Keresés

Részletes keresés

padorjan Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50545

Volt.

Előzmény: BPI-553 (50544)
BPI-553 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50544
Kettes metró pótlás van...
.BPO-346. Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50543

Ja, és a KPX-922 is! Szintén telikék, igényes, viszont 0 azonosító, mint mindig :/

Előzmény: .BPO-346. (50542)
.BPO-346. Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50542

04-27 VSZ = Telikék/szürke, egész igényes munka lett :) 

abauj Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50541

Tapasztalataim hasonlóak. A cinkotás sofőrök sokkal alaposabban ellelőriznek az elsőajtós vonalakon.

Előzmény: Törölt nick (50528)
sezo17 Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50540

Légyszi írj mailben egy elérhetőséget, hogy kinek jelezzük a problémát, mert a területvezető már megtette nem is 1x!

Hátha elörébb tudunk lépni az ügyben!

Köszi! :)

Előzmény: JéGyé ;-) (50527)
KápCity Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50539

Engem érdekelne, hogy mi alapján jelölik ki, hogy mik lesznek a következő járok ahol bevezetik az első ajtózást, illetve az ütemezésének a miértje érdekelne. Azt nem lehet bevállalni, ha mondjuk minden kéthetente bevezetjük egy új vonalon/vonalpáron/vonaltrión?

Káosztáson a 126-oson már lassan 3 éve vezették be a rendszert és elég jól működik már. Kíváncsian várom a következő járatokat és remélem idén tovább növekszik a paletta. Más kérdés, hogy a magukat különbnek tartó pesti utasok mennyire fognak tudni alkalmazkodni a vidéki mintához.

Előzmény: P.Box (50538)
P.Box Creative Commons License 2013.01.31 0 0 50538

Javaslom neked, hogy ballagjál ki egyik reggel a 10-es út környékére. Nézd meg egy Pilisborosjenő-Üröm vagy egy Esztergom-Dorog csuklós buszon mennyi az utas reggel.. de akár említhetném a Dunakeszi-Vác térséget is. Lefolynak a csuklós buszról és ott még bérletet is lehet a buszon venni és nem haláloznak el mégsem és működik évtizedek óta! Itt azért nehézkes mert nyávogás van, ahelyett, hogy előkészítené mindenki előre és csak mutogatná. De ehhez az is kéne, hogy legyen is mindenkinek érvényes.

Előzmény: richard08-66 (50466)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2013.01.30 0 0 50537

OFF:

Kb 5-6 biztonsáigőr napi költsége egy jegyellenőr havi fizetése és bruttó összegekről beszélek.

Az egy más tészta, hogy ebből a munkát végző munkavállaló mennyit kap meg.

ON

Előzmény: BX 59-76 (50534)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.30 0 0 50536

Kifogás mindig van... szar, koszos, drága stb. faszságok...

Alig néhány embert ismerek, aki valóban azért nem vesz mert nem tud.

Előzmény: JéGyé ;-) (50532)
Villámhetes Creative Commons License 2013.01.30 0 0 50535

Kelenföld infó:06-03 lebontva,új hátfal felheggesztve+ némi harmata.Ez is szép lesz,szerintem.

BX 59-76 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 50534

Van itt Budapesten de országosan mégnagyobb munkanélküliség, hogy akár 1000 biztonsági őr is lehetne egy műszakban.

Amennyire keveset fizetnek nekik, bőségesen bejönne 5 jegy árából a napi pénzük fejenként.

Előzmény: BPI-791 (50525)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.30 0 0 50533

Igazad van, szolgáltató, rosszul fogalmaztam. De kérdés még mindig adott, VT-s járműveken miért nem látni szinte soha ellenőrt?

Előzmény: JéGyé ;-) (50530)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2013.01.30 0 0 50532

Ha azért nem száll fel a járatra, mert nincs brélete, akkor csökkenti a veszteséget és a fizető utasok számára kultúráltabb lesz az utazás.

Ha van pénze átülni kocsi, akkor jegyet vagy bérletet miért nem vesz?

 

Előzmény: BX-60-72 (50514)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2013.01.30 0 0 50531

Ezzel egyet értek.

Ha nem fizet a szolgáltatástért, akkor mehet gyalog is.

 

Ha kevesebb az utas, akkor nem kell annyi busz, csökkel a költség, amiből új járművek vásárolhatóak.

 

Előzmény: BPI-791 (50481)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2013.01.30 0 0 50530

BKK-nak nincs alvállalkozója.

Olyan szolgálatót vannak, amelyek azzal kötnek szerződést és a megkapott pénzért biztosítanak járműveket, az előre megadott útvonalra és időpontokra.

 

A VT-Transmann, a BKV és a VOLNÁNBUSZ egyenrengú szolgáltató, akik arra törekednek, hogy az adott tortából minnél több szeletet kapjanak.

 

Előzmény: Törölt nick (50445)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2013.01.30 0 0 50529

Hűvösölgy... A VOLÁN-nak előkészítik a terepet.

