Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.23 -2 4 126239

Pontosan amiatt írtam, mert panaszkodsz, hogy a 85/85E-n nincs normális kocsi. A new AG-k nem 0 kilóméteres kocsik, ugyanakkor elég jó járművek. Amit te komoly hibának gondolsz az nem feltétlen annyira nagy probléma, mivel minden típusnak vannak hibái. Lásd például a csuklós Conectók esetén hátul alig lehet elférni, ott is van ahol hegyet kell mászni, és nagyon szűk az utánfutóban a folyosó. Ellenben a new AG-knál pont hátul lehet jobban elférni, mivel sokkal tágabb a folyosó. Nem érdemes azért utálni egy kocsit, mert nekünk nem szimpatikus, mivel még a legjobb kocsiknak is vannak hibáik. 

Előzmény: Il Leone (126237)
Il Leone Creative Commons License 2018.08.23 -2 3 126238

Örülök, hogy ez másnak is feltűnt, és nem nekem kellett beírni. Ha én írtam volna ezt be, akkor már lenne vagy 10 mínusz jel a hozzászólás értékelésénél, és már jöttek volna a magas lóról kioktató hozzászólások.

 

Így, hogy te írtad be érdekes, hogy pluszok mentek, és természetesen válasz sincsen rá, mert elfogytak az érvek.

 

OFF

 

Ebből is látszik, hogy az itt megjelenők többsége el sem olvassa, vagy ha elolvassa, akkor nem értelmezi helyesen és kezeli a helyén a hozzászólást, csak a nicket nézni, hogy ki írta.

Sajnálatos az ilyen óvodás viselkedés. :(

 

ON

Előzmény: gorcher (126220)
Il Leone Creative Commons License 2018.08.23 -4 3 126237

VH-k terén nem az utastérrel van probléma. Ha utazol 85/85E-vel, akkor láthatod, hogy hozzászoktak már az utasok, és általában emiatt nincsen probléma.

 

Az AG318 típus utasterének igenis vannak problémái, akárhányszor írod le, hogy nincs vele probléma, akkor is van. Rendszeresen szoktam utazni a két viszonylaton, az utasok nem hozzászoktak, hanem kényszerből megpróbálnak valahogy együtt élni az utastér hibáival.

 

Továbbra is fenntartom, hogy a new AG-k még mindig jóval színvonalasabbak az FKU-s Volvókhoz képest.

 

Szándékosan az egyértelműség végett be is írtam a hozzászólásomba, hogy az AG318-as típusról írtam amit írtam, erre írsz a new AG-król.

Persze annak is vannak komoly hibái, mint a szűk első ajtó, és az, hogy az első ajtót az utas kívülről nem tudja nyitni, mert nincs nyitógomb. Ugyanúgy megvannak benne a szűk folyosók, és az, hogy a motortér közelében hegyet kell mászni.

 

OFF

 

Mi lenne, ha előbb jószándékkal megpróbálnád helyesen értelmezni azt amit leírtam?

 

ON

Előzmény: Törölt nick (126216)
kristoof Creative Commons License 2018.08.23 -1 4 126236

Majd rájuk költik még néhány új busz árát. Mindenkinek meg kell élni valamiből. :-(

Előzmény: gorcher (126234)
08-73 Creative Commons License 2018.08.23 -1 2 126235

Nagyjából semmi. Az első áldozatok (NLE-852, NTM-437) már megvoltak...

Előzmény: gorcher (126234)
gorcher Creative Commons License 2018.08.23 0 3 126234

Mi lesz az NTM-ek és E-Modulók garanciális karbantartásával így?

Előzmény: kristoof (126233)
kristoof Creative Commons License 2018.08.23 0 0 126233
08-73 Creative Commons License 2018.08.23 -1 1 126232

FJX-196 tegnap, és éjjel a 4-6 pótlón: sürgősen rá kéne nézni az aljára a csuklónál, konkrétan olyannyira leér az alja, hogy szikrázott! Amúgy meg tragikusan szétesőfélben van az a busz...

 

FJX-209 a másik jómadár, bár azon csíptem a B-tengely környékén lévő menet közbeni berregést :P

 

BPI-145 Creative Commons License 2018.08.23 0 3 126231

18-33-ra vessen valaki egy futó pillantást, kiváltképp a hűtőventilátorra. 

Meg lehet mellette süketülni, amikor bekapcsol, úgy süvít. Gyanítom, csapágyas lett.

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.23 0 2 126230

Egy élmény volt LOV-864-gyel 15 percet rohadni Népliget-Albert Flórián út között.

Előzmény: Alexander Pistoletov (126228)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.23 0 3 126229

23-as MAN-jei belső kijelzői a beígért kb. hónapos 1-2 hetes szoft frissítés után se tud mást kiírni, hogy járatszámot és dátum/időt.

Előzmény: nemeza (126218)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.08.23 0 1 126228

Amúgy nyugtassatok meg, hogy valakinek legalább eszébe jutott, hogy esetleg kéne buszsávot is tenni a Hungáriára a villamospótlás idejére.

Tudjátok, valahogy nem ártott volna...

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.23 0 1 126227

Engedd el a témát!

Mi zavart?

Hogy kaptál ap-s szólót 85/85E-re, vagy hogy csuklós ment 198-asra pótolni?

 

Mit hisztizel már?

Előzmény: Il Leone (126190)
D Carlos Creative Commons License 2018.08.23 0 0 126226

1993-as gyártású 280-ast csak Cinkota, Kelenföld és Récsei kapott.

