A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Nehogy már összevessünk egy 25 fő befogadására alkalmas midibuszt egy 150 fő befogadására alkalmas csuklósbusszal. Ha a 16-osokon csuklósok járnánnak, még szabad ülőhely is lenne.
Amely tanulmány egymással (részben, vagy egészében) együttfutó vonalakat külön-külön rivalizáltat egymással a komplex, együttes vizsgálat helyett, az már eleve komolytalan.
Gyanítom, akkoruban még voltak tervek az Ikarus 280-asok leváltására, felújítás nélkül lehúztak ezek a kocsik 15 évet. Az is lehet, hogy ez is benne volt a felújításos kiküldjük Oroszokhoz felújítási programban. Nem emlékzzem melyik cég vásárolt jópár 280-ast a BKV-tól, felúmították aztán eladták őket keletre.
Nagyon sok bolygóajtós ment a levesbe már akkor is. Akkoriban esemény miatt is simán selejteztek kocsikat.
BPO-362 óbudán lett selejt, mert a jobb elejét megtörték.
Jöttek utána a Volvok is, nomeg ki emlékszik már arra, milyen járatváltozások voltak akkoriban.
Számos járat megszünt, átszerveződött. 1, 1gy, 33, 55, 84, 84gy megszüntek. Ezekután gondolom túl sok autóbusz maradt meg.
Erre talán Szedlmayer úr tudna pontosabb információt adni, archívumból. Miért lett selejtezve.
Az oké, de a bolygóajtó mióta eufemizmus a selejtezésre? Mert ezek még kaptak új frsz-t és járniuk is kellett, hiszen az átrendszámozásnak 2000 vége volt a türelmi ideje.
Délpestibusz oldalán tuti, hogy a BPO-012 régi rendszáma rosszul lett leírva, mert az egy 260-as rendszáma volt. Ellenben Gianmarco régi hozzászólásában megtaláltam:
Ezt milyen statisztikából vetted? Tele van olyan járattal, ami a képzeletbeli rangsor második felébe tartozik. Most nincsenek előttem a pontos számok, de a 16A, 222, 244, 44 legfeljebb középmezőny. A top 10-ben biztos nincs benne a 7-es, az élboly a 8E, 7E, 20E, 5 nagy valószínűséggel.