A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
A BKV garázsaiban szeptembertől megszűntek a GT-k, akik - elsősorban - a műszaki okból kimaradt menetek pótlását segítették. Az így kimaradó menetek miatti kötbér viszont ezért nyilván több lesz. Tényleg ilyen módon, a GT-k megszűntetésével kell spórolni?
Azt a BKV-től kellene megkérdezni, de hazánkban a tenderek 90 százalékában, ahogy trizs írta, a legtöbb pontot az ajánlati árért szokták adni. Ahogy a topiktárs írta a 100 pontos tendereken általában 60-90 pontot adnak az ajánlati árért.
Nem, ezúttal BKK szolgáltatások elérése lett letiltva külföldről ideiglenesen (beleértve pl. A Google Maps-et is). Ez mostanában viszonylag rendszeresen előfordul, sok ráhatásom nincs.
Felőlem ingyenes is lehet a 10. A rendezvények kivételével virtigli dolgozói járat funkciója van, mint a Szerencsejáték Zrt-s menetnek, szóval nem oszt, nem szoroz. :)
Nyilván nem lehet vele spórolni, ez egyértelmű, max a sovány teljesítményét lehet áttenni valahová! De ha rendbe akarjuk tenni a hálózatot, a minimális funkcióval rendelkező, meg kb értelmetlen viszonylatoknak vagy funkciót kell adni módosítással, vagy megszüntetni őket és a teljesítményüket máshol felhasználni. Lásd pl. 58 és 158, utóbbi megszüntetésével az 58 lazán sűríthető lenne csúcsban és napközben.
Nyílván attól is függ, a rendezvényre milyen szolgáltatásokat rendelnek.
A legutóbbi ilyen extra-extra szolgáltatás csomag meg az Eukarisztikus Kongresszus idején az OFF Volános eCitaro-kkal járatott betűs járatok.
Egy ilyen 10E addig versenyképes, amíg nincs beállva az Albertirsai, de amikor az út elesik túl sokra nem mennek vele (főleg, ahogy nézem nem is az Expo térre megy, hanem az egyik hátsó kapun megy be az Expora, így a buszsávig ugyanúgy araszolnia kell majd).
Tegyük azért gyorsan hozzá, hogy nem most született meg. Még 100-as néven futott az "expojárat", amikor már létezett 100E (nem a mai reptéri!!!) a Stadion és az Expo főkapu között, oda-vissza az Albertirsai úton. Még Ik280-asokkal adta ki Kőbánya, és úgy 3-5 percenként közlekedett valami látogatottabb rendezvény idején. Úgy 15 éve...
A 10E azért született meg, mert a Hungexpo egy rakás kongresszus rendezését nyerte el, aminek egyik feltétele volt a közösséig közlekedéssel megközelítés javítása.
A 10-es ettől független, kiállítások idején az lesz sűrítve.
Megnéztem,napi 123 km,meg 1 db lerúgott kisvolvo amit "felemészt" a 10-es h-p-ig.Hát ha ekkora "spórolási" lehetőség van tényleg nagyon megérné megszűntetni..
Elvileg a továbbiakban rendezvények idején fog járni majd. Más kérdés, hogy a szerencsétlen 10-est nem kéne már erőltetni: vagy legyen ingyenes, vagy a Hungexpo indítson helyette dolgozói különjáratot, rendezvények idején meg jó lesz a 10E, ami gyorsabb is a PFS-hez, mint a 10-essel elvergődni az Örsre.