnrad Creative Commons License 2017.04.07 0 5 111462

* * * * *

 

A hűtésről, ne adj isten az ablakkal vagy jó klímával megrendelésről ne is beszéljük...

Előzmény: ujfigura (111461)
ujfigura Creative Commons License 2017.04.07 0 15 111461

Pontosan ezért aktuális ez a kérdés, hogy miért van szükség erre egy olyan városban, ahol a fűtés, és a takarítás is 20 éve megoldatlan probléma a járműveken.

Előzmény: g86 (111459)
Zahnrad Creative Commons License 2017.04.07 0 3 111460

3000-nél is több már.

 

A tragédia az, amennyibe ezek kerülnek, főleg ha egyik-másikukon akkut is kell cserélni.

Előzmény: g86 (111459)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!