Keresés

Részletes keresés

berci1919 Creative Commons License 2022.04.06 0 0 154921

Az NCV 2015, ha pontosak akarunk lenni.

Előzmény: FKU-910 (154915)
MCA-001 Creative Commons License 2022.04.06 0 2 154920

NLE852 frsz. Modulo szappantartóval mi a helyzet?

2021.09.03-án levizsgáztatták, majd szeptember 21-én kérelemre ideiglenesen kivonták...

 

Ma délelőtt rendszám nélkül kint állt Kelenföldön és két külsős úriember szerelgetett rajta valamit az akkuk környékén?

Ez már az akkuk bérlős projekt része?

 

Köszönöm:)

Előzmény: Alexander Pistoletov (152529)
bz79 Creative Commons License 2022.04.06 -6 7 154919

A mesterségesen gerjesztett "alapanyaghiány" amit jelenleg a kovid után a háborúra fognak (semelyikhez sincs köze,csupán az ár felnyomása a cél) miatt nem biztos hogy olyan gyorsan meglesz.Hacsak nem gyártanak ők is udvarra. De kétlem.

Előzmény: Dante001 (154918)
Dante001 Creative Commons License 2022.04.06 0 7 154918

Hát ha most állnak neki, szerintem mire elkezdenek csorogni lesz pár hónap, szerintem reálisan nyár vége fele.

 

Ha csak nem ezek is le vannak gyártva előre "saját kockázatra" mint nem is olyan rég az elektromos társaik a Volánbusz részére ;)

Előzmény: Zsombor 22 (154912)
bz79 Creative Commons License 2022.04.06 -5 0 154917

A metrópótlás az örök mint a nyomorúság-:) Majd 2267 táján végleges át lehet adni.

Előzmény: timetable (154916)
timetable Creative Commons License 2022.04.06 0 3 154916

Nem fog menni egyik pillanatról a másikra az újak beüzemelése, és közben a metrópótlás még tartani fog. Reálisabb a jövő év eleje, SzL legalábbis múltkor még ezt írta:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=160843044&t=9157561

Előzmény: beni19 (154904)
FKU-910 Creative Commons License 2022.04.06 0 4 154915

2016-ban: 

NBW-NNE-NWB Conectok: 53 busz

NGC-NHB-NTM Modulok: 51 busz 

NCV Karsanok: 16 busz

NLE Modulok: 20 busz 

Összesen: 140 busz

 

 

 

 

régen volt

Előzmény: Dante001 (154909)
bz79 Creative Commons License 2022.04.06 -1 4 154914

Most jön 100db új busz,majd abból lecserélik a 150 volvot,meg a 100 vh-t,és kivonják az 50 Ikarust.Hopp,ez 300db.-:)

Előzmény: Christians (154913)
Christians Creative Commons License 2022.04.06 0 4 154913

LOV-881 @ 23E

 

Olyan szinten pattog a hátulja, nem vagyok egy pille könnyű fickó, de még engem is dobált mindenfele..

A sofőr nem ment vele (gondolom) direkt 40-nél többet, de ez még így is alkalmatlan a közlekedésre...

Zsombor 22 Creative Commons License 2022.04.06 0 0 154912

Azt láttam... arra gondoltam ,hogy idén pontosan mikor...

Előzmény: Dante001 (154911)
Dante001 Creative Commons License 2022.04.06 0 1 154911

Ott van a cikkben, csak el kéne olvasni...

 

"Hozzátették: a várhatóan még idén forgalomba álló buszok több idősebb – akár 30 éves – járművet váltanak ki."

Előzmény: Zsombor 22 (154910)
Zsombor 22 Creative Commons License 2022.04.06 0 0 154910

És ezek mikor érkeznek meg?

Előzmény: beni19 (154904)
Dante001 Creative Commons License 2022.04.06 -2 4 154909

Juppí. Mikor volt utoljára olyan, hogy 135 busz egyszerre érkezett?

Előzmény: beni19 (154904)
bz79 Creative Commons License 2022.04.06 0 1 154908

Hát mivel a propaganda és agitáció szabja meg a selejtezési sorrendet nyilván.Természetesen a 70 litert fogyasztó,vélhetően már a gyári e3 normájuk közelébe sem jutó 7000a/7700a-k maradnak.Azok minőségi,új 17 éves járművek.