Sőt 1992-est Cinkota, Óbuda és Récsei kapott.

 

Viszont abban az időben a 85/85gy vonalak kiadásában jóval nagyobb része volt Cinkotának, mint most.

Előzmény: kerTTi (126217)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.08.23 0 0 126225

Azok 1991-esek voltak.

Előzmény: kerTTi (126217)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.23 0 4 126224

Előzmények nélküli random röfögés...

 

Ezt a buszt lassan naponta írja le valaki, annyira ganéj.

Előzmény: kamionoszoli (126223)
kamionoszoli Creative Commons License 2018.08.23 -2 1 126223

Inkább a közútnak irj,amig sima úton nem teszi ugyanezt a busz addig nemgondolom hogy a kávé a hibás..

Előzmény: Törölt nick (126222)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.23 0 1 126222

Jelezném, hogy LOV866 továbbra is odaveri magát majdnem minden úthibánál, pedig 23E Soroksári úti szakasza a Közvágóhídtól délre nem annyira gáz.

KXM-037 Creative Commons License 2018.08.23 0 0 126221

GNX-339-röl mit lehet tudni?

gorcher Creative Commons License 2018.08.23 0 8 126220

Ha a 85/E-n azért nincs új kocsi, mert rosszak az utak, akkor a 46-oson és a 176E-n miért jár a 260-ason kívül más típus? A Cinkotai utat az állandó kamionforgalom lassan az alapokig lebontja, kb. 20-30 km/h-val mennek végig a vezérek rajta és még úgyis odacsapják a kocsik alját. Rákosligeti határút meg... egy kéktúra szakaszt könnyebb lesz lassan teljesíteni busszal, mint végigmenni azon az úton.

 

Csak azt akarom mondani, hogy más indok lesz itt és nem az utak állapota. A Vaspálya utcán is jár a 151-es Concival.

lapaj74 Creative Commons License 2018.08.23 0 3 126219

De az 5 volvo biztos nem a szinvonalemelés miatt hanem az esti  M3 pótlóba átszerelés miatt lesz ... ?

Előzmény: attah (126199)
nemeza Creative Commons License 2018.08.23 -1 2 126218

PTG-283 el lett látva szépen táblatartókkal. Ez az ideiglenes megoldás eléggé véglegesedett?

Lehet, hogy a táblás kocsikat sem az elitvonalon (9) kéne közlekedtetni - ha már..

kerTTi Creative Commons License 2018.08.22 0 0 126217

Mint kiderült csak ürügy volt mert betud kanyarodni minden. Ha voltak is itt 1993as ikarusok azok is Cinkotárol mert Kilián azzal a kettővel amit kapott (08-00/20-61 ?) nem a 85ön vitézkedett.. 

 

 

Előzmény: Il Leone (126215)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.22 0 3 126216

VH-k terén nem az utastérrel van probléma. Ha utazol 85/85E-vel, akkor láthatod, hogy hozzászoktak már az utasok, és általában emiatt nincsen probléma. Menetrendet is nagyon jó VH-val tartani. Továbbra is fenntartom, hogy a new AG-k még mindig jóval színvonalasabbak az FKU-s Volvókhoz képest. LOV-knak viszont semmi keresni valója nem lenne a 85-ösön, sőt lassan már semelyik budapesti vonalon.

Előzmény: Il Leone (126213)
Il Leone Creative Commons License 2018.08.22 -1 3 126215

Akkoriban az volt a mondás, hogy a 435-ös nem fér el a Mádi utca - Kada utca kanyarban, és ezért nagyon sokáig nem is küldtek emiatt 435-öst a vonalra.

A 0-km-es 280-asok közül nem biztos, hogy jól emlékszem, de a BU sorozat rendszámait többször felhasználták, és ez megtévesztő lehet. Szerintem a BU-20-97 és társairól lehet szó, de ebben nem vagyok egészen biztos.

Előzmény: kerTTi (126212)
nemeza Creative Commons License 2018.08.22 -3 2 126214

November után mi fogja pótolni, ha a HLF kiesik?

--

Egyébként nem lehetne szépen lassan a rendelkezésre nem állás miatt egyik buszt a másik után elkérni majd? Ez azért jóval kiforrottabb és ismertebb típus, mint a csuklós társaik..

Előzmény: Alexander Pistoletov (126211)
Il Leone Creative Commons License 2018.08.22 -1 2 126213

Minden csak nézőpont kérdése.

 

1993-ban, is csak hétvégén és csak néha jelentek meg 0km-es 280-as kocsik, így 25 év távlatából azt mondom, hogy tényszerű, de ezen kívül inkább nem lennék rá büszke.

 

A Volvo-k amikor megjelentek akkor valóban volt egy szép nagy ugrás, na oda kellene eljutni stabilan minden nap, de ez nyilván csak hiú ábránd, bár emlékszem, hogy azért a sofőrök nem örültek neki nagyon, mert állandó problémát jelentett, hogy nem tudtak csak úgy elindulni a végállomásokról.

 

Egy dolgot még hozzáfűznék. A baj mint írtam nem az, hogy nem vatta új C2G vagy Urbino IV jár a vonalon, hanem, hogy még a használtból is csak olyan, ami véleményem szerint ha eltekintek a műszaki és esztétikai álapotuktól, akkor is áll, hogy az utasterük szerintem nagyