Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2018.10.13 -3 6 128308

Lengyel eredetű kocsikat nem kéne erőltetni.

Előzmény: 49-es villamos (128307)
49-es villamos Creative Commons License 2018.10.13 -16 2 128307
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.13 0 1 128306

T dolgozók 90-95%-a autóval jár. Ráadásul cégessel.... maradék 5% nem nagy mennyiség.... max 70-100 ember/reggel

Előzmény: Törölt nick (128304)
BP-16-63 Creative Commons License 2018.10.13 0 0 128305

Sziasztok! Az egykori BPO-505-ös gép adattáblájáról nincs valakinek fotója esetleg? Az érdekelne,hogy sima 415.14-es volt vagy az adattáblán is be van ütve ,hogy 415.14A!

Törölt nick Creative Commons License 2018.10.13 -1 4 128304

aminek fele tovább utazik a budafokihoz a tsystem, ujbuda center és egyéb helyszínekre

 

A T-Systemsesek hamarosan már a Népligetig fognak villamosozni.

Előzmény: Humarci (128300)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.13 0 1 128303

Mindkettőre szükség van szerintem.

Előzmény: Humarci (128302)
Humarci Creative Commons License 2018.10.13 -2 2 128302

arra írtam, annyira felesleges mint a 7es

amúgy a szerepét a 19/47 át tudná venni

 

És egy álomkép lenne egy pl. 18as villamos ami kelenföldről indulna, balra fordulna karolina útra, majd balra alkotás utca felé.

De ugye erre nincs pénz, viszont lehetne busszal megcsinálni kelenföld lakótlepet feltárva sáfrány-tétényit feltárva

Előzmény: Törölt nick (128301)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.13 0 2 128301

49-est sem tartanám feleslegesnek. 

Előzmény: Humarci (128295)
Humarci Creative Commons License 2018.10.13 -6 1 128300

nagyon el vagy tévedve, az intézménybe a kórház iskola/ovoda/bölcsi úgy látom nem tartozik bele...

 

101E vicc ahogy jár, az csak csúcsban él meg, azon kívül szinte üresen járnak a buszok

jól mutatja a hétvége is, hogy nincs szükség a 101E-re ha el tudja vinni a 114es család

 

40-50fős 7es max akkor van, ha előtte megy 3-4 perccel az előző 7es

 

ha a budafokit mondod nagy szerepnek, akkor miért kerüli el az 1es?

ha végre eléri etelét, lesz szívás ha felszámolják a 103ast, nem véletlen a nagy utasszáma, aminek fele tovább utazik a budafokihoz a tsystem, ujbuda center és egyéb helyszínekre

Előzmény: zsig (128281)
Humarci Creative Commons License 2018.10.13 -5 4 128299

hatalmas érv...

néha a metropótlón befogják a széll tartalékot midivel, akkor elég a midi a metrora!

szakadok...

Előzmény: norbee601 (128280)
Humarci Creative Commons License 2018.10.13 -5 1 128298

"A 49-es két púpja a Körtér - Kosztolányi és a Fővám - Kálvin. A 2 <--> 47-49 átszállóforgalom jelentős, illetve az M4-ről az Astoria, Deák is itteni átszállással a legkényelmesebb."

a 7esnél ez számtalan helyen elmondható, de mivel az nem villamos így azt felszámolnád...

vicces és szánalmas

 

"A 19-49-re a Kelenföldtől a Körtérig több utas száll föl, mint a 7-es buszra Albertfalva és a Körtér között. "

ez nagy megállapítás, amikor 2x olyan sűrűn megy villamos mint a 7es... apám :(

 

"Reggel a belső Bartókon, a Körtértől befelé a 7-esen a csúcsórában ~550 fő az átutazó az Astoria felé. Erre most adunk 1050 férőhelyet, reggeli csúcsban alig haladják meg az igények a kapacitás 50%-át, miközben pl. a 133E kidurran a Budafoki út felé. Minden reggel a Kosztolányi buszmegállót megnézem, 1-2 fő ácsorog a hatalmas megállóban. Begyalogolnak a Körtérig. "

Na pont ez a baj, te írtad a kosztolányin nincs semmi, akkor miért ott nézed a 7est? Körtéren kéne...

félházas busz meg vicc

 

de hát amíg 80kg egy fő addig mit várunk, ha megnézed a 7es budai vonalán hány iskola/ovoda/bölcsi van nem írnál ekkora hülyeséget segítek egy jó ha 40-50kg egy diák, átlag érzésre 35kg ami fele se a 80kg nak

133E jó hogy tömve van, az áthidalja a m4et, de ugye ez valakinek érdeke... itt nem számít hogy az m4 ellen dolgozik, itt mehet a buszcsorda mi?