Előzmény: beni19 (154904)
bz79 Creative Commons License 2022.04.06 0 1 154907

Ezt már a nyugat is átvette,a berlini reptér bővítésének két éves késését a fél éves lezárásra fogták.-:) 

Előzmény: hamzsabusz (154906)
hamzsabusz Creative Commons License 2022.04.06 0 1 154906

Azért ennyi bullshitet összehordani a késés indoklásaként...

Előzmény: MCA-001 (154882)
gumikrumpli74 Creative Commons License 2022.04.06 0 1 154905

Ilyenről nem volt szó.

 

Az FJX-197 volt az utolsó, már az is világoskékül.

Előzmény: HBweb hu (154903)
beni19 Creative Commons License 2022.04.06 -2 8 154904

https://24.hu/belfold/2022/04/06/bkv-szaz-uj-busz-erkezik-a-fovarosba/ 

 

"Száz új Mercedes-Benz Conecto Next Generation típusú autóbusz érkezik a BKV Zrt. részére bérleti konstrukcióban – közölte a vállalat az MTI-vel.

Közölték azt is, várhatóan a negyedik negyedévben további 35 saját tulajdonú új autóbusz is forgalomba állhat majd."

 

Ezek szerint maximum kora őszig maradnak az Ikarusok forgalomban. 

HBweb hu Creative Commons License 2022.04.06 -1 3 154903

Perifélrikus téma, de legalább nem poli-dili. Nem arról volt szó, hogy az FJX-200 megmarad sötétkék fél-retrójárműnek?

Tegnapi dokufotó:

http://hbweb.hu/fg/fg202204/kepek/fjx200-5-2204a.JPG

Utasbiztonsági Ellenőrzés Creative Commons License 2022.04.06 -5 7 154901

Lusta voltam visszaolvasni, de ezt egyesek félreértették, szóval most megtettem, és röpült még pár hozzászólás. Ha még van politika, bármelyik oldalról, amit nem vettem észre, jelezzétek, megy a levesbe. 

Kivéve a BKV-s buszbeszerzésre vonatkozóak, azok maradnak. 

torqmatic Creative Commons License 2022.04.06 -4 5 154896

Évi 4 mrd bevételkiesés.. ez 2 db hosszú caf..

 

Ja, van 40 db zsír új busz évente, ami pont elég lenne, hogy egy elfogadható átlagéletkorú autóbuszparkja alakuljon ki a BKV-nak, de annyira bírom, hogy ilyenkor mindig csak legyintetek, hogy az semmi... Bezzeg ha néhány darab 15 éves használt szar megvételéről vagy a Modulo bérlésről van szó csillagászati áron, akkor az kell, mint egy falat kenyér, nincs más lehetőség...

Előzmény: király2644 (154884)
kristoof Creative Commons License 2022.04.06 -1 8 154893

Már írtam. Hitelből bárki tud új buszokat venni, ha engedik neki, hogy hitelből vegyen új buszokat.

Előzmény: extrémgörkoris (154863)
133bp. Creative Commons License 2022.04.05 -3 14 154890

Ezekért a kiszervezett buszokért a főváros jelenleg is súlyos milliárdokat fizet, tehát a mostani vezetés ugyanúgy finanszírozza ezeket. Rövid távon nagyon hatásos, viszont hosszútávon kevésbé. Voltak arról számítások, hogy 10 év alatt ennyi pénzből, ha kivonjuk a sofőrök és üzemanyag meg egyéb költségeket mennyi új buszt kaphatott volna a BKV. 

 

Harmadszor írom le, hogy a fővárosnak gátolják a hitelfelvételt új buszokra, miközben a Volánbusznak engedélyezik. Dugódíjat sem szabhat ki, aminek bevételéből tudná finanszírozni, fejleszteni a közösségi közlekedést. Cserébe covid idején ingyenessé tették a parkolást, amivel még nagyobb bevétel kiesést okoztak a városnak, arról már nem is beszélve, hogy a hatósági áras üzemanyag a BKV számára nem érvényes és még lehetne sorolni, illetve a kormány fokozatosan egyre kevesebb pénzzel járul hozzá a tömegközlekedés finanszírozásához. Ezek után csodálkozol, hogy nem jönnek százasával új buszok? Mindezek ellenére jön közel 50 új troli, kiírtak szerződést kiszervezésre a C2-esek helyett, illetve a BKV is próbálkozik bérléssel/opció lehívással.

Előzmény: bz79 (154883)
bz79 Creative Commons License 2022.04.05 -6 3 154885

Mondtam hogy soha nem lesz kész-:).Nem baj,majd tönkreverik addig a conectokat a pótláson,aztán rásózzák cinkotára,meg dp-re hogy nesztek,kínlódjatok velük mostantól ti.Óbudai előző generációsok addigra atomjaikra hullanak. Mondjuk én az amortizációjukat ráverném arra a marhára aki ezt a járműkiadást megalkotta.Ugyen miért nem a remek állapotú 7000/7700a-kat,és a vanhoolokat osztották be a pótlásra?

Előzmény: MCA-001 (154882)
bz79 Creative Commons License 2022.04.05 -7 8 154883

Hát ha kb 600 db új busz megjelenése gyenge teljesítmény akkor igazad van.2013-2020 közt kb ennyi jött.Ugye két éve erős teljesítményt nyújtanak a jelenlegi vezetők mind tulajdonos,mind cég szempontjából.Forgalomba állított új buszoknak a bp-i hálózaton időarányosan (7 év alatt 600db az kb 85db/év) 160-170 db-nak  meg kellett volna jelennie 2020,a Messiás eljövetele óta.Melyik telephelyen,és milyen rendszámmezőben keressek rájuk,mert így hirtelen nem ugrik be miket vettek...

Előzmény: toto92 (154873)
MCA-001 Creative Commons License 2022.04.05 0 3 154882

Csúszhat az M3 középső szakaszának befejezése:(

https://www.vg.hu/cegvilag/2022/04/csuszhat-es-dragulhat-a-3-as-metro-felujitasa

 

A BKV készülhet a metrópótlás folytatására:(

extrémgörkoris Creative Commons License 2022.04.05 0 1 154879

 A használtak jó átmeneti megoldást adtak volna, ha olyan távra kerülnek csak be, mint pl.Veszprémben!

 

 

Azok is "6 hónapra" voltak szánva :D :D :D

Előzmény: nemeza (154861)
torqmatic Creative Commons License 2022.04.05 -3 6 154877

Az összes BKV-s RVY 2020 elején lett átadva, amit Tarlóshoz lehet behúzni, annak ellenére, hogy technikailag Karigeri alatt lettek átadva. Az SKR-ek jöttek egy évvel később.

A KariGeri érában is ki lett írva 1-2 tender, bár abból új busz tudtommal eddig még nem realizálódott... A Conecto opcióból hívogattak le valamennyit.

Előzmény: 133bp. (154874)
133bp. Creative Commons License 2022.04.05 0 7 154876

"Évi 40-50 új busz beszerzése nem egy olyan vállalhatatlan tétel, amit egy közel 2 milliós főváros állami segítség nélkül ne tudna megoldani, ne vicceljünk már."

 

Ezt én is mondtam, egyetértek, hogy bizonyos keretekig a fővárosnak is lenne lehetősége. A troli opció lehívása esetén láthatjuk, hogy szándék esetén lehívják és megoldják költségvetésből. Ugyanakkor ettől még el kellene ismerni Budapest alulfinanszírozottságát, ami évtizedek óta probléma. Más ekkora város nyugaton jóval nagyobb forrással és önállósággal működik. Az utóbbi évek történései pedig inkább negatívan hatottak Budapestre (akár világban történtekre gondolva, akár kormányzati intézkedésekre reflektálva). A hitelfelvétel tiltása erősen akadályozza a beszerzések lehetőségét, ezért említem a rendszerszintű problémákat. 

Előzmény: torqmatic (154871)
torqmatic Creative Commons License 2022.04.05 -2 5 154875

A kánaán valóban nem, de a több száz új busz illetve a 0 között azért szerintem van néhány nagyságrendbeli különbség, nem tennék egyenlőségjelet a két érték közé.

(Aztán majd meglátjuk, hogy mi lesz az eredmény az első ciklus végére, de sok jóra nem számítok.)

Előzmény: toto92 (154873)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!