A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Ha a flotta 10%-át cserélnék le minden évben, akkor 10 év alatt 5 évre állna be az átlagéletkor. A 10-11 éves átlagéletkor eléréséhez elég lenne évi 45-50 busz.
Nemsokat segitene egy 900-as flottán évi 24-36 busz.Hogy az ideális kb 10-11 év életkor legyen az általános évi 10%-át kéne cserélni a flottának,ami 90.
Korábban, mikor már téma volt egyszer a frankfurti Volvók ügye itt a fórumon, akkor volt egy olyan álláspont (talán pont Lacitól, de erre már nem emlékszem), hogy a körülményekhez képest eléggé le vannak gatyásodva azok a dízel kocsik és emiatt inkább nem erőltették a beszerzésüket. Hát kérdés, hogy változott e azóta annyit a helyzet, hogy megérné e forgalomba állítani egy részét a a frankfurti flottának. Kétségtelenül lennének előnyei és talán laikus szemmel nem látható hátrányai, de biztosan lenne bőven kocsi, amit ezek tudnának váltani.
Talán egyik topiktárs tapintott rá a lényegre velük kapcsolatban, miszerint ha akarnának velük valami komolyabbat kezdeni, akkor ezt biztos kicsit nagyobb vízhang előzte volna meg. Hát meglátjuk...
Ez sajnos nem úgy megy, hogy az Akácfa kivonul az éppen szimpatikus kereskedőhöz és rámutat három nekik tetsző buszra, hogy: akkor abból kérünk hármat. Jó is lenne :D
És lehet rágyúrni, meg udvarolni Kölnben és Essenben, hogy ne a szélrózsa minden irányába adják el jövőre a MAN-okat és a Merciket :D Igaz, utóbbiak között csak 2 csuklós felel meg a BKV kritériumának, miszerint 18+ :)
Új kocsi úgy sem lesz, akkor ideiglenesen véglegestartósmegoldásként marad ez az út.
Figyeld meg, a következő kísérlet a hangolt ellensúlyos csillapítás lesz (már ha van rá pénz, hogy kísérletezzenek még). Bár lehet, hogy az működne is...
(Lehet hogy nem kellene ilyen ötleteket adnom, még belógatnak egy bontógolyót az utastérbe).