Keresés

Részletes keresés

Gordon Zsigmond Creative Commons License 2023.11.17 -6 0 163207

Egy biztos: az nem normális, hogy egy már teljes életciklust leélt buszt befogunk egy teljes másik ciklusra - Budapesten is csak azért művelték ezt, mert másra nem volt pénz.

De meg is lehetett nézni a járművek állapotán meg a szolgáltatás színvonalán, hová vezet ez...

Előzmény: torqmatic (163205)
torqmatic Creative Commons License 2023.11.17 0 0 163206

Attól függetlenül a bérbeadónak is be kell szerezni a buszokat valahonnan.

Előzmény: fberci (163200)
torqmatic Creative Commons License 2023.11.17 0 8 163205

Most ezen rugózhatsz az idők végtelenségéig, de például Berlin is tele van 10+ éves buszokkal, remélem az azért már kellően nagy méretű város még neked is. De nem is értem, hogy képzelitek ezt a hülyeséget, hogy ami itt Budapesten a egyik nap még igen magas rendelkezésre állással gyakorlatilag kitűnően üzemel, az fél év múlva egy másik városban már használhatatlan, vagy mi? :D Ha egy nyugatról használtan beszerzett busz el tud itt ketyegni 20 éves koráig, akkor ez fordítva is működhet, az más kérdés, hogy erre eddig nem igazán volt példa. 

Előzmény: Gordon Zsigmond (163203)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2023.11.16 0 2 163204

A listában fehérvári kocsiként szereplő az a 4 oktatókocsi, ami akárhogyan is nézem nem írható be BKK(/BKV) (al)vállalkozós kocsinak. A cég székhelye pedig ugye Fehérvár.

Előzmény: Gordon Zsigmond (163203)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2023.11.16 -4 3 163203

Kulmbach egy 27 ezres kisváros, öt autóbuszvonallal. Oda még egy jól karbantartott használt kocsi is megteszi.

 

Hogy nem festik át, az igénytelenség (azért egy flotta legalább színben legyen már egységes!), a táblázás meg főleg az.

 

Jut is eszembe, a lista szerint 'Fehérvárra is került belőlük, de hogy forgalomban még egyiket sem láttam, az is biztos.

Előzmény: torqmatic (163181)
IkarusEAG Creative Commons License 2023.11.16 0 0 163202

BMC Neocity 10 és a Temsa MD9LE? 

Előzmény: torqmatic (163195)
riezaK Creative Commons License 2023.11.16 0 1 163201

A haszongépjárművek már 8 év alatt is sokszor annyi km-t tesznek meg, mint egy átlagos használatú személyautó 15 év alatt...

 


3 éves XXL furgonomban van 470.000.   

 

A magyar úrvezető szerint 100.000 km-nél már vége az autónak. 

Előzmény: hamzsabusz (163176)
fberci Creative Commons License 2023.11.16 0 0 163200

Itt nem eladásról van szó, hanem bérlésről.

Előzmény: torqmatic (163195)
Villámhetes Creative Commons License 2023.11.16 0 0 163199

Igen,ezt olvastam,24 első negyedévig még legyárthatják az utolsó buszokat,a képviseletet meg nem tudom,hogy meg lehet-e kerülni.

 

Ha a honlapon lévő logókból indulok ki,Citaro K maradt,annak is van képviselete,Volvo Vanhool nem gyárt maximidit.       

Előzmény: Törölt nick (163198)
Törölt nick Creative Commons License 2023.11.16 0 0 163198

Mondjuk ezzel van egy kis gond: https://magyarbusz.info/2023/05/29/a-scania-is-bezarja-utolso-europai-karosszeriagyarat/

Továbbá a Scanianak is van saját képviselete.

Előzmény: Villámhetes (163196)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2023.11.16 0 0 163197

Sejtettem, de köszi! Csak olyan megmosolyogtató a mai front door boarding csatákhoz képest.

Előzmény: gumikrumpli74 (163194)
Villámhetes Creative Commons License 2023.11.16 0 2 163196

Scania Citywide 10.6

Előzmény: torqmatic (163195)
torqmatic Creative Commons License 2023.11.16 0 2 163195

Adtak ők már el új buszt valaha egyáltalán?

Amúgy a Mercedes, MAN gondolom a helyi márkaképviselettel indult volna, Ivecóval, Solarisszal, Isuzuval indultak mások, az Otokart kizárták... Milyen típus jöhet még szóba?

Előzmény: Speros (163190)
gumikrumpli74 Creative Commons License 2023.11.16 0 1 163194

Az ülőkalauzos rendszer alatt volt ez, 1964-1969 között.

Előzmény: A210 820 08 21 (163174)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2023.11.16 -1 3 163193

Ne haragudj, de szerintem a közbeszerzés ezen szakaszában aligha nevezhetem meg (már ha pontosan tudom...)