 

többire:

egyszer megnézhetnéd hogyan indul a valóságban a 7es körtérről vagy buda felé ferenciekről...

és persze itt nem érdekel téged, ha kényelmesebb a busz a szakaszon

114esek, persze azért állnak már meg minden megállóban... sokak szerették, hogy lenyomja a lassú tömött villamost a fehérvárin menetidőben, és jelentős szerepe volt a 2ből a 11be járóknak v. fordítva

ha már fehérvári, a legynagyobb szégyen a 18as volt, a dupla tátra félházzal járt mert a lakótelep közepén visszafogott. közben a 47esről lefolytak...

 

Előzmény: zsig (128279)
gorcher Creative Commons License 2018.10.13 0 3 128297

Csak azért kérdeztem, mert a 196/A utasszámai állítólag beszakadtak a metró pótlás óta. De mondjuk láthatóan is kevesebben vannak rajta mára.

 

Havannán gigászi az utasszám, de egyszer csak eljut odáig a 42-es villamos. A 85-ös az E-vel együtt, vagy ők külön számítandók?

Előzmény: zsig (128264)
Humarci Creative Commons License 2018.10.13 0 5 128296

*****

a szakmai tudás magas foka a 114es első ajtóztatása!

Előzmény: Hans1987 (128274)
Humarci Creative Commons License 2018.10.13 0 2 128295

igazából szimplán ostobaság amit írsz...

akkor lenne felesleges a 7es, ha az m4 végig a vonalán menne

nem így van, pont

Ha valami felesleges akkor az a 49es, minden forgalmas megállója m4el közös

Kiskörútra meg elég lenne a visszasűrtett 47es, csak hát ugye a szent fonódóba nem fért bele, hogy a 56/61 kapjon normális végállomást körtéren

Meg ugye gabika és társainak kártékony évtizedes munkája, amivel tönkrevágták bp-t...

Előzmény: norbee601 (128272)
Humarci Creative Commons License 2018.10.13 0 1 128294

hát igen ezek az adatok mutatják a döntéshozók milyen fals adatokból vagdalóznak

körtéren gyakran utaslemaradás volt de 50% az átlag

vicc

 

bár mondjuk emlékszem volt diákos utasmérés is, akik nyomkodták a telefonjuk néha felnéztek befirkantottak valamit majd cseteltek tovább...

Előzmény: zsig (128273)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.13 -1 7 128293

Sajnos ez még nem elérhető, csak gondoltam megosztom veletek, hogy a hátérben mik készülődnek. Egyelőre még nem került ki nyilvánosságba, a szerződéskötés is még várhat magára. Rengeteg kérdés felmerül, hogy vajon ki mivel fog majd szolgálni, illetve a BKV buszágazatát is súlyosan fogja érinteni.

 

Mondjuk nagyon remélem, hogy nem az OFF VT viszi el (ezt is), mert akkor lassan tényleg lekörözi a BKV-t is buszágazat terén. Illetve az 5 éves C2-eseken a mocsok tetőzik, szóval jó lenne, ha valami olyan alvállalkozó nyerni, aki takarítani is hajlandó majd.

 

A BKV részéről meg nagyon remélem, hogy állapot alapján fognak majd selejtezni. Most meglesz rá a lehetőségük, és remélhetőleg nem az idén felújított igényesebb 280-ast dobják ki, hanem a végletekig legatyásodott LOV-kat, de mondjuk a Volvókból is lehet bátran válogatni. Meg ugye számolni kell azzal, hogy a Localók 2020-ban már nem lesznek közforgalomban. Nem titkolt cél az is, hogy az önkormányzati választásokig legyen új busz, amit lehet majd mutogatni. Hamarosan publikus lesz az egész. 

Előzmény: Törölt nick (128292)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.13 0 0 128292

Help. Ezt hol lehet elérni? Nem találom sehol és Google barátom se segít. :(

Előzmény: Törölt nick (128247)
Villámhetes Creative Commons License 2018.10.13 0 2 128291

Ja hogy megszüntetni,ezt már próbálták,nem ment.

Előzmény: 08-73 (128290)
08-73 Creative Commons License 2018.10.13 -2 0 128290

De akkor a megszűnésével a 7E még sűrűbb lehet.

