A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Hűűha, ennek aztán a fele sem tréfa! Elismert, neves szerzők tévedhetetlen híportálokon szemöldökráncolva tájékoztatják a közönséget. Jó lesz odafigyelni mostantól!
"Lacus" írja, hogy hát igen, kevés a kocsi, és akkor ti azonnal szaladtok fel a Netre böngészgetni? Vagy amúgy is ezeken lógtok, és akkor amikor feljön a téma, akkor dobjátok be ezeket a találatokat? Ha utóbbi, miért böngésztek, mi a cél? Akartok venni ilyeneket, vagy mi a motiváció?
Amilyen a villany Modulok helyzete, meg a Karsanoké, hát inkább maradjanak még a 405-ösök. A tényleg csak midikkel járható vonalakat leszámítva felmerült valamelyik midis vonalon a teljes szólósítás (39, 191, stb.)? Mondjuk jó kérdés, hogy pl. a 237 minek lett midis hétfőtől...
Nem eldöntött tény, se bérlésre se vásárlásra ebben a pillanatban nincs szerződés a cs. modulók ügyében. Az összeszerelésre azonban igen, hisz az alapján készülnek a kocsik, konkrét összeget nem írnék, de bőven tízmilliós nagyságrendű bevétele keletkezik a garázsnak (pontosabban a BKV-nak, ez a munkadíj).
A Conectokból 17 szóló a troliba megy, ehhez szervesen kapcsolódik (vagy ha kicsit diszkrétebb vagyok, kell hogy kapcsolódjon) végre a rendtartos sz. modulók kelenföldi összevonása a többi sz. modulóval.
A csuklósok kb azonos mennyiségben cinkota és dp között megosztanak, a plusz 15 szóló is dp-re megy.
A csuklós modulóknál a lényeg az, hogy a gyártó (vagy projektgazda) a saját költségére elkezdte terveztetni a vázak korrekt javításának megoldását (ez inkább már kész is vagy, úgy az első és hátsó kocsitestre vonatkozóan, korrektül végeselem módszerrel ellenőrizve és elfogadható élettartam vizsgálati háttérrel), ezt a 11 kocsin is végig kell csinálni, akárkinek is akarja eladni és persze a 10 meglévőn is. A hintázással ésszerű ráfordítással javítani nem lehet, a gyártási szarságokon, a fűtés, ázás és egyéb gondokon lehet.
A koncepció nagyon leegyszerűsítve: 10 alig fenntartaható kocsiból csinálhatunk 21 fenntarthatót.