 

Előzmény: Daniiel90 (50440)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.30 0 0 50528

A 124,125-ről is leszoktak a cigányok hál'isten. A cinkotások meg általában be is tartatják ,az óbudások sz@rnak rá nagyrész észrevételem szerint ,meg a VT-ek 3/4-e.

Előzmény: 18-09 (50518)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2013.01.30 0 0 50527

Ha megtették akkor rossz helyre.

 

Addig nem kell csodálkozni, amíg a területvezetőjök sem tudja kinek kell és mit jelenteni.

Csak olyanba üti bele az orrát, amihez nincs köze :-)

Itt gondolok olyan területre amelyek viszonylatán csak VOLVO jár.

 

Az információ áramlés az nagyon komoly probléma, ami nem könnyű javítani.

Kinek mi a hatásköre és kinek ki felé van jelentési mkötelezettsége, akkór már nem is beszélek.

 

Viszon azt mindenki tudja, hogy a másiknak mit és azt hogyan kellene csinálni....

 

Előzmény: BY-75-98 (50439)
BPI-791 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 50526

A hangsúly ott van: NÉHA :)

Például akkor ha egy kocsi ledöglik, és nincs egy tartalék se ami pótolja. De ettől függettlenül a csuklósokat hagynám rajta, mert oda kellenek.

Előzmény: Lucky76 (50524)
BPI-791 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 50525

nincs vagy nem lesz annyi őr.

Én azt tenném, hogy MINDEN vonalra elsőajtó vidéki mintára, csak a forgalmasabb megállókban lenne összajtózás (Rákóczi út menti metróállomások meg egyebek), illettve ott, ahol az utasmennyiség indokolja.

Lennének ellenőr-közteres csoportok, akik csak 1 adott vonalat járnának.

(Példa: 68-as busz, sok megálló, kb. 8-10 busz, 2-3 db 2-2 vagy 3-3 -as csoportok közteresekkel csak ott. Konkrétan: Egyik ellenőrcsoport akadémiáról, másik kispestről kezdene, majd az ellenőrzés végeztével/bűntetéskor leszállnának, majd a irogatások meg egyebek elvégzése után a legközelebb érkező 68-asra megint felszállnának. ÉS így tovább. )

 

Előzmény: BX 59-76 (50522)
Lucky76 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 50524

Alig utaznak azokon a buszon 201E,202E

 

Relatív. :) Csúcsban azért néha használják. :)

 

Vagy...a kihasználtság az alsó lépcsőt jelenti?

Előzmény: richard08-66 (50519)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.30 0 0 50523

Annyi javulás lesz, h akkor valóban le lesznek ellenőrizve a bérletek.

Hétvége az a vonalak nagy %-án más tészta.

Előzmény: BX 59-76 (50522)
BX 59-76 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 50522

Hidd el, ha arról van szó, akkor a BKK azt is meg fogja lépni, hjogy minden autóbuszra hétévégén 3-4 biztonsági őrt tesz az éjszakaiak mintájára és kötelező lesz a jegy illetve bérletbemutatás mind a 26-oson mind a 234-esen.

Előzmény: Törölt nick (50513)
JLA160 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 50521

Sajnos így van valóban, főképp a Fő tér - Sárfű közötti szakaszon szállnak fel ezek a bizonyos egyének (én ott tapasztalom)... meg gyakran az SZTK-nál, bár az már inkább a rákospalotai rész (és az a 25-öst is érinti)...

Előzmény: 18-09 (50518)
BPI-791 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 50520

A 31-est úgy szólósítsd ha a mostani 8 csuklós helyett legalább 13 szóló lesz. Úgy talán lenne értelme, amúgy nem. A 202E-t szintén békén hagynám. A 201E-t viszont teljesen megszűntetném.

Előzmény: richard08-66 (50519)
richard08-66 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 50519

31,201E,202E szólósitanám..

Alig utaznak azokon a buszon 201E,202E

31 szólósitanám azt is csak nem tudom hogy milyen lenne.

csuklósokon elég hülye lenne az elsőajtózás......

egy csuklós vonalat sem kellene szólósitani a 

272-est sem. Sokan vannak rajta hétköznap.

18-09 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 50518

Már megint azok a csúnya előítéletek:D Azért a 96-osra is kíváncsi leszek. Ott is gyönyörű az utazóközönség. Ma is átlagos újpalotai kép: hjájjjj rágja ki anyád a szíííííívedet

 

Csak nem nyitott ajtót a 96-os az egy M-es megállóban és 5 méterrel arébb kellett hurcolnia magát.....

Előzmény: BPI-779 (50489)
zaeger Creative Commons License 2013.01.30 0 0 50517

"Kora délután kigördült a győri összeszerelő üzemből az első Credo Econell 12 CiTY³. A legújabb magyar autóbusz végszerelését követően Budapesten mutatkozik be, ahol egy forgalmi teszt keretében próbálhatják ki a fővárosiak."

 

Link: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=581708448512000&set=a.229253530424162.79590.180999938582855&type=1&theater

 

FKU-911 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 50516

Amikor elkezdték az elsőajtózást, akkor a kihelyezett ragacsokon vidáman hirdették ezt.

Előzmény: BPI-779 (50506)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!