Előzmény: Villámhetes (128289)
Villámhetes Creative Commons License 2018.10.13 0 0 128289

?

 

Most is neki segít.

Előzmény: 08-73 (128288)
08-73 Creative Commons License 2018.10.13 -2 0 128288

Vagy a 7E-be.

Előzmény: Villámhetes (128287)
Villámhetes Creative Commons License 2018.10.13 0 3 128287

Én az újpalotai tengelyen inkább a 108E szerepét vizsgálnám meg.

 

Én már régóta írom,az 5-ösbe kéne besegítenie.

Előzmény: 08-73 (128286)
08-73 Creative Commons License 2018.10.13 -1 1 128286

Azért a 7-esre szükség van a budai oldalon, csúcson kívül is használják. Kérdésem, ha lekerülne a budai oldalról, vagy elterelnétek a Budafoki felé- ott mondjuk szükség lenne a pluszkapacitásra a csúcsidőben, mert a 133E kb utaslemaradásos csúcsban a Dombóvári és a Hengermalom környékén-, abban az esetben csuklósodna a 114-es család?

Többször is mondtam már: a 7-es busz KIEGÉSZÍTŐJE az M4-nek és nem konkurenciája. Még ha a pesti oldalon ki is tudná váltani a 110, 112 (remélhetőleg jövőbeni 12-es) páros, szükséges. Én az újpalotai tengelyen inkább a 108E szerepét vizsgálnám meg.

 

 

A 114-esek érdemben sosem vettek részt a Fehérvári út forgalmának ellátásában, kihagytak több megállóhelyet, leginkább a XXII. kerület - gyors 7-es család kapcsolatot teremtették meg, erre már vannak a Balatoni úti buszok és a metró, a 114-s család helyi igényeket szolgál már leginkább.

 

Másik hsz-ben említetted azt, hogy a 114-es család hétvégén a Balatoni úti buszok (101E, 101B) hiánya miatt zsúfolt. A 101E-t miért ne lehetne pl. hétvégén is járatni, 20 perces követéssel?

Előzmény: zsig (128279)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.12 0 1 128285

47-49-ről nem tudom, milyen arányban száll át bárki is az M4-re, akinek nem a Keleti vagy az a környéki megállók a céljai. Egyszerűen nem észszerű.

Előzmény: zsig (128279)
Villámhetes Creative Commons License 2018.10.12 0 6 128284

Mondok egy mai adatot,7/21 voltam.Albertfalva-ferenciek tere a 6 menetben nem érte el az 50%-ot.

nemeza Creative Commons License 2018.10.12 0 0 128283

Én pl. nem szeretek feleslegesen átszállni, és M4 zónán kívülről jöttem Pestről Budára (M4 zónán túlra). 133E tökéletes, de hétvégén a 20 percezés elég ritka. Ilyenkor az 5-7-110/112 karaván egyik tagjával el lehetett érni pl. 47-est Astorián, vagy 7-esről átszállni Móriczon..

 

Szerintem az esti 110/112 visszavágás nagy szívatás. Főleg pl. vasárnap iskolaidőben. A karaván első kocsija amúgy is tele van, ha a 110/112 az, akkor az borít a másodikra. Persze ha ez az utolsó, akkor meg szívtál 10 percet vagy többet - pedig..

Előzmény: norbee601 (128276)
nemeza Creative Commons License 2018.10.12 -2 8 128282

"gondolkodj már kicsit, kényszerpálya"

 

Túl sokat vársz itt el már ezzel a kijelentéssel.

Két csapat van:

1. tud gondolkozni, de ide nem azért jár vagy nem akar

2. korlátozott az értelmezőképessége - itt a fórumon (szándékosan, vagy nem) ("mi az, hogy kényszerpálya, olyan nincs!")

 Mi következik ebből: színvonaltalanság.

 

Itt van Aron_son vs. 113bp.

Egyszerű fogalomértelmezés sem sikerül.

Lista nincs, karaktercunami az van = mindentkétszermondhosszasan

 

----------------

PMP téma:

Szerintem abszolút kényszerpálya. Abban igaza van Krisinek, hogy esetleg hamarabb nem lehetett volna kiszállni? De erre annyira nem találtam választ.

HA nem, akkor tényleg az a kérdés, hogy most a 280 és 435 feltámasztás / néhány további öreg Volvo / VH / Citaro csuki jobb volna? Erre persze síri kuss a válasz, meg személyeskedés.

