A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Engem érdekelne, hogy mi alapján jelölik ki, hogy mik lesznek a következő járok ahol bevezetik az első ajtózást, illetve az ütemezésének a miértje érdekelne. Azt nem lehet bevállalni, ha mondjuk minden kéthetente bevezetjük egy új vonalon/vonalpáron/vonaltrión?
Káosztáson a 126-oson már lassan 3 éve vezették be a rendszert és elég jól működik már. Kíváncsian várom a következő járatokat és remélem idén tovább növekszik a paletta. Más kérdés, hogy a magukat különbnek tartó pesti utasok mennyire fognak tudni alkalmazkodni a vidéki mintához.
Javaslom neked, hogy ballagjál ki egyik reggel a 10-es út környékére. Nézd meg egy Pilisborosjenő-Üröm vagy egy Esztergom-Dorog csuklós buszon mennyi az utas reggel.. de akár említhetném a Dunakeszi-Vác térséget is. Lefolynak a csuklós buszról és ott még bérletet is lehet a buszon venni és nem haláloznak el mégsem és működik évtizedek óta! Itt azért nehézkes mert nyávogás van, ahelyett, hogy előkészítené mindenki előre és csak mutogatná. De ehhez az is kéne, hogy legyen is mindenkinek érvényes.
A 124,125-ről is leszoktak a cigányok hál'isten. A cinkotások meg általában be is tartatják ,az óbudások sz@rnak rá nagyrész észrevételem szerint ,meg a VT-ek 3/4-e.
Én azt tenném, hogy MINDEN vonalra elsőajtó vidéki mintára, csak a forgalmasabb megállókban lenne összajtózás (Rákóczi út menti metróállomások meg egyebek), illettve ott, ahol az utasmennyiség indokolja.
Lennének ellenőr-közteres csoportok, akik csak 1 adott vonalat járnának.
(Példa: 68-as busz, sok megálló, kb. 8-10 busz, 2-3 db 2-2 vagy 3-3 -as csoportok közteresekkel csak ott. Konkrétan: Egyik ellenőrcsoport akadémiáról, másik kispestről kezdene, majd az ellenőrzés végeztével/bűntetéskor leszállnának, majd a irogatások meg egyebek elvégzése után a legközelebb érkező 68-asra megint felszállnának. ÉS így tovább. )
Hidd el, ha arról van szó, akkor a BKK azt is meg fogja lépni, hjogy minden autóbuszra hétévégén 3-4 biztonsági őrt tesz az éjszakaiak mintájára és kötelező lesz a jegy illetve bérletbemutatás mind a 26-oson mind a 234-esen.
Sajnos így van valóban, főképp a Fő tér - Sárfű közötti szakaszon szállnak fel ezek a bizonyos egyének (én ott tapasztalom)... meg gyakran az SZTK-nál, bár az már inkább a rákospalotai rész (és az a 25-öst is érinti)...
A 31-est úgy szólósítsd ha a mostani 8 csuklós helyett legalább 13 szóló lesz. Úgy talán lenne értelme, amúgy nem. A 202E-t szintén békén hagynám. A 201E-t viszont teljesen megszűntetném.
Már megint azok a csúnya előítéletek:D Azért a 96-osra is kíváncsi leszek. Ott is gyönyörű az utazóközönség. Ma is átlagos újpalotai kép: hjájjjj rágja ki anyád a szíííííívedet
Csak nem nyitott ajtót a 96-os az egy M-es megállóban és 5 méterrel arébb kellett hurcolnia magát.....
"Kora délután kigördült a győri összeszerelő üzemből az első Credo Econell 12 CiTY³. A legújabb magyar autóbusz végszerelését követően Budapesten mutatkozik be, ahol egy forgalmi teszt keretében próbálhatják ki a fővárosiak."