Előzmény: Speros (163190)
Speros Creative Commons License 2023.11.16 0 1 163192

Ebből nem derül ki...

Előzmény: trizs77 (163191)
trizs77 Creative Commons License 2023.11.16 -2 0 163191
Előzmény: Speros (163190)
Speros Creative Commons License 2023.11.16 0 0 163190

Lehet tudni, hogy a Truck-Trailer & Parts milyen típust ajánlott?

Előzmény: szintetikusdizelolaj (163189)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2023.11.16 0 6 163189

Érdekes lesz, én a BKV-nak szurkolok, hogy jó kocsit, jó partnerrel kapjunk. Olyan ez mint egy házasság, legalább 10 évig együtt leszünk jó esetben, és akkor kicsit elmegyünk poligámba, hiszen tutit nem az ITK lesz.

Előzmény: Törölt nick (163183)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2023.11.16 -1 3 163188

Nyugtázva, nézetem.

Előzmény: rm40 (163185)
Törölt nick Creative Commons License 2023.11.16 0 1 163187

Ha jól rémlik, elsősorban szólókat (Citaro és szóló Volvo) fognak váltani, de a Solaris maximidik cseréje is szóba került.

Előzmény: 08-73 (163186)
08-73 Creative Commons License 2023.11.16 -1 0 163186

A maximidik a kényszerszólós vonalakra mennek majd, vagy hová lesznek küldve? A csak midis vonalak -16-os család, 27- gondolom egyelőre nem bővülnek "nem maxi" midikkel.

Előzmény: Törölt nick (163183)
rm40 Creative Commons License 2023.11.16 0 4 163185

A lenti észrevételem ellenére utasként ugyanez az általános tapasztalatom a C1-ekről.

Előzmény: nohab (163184)
nohab Creative Commons License 2023.11.16 0 8 163184

Valahová írtam anno, lehet pont ide, volt vagy két nap amikor relatíve intenzíven metrópótlóztam, rendszámokra talán már akkor sem emlékeztem, de az megmaradt bennem, hogy az egyetlen öreg Citaro ami jutott sokkal jobb benyomást tett rám mint a rendtartos Conectók bármelyike, ment mint a távirat, pont jó volt rajta a hőmérséklet és az utóbbiakkal ellentétben csak extrém úthibákon zörrent meg. Ez konkrétan egy egy darabos merítés volt, de az az egy kifejezetten nagyon jó benyomást tett rám.

Előzmény: szintetikusdizelolaj (163179)
Törölt nick Creative Commons License 2023.11.16 -1 6 163183

A maximidi tenderre öten jelentkeztek, ebből négyen tehetnek ajánlatot.

 

-KF Service Solutions (Isuzu)

-Eco-Tech Vision (Iveco)

-PRIM-VOL TRADE (Solaris)

-Truck-Trailer & Parts (?)

 

Az Otokart kizárták.

bpi-211 Creative Commons License 2023.11.16 0 4 163182

Tavaly nyár óta lehet rosszabb lett, akkor mentem vele. De ne má', végre egy jó hangos Voith-os kocsi, nekem kifejezetten bejött, direkt csináltam is róla felvételt, mert ritkán hallani ilyen brutális váltó hangot. :D  A 107/130 még ilyesmi (amikor a 200-asok után sikerül találni valamit, amiben még van kis feeling, de vszeg már nekik sincs sok hátra...)

Előzmény: rm40 (163178)
torqmatic Creative Commons License 2023.11.16 -1 4 163181

OFF: egy részük hónapok óta jár már, főként Kulmbachban:

 

https://busphoto.eu/list.php?rid=29&mid=5312&lang=jp

 

Megjegyzem átfestetlenül és táblával... Ha itthon lenne ilyen, akkor a sok okostojás nem győzne romániázni meg balkánozni, de persze így, hogy a németek csinálják, egy szavuk sincs.

Előzmény: szintetikusdizelolaj (163179)
torqmatic Creative Commons License 2023.11.16 0 1 163180

Hidd el, ezt nagyon jól tudják a mérnökök is, ezért eleve sokkal nagyobb futásteljesítményre tervezik őket...

Előzmény: hamzsabusz (163176)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2023.11.16 0 2 163179

Ki tudja még hova keverednek...

Amúgy van 20 éves Citaronk ami amúgy kehes, de ha felszállsz rá és nem füstöl akkor amúgy elfogadható.

Előzmény: torqmatic (163151)
rm40 Creative Commons License 2023.11.16 -1 0 163178

Valaki ránézhetne az MMM-133-ra, a gépezete alapjárat fölött (lejtőn haladva is) úgy üvölt/visít, hogy a jármű végében utazva pár perc után szinte fájdalmat okoz. Leszállás után fél órával is cseng a fülem.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!