A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Budapesti M3 metróvonal rekonstrukciójához tartozó déli (Kőbánya-Kispest Népliget állomások közötti) vonalszakasz állomásai felújítási munkáinak kivitelezése és kiegészítő tervezése.
Az eljárás eredménye
Budapesti M3 metróvonal rekonstrukciójához tartozó déli (Kőbánya-Kispest Népliget állomások közötti) vonalszakasz állomásai felújítási munkáinak kivitelezése és kiegészítő tervezése
Szerződés/rész odaítélésre került: nem
További információk:
Az eredménytelenség indoka: Tárgyi eljárás a Kbt. 75. § (2) bekezdés b) pontjára tekintettel eredménytelen, mivel rendelkezésére álló anyagi fedezet összege nem elegendő a szerződés megkötéséhez az értékelés alapján legkedvezőbb ajánlatot tett ajánlattevővel.
Folyamatosan változik, hogy épp melyik szakaszt tervezik következőnek. Tavaly ilyenkor még az a hír járta, hogy idén elkezdődik majd a középső szakasz felújítása. Aztán jól látható hogy nem lett belőle semmi. (Igaz én sok esélyt erre már akkor se láttam, mert nem tudom mivel lehetne pótolni egyszerre 2 szakaszt.)
Nekem az rémlik, hogy a déli szakasz tenderre augusztusban lefutott, és sikeres lett. Míg a középső szakasz tenderét újra ki kellett írni (már sokadjára), amely miatt most a középső szakaszos tendert megtalálta 13-as ház olvtárs. De alapvetően az a terv, hogy a déli szakasz pótlása következik az északi után, szóval jók az információid.
Két-három hete én még azt az infót kaptam, hogy hamarosan megegyezhetnek a déli szakaszra a kivitelezővel és akár idén lezárható lenne a déli szakasz (de nem lesz a pótlás miatt). Az építkezés melletti kocsiszíni menetek is megoldhatóak, már megvan rá a terv, hogyan lehet megcsinálni (napi 1x ki és be). De holnap erre a tervmódosulásra rákérdezek, nekem gyanúsan kacsa.
Ezzel csak az a buli, hogy emlékeim szerint semmilyen társadalmi egyeztetés nem volt a felszíni tömegközlekedési járatok tervezéséről. Mert az alap, hogy hétköznap az Üllői út - Deák Ferenc tér - Váci úti tengely autóbusszal teljesen járhatatlan.
Nehezen tudom elképzelni, hogy ha elkészül a Lehel tér - Újpest Központ közötti szakasz hétvégén is üzemelni fog. Hacsak nem a Fehér útra állnak be a szerelvények.
Ugye most a Kőbánya-Kispest - Nagyvárad tér szakasz következik. Alagutat és teljes rekonstrukciót vonatforgalom mellett nehéz csinálni.
Itt a szomszéd topikban felmerült, hogy vajon mi lesz a sorsa az Egyedi rendelkezésre tartásos kocsijainak? Mivel nyomoz a NAV és az NNI gazdasága osztálya is, a Mészáros Csaba érdekeltségi körébe tartozó összes cég ellen én nem lennék abban olyan biztos, hogy helyen vannak jelenleg azok a kocsik.
Szóval az a kérdés, hogy ha már úgyis felszámolják a céget, vagyis reméljük a cégeket, akkor mi lesz a sorsa ezeknek a kocsiknak? Van arra esély, hogy ezek valahogy a BKV tulajdonába kerüljenek, mondjuk a rengeteg kötbér fejében? Mert, ha igen, akkor az szép húzás lenne Lacusék részéről!
(Tudom nem tökéletesek ezek a buszok sem, de fényévekre vannak a PMP-ktől, szóval szerintem ez egy hasznos deal lehetne.)
FUTÁR-on szoktam nézni a 23-as MANjeit, és megállapítom, hogy PZX-876 kb. soha nem volt cserélve, mindig lenyomta a teljes napját, míg a többieket szokták cserélni.
Talán a leggyengébb az 5-ös vonatból a 877-es, legerősebb a 876-os.
(876 állt az 5-ös közül legelsőként forgalomba.)
Csak úgy...
* Persze lehet baleset vagy rongálás miatt csere, nem jelenti a csere az automatikus műszaki hibát...
Az ott lakóknak igen.Még egy fél évig biztos lesz pótlás az Árpád úton, jön a tél, a csapadék, ami még jobban kikezdi az amúgy is rossz állapotban lévő utat.Nem beszélve arról hogy már most hullanak szét a Mercik,Volvok.
Árpád út (Újpesten) sokkol rosszabb állapotban van. Arról nem is beszélve hogy majdnem 24 órában közlekedik rajta.Vak Bottyán utca ezerszer jobb állapotban van.
Tettek kitérőt a Szent Imre tér megállóhoz?
Vagy annyira spórol a MÁV-HÉV Zrt, hogy inkább egy vonat megy majd helytelenben ingázva. Mert akkor lesz ott gázolás, nem js kevés.
Lesz állítólag most októberben H8 pótlás is a külső szakaszon. Ott, ahol nagyon az ap-ok el se bírnak menni. Ide még kikívánkozik belőlem, hogy a H8Y-ból (ha lesz) az Y jelzést érdekes lesz táblán kiírva látni. Úgy kb. 40 év után :D
Az operatív pótlásokat a MÁV-HÉV minél inkább szeretné visszaszorítani. Csak a legvésőbb esetben, ha mindkét irányban ellehetetlenül a közlekedés, akkor fogják alkalmazni.
Ilyen a H7 is szeptembertől. Amíg van sín, meg felsővezeték, járnak a vonatok. Akár 1 nagyegység is a Boráros és Csepel között ingaként. Pótlás is csak Szent Imréig lesz most már operatív és tervezett pótlásoknál.
Megjegyzem, azért a múlt hétvégén a Vágóhíd-Soroksár Hősök tere közti pótláson csak 7700-es Volvot láttam a 7900-esek helyett.
Más: a Futárral óvatosan, fél 9-ig ma nem jelezte, hogy nem lehet menni a 47/49-essel csak Gellért térig. Most mát úgy néz ki, hogy már frissítették és nem ad oda villamost.