 

Legfeljebb legyőznek a rutinjukkal. :)

Előzmény: Humarci (128259)
zsig Creative Commons License 2018.10.12 -3 2 128281

Azt írtam, amíg a 114-es a Villányiból indult, addig kevesen találták meg, mindenki a SPAR előtt nyomorgott, a helyből induló járat meg a hátuk mögül harmadházzal indult el a Tétényi út felé. Éppen ezért került a 114-es felszállóhelye a 7-essel közös megállóba. A hétvégi 114-es zsúfoltság amúgy pont alátámasztja azt, hogy a közönség ma már nem Budafokon át jön a városba, ha teheti, hanem a Balatonin, és amikor az nincs, akkor kényszerből a 114-est használja. 

 

Elég sok 7-es buszt látok, a Bartókon biztos van olyan, amikor 10-15 percre jön és tömeg van, de a Körtér - Astoria szakaszon 40-50 fős buszok járnak _csúcsidőben_. Álljatok ki a Gellért térre egy óráig, és nézzétek meg a buszokat, nagyon más az, mint hetente 1-2x kifogott késett járat alapján ítélni. 

 

A vita onnan indult, hogy a 7-es a mai kialakításában milyen szerepet tud betölteni Budán. Én azt gondolom, hogy egyre kevesebbet, az intézményi súlypontok is pont azokra a területekre tolódnak, ahol ez nem tölt be szerepet (Budafoki, Infopark, Szerémi, Kelenföld vá.), ezt megfejelik a térség közlekedésfejlesztési beruházásai; ez a tradícionális "nagy tengely" megszűnt, egyáltalán nem szentségtörés, ha az útvonala mondjuk úgy változik, hogy valamelyik új súlypont kiszolgálásában részt tudjon venni (pl. a Budafoki út felé megy minden második járat, stb.)

Előzmény: Hans1987 (128274)
norbee601 Creative Commons License 2018.10.12 -6 1 128280
Neha van hogy kisvolvo kerul a 7-esre, gondolom ha epo nincs mas tartalek. Az a helyzet, boven megoldja a feladatot.
Előzmény: zsig (128279)
zsig Creative Commons License 2018.10.12 -3 3 128279

A 49-es két púpja a Körtér - Kosztolányi és a Fővám - Kálvin. A 2 <--> 47-49 átszállóforgalom jelentős, illetve az M4-ről az Astoria, Deák is itteni átszállással a legkényelmesebb.

Elvi kérdés, hogyha van egy villamospályánk, akkor azon nem az a célravezető, hogy 15 percenként jár egy villamos, és amúgy 2-3 percenként buszjáratokat szervezünk, elég hülyén nézne ki a külső Bartókon a negyedórás, csúcsban 7-8 perces 19-es, mellette egy csordányi busszal. A 19-49-re a Kelenföldtől a Körtérig több utas száll föl, mint a 7-es buszra Albertfalva és a Körtér között. 

 

Reggel a belső Bartókon, a Körtértől befelé a 7-esen a csúcsórában ~550 fő az átutazó az Astoria felé. Erre most adunk 1050 férőhelyet, reggeli csúcsban alig haladják meg az igények a kapacitás 50%-át, miközben pl. a 133E kidurran a Budafoki út felé. Minden reggel a Kosztolányi buszmegállót megnézem, 1-2 fő ácsorog a hatalmas megállóban. Begyalogolnak a Körtérig. 

 

A 114-esek pont azért mennek a Körtérig, mert ahogy a külső Bartók villamosai, úgy a 7-es nagyot ürül a Körtéren, ezt az igénykülönbséget pont ezzel a járatcsaláddal lehet áthidalni, ha most 50%-os a 7-es a belső Bartókon, miért kellene a Körtéren visszaforduló buszok helyett a 7-est felsűríteni?

A 114-esek érdemben sosem vettek részt a Fehérvári út forgalmának ellátásában, kihagytak több megállóhelyet, leginkább a XXII. kerület - gyors 7-es család kapcsolatot teremtették meg, erre már vannak a Balatoni úti buszok és a metró, a 114-s család helyi igényeket szolgál már leginkább. Kíváncsian várjuk, mit okoz majd a TEK, meg az a pár nagy lakótömb a Fehérvári mellett, mondjuk villamosból ott sincs hiány, nem feltételezem, hogy kötöttpályán kielégíthetetlen igények merülnének föl. 

 

Előzmény: Humarci (128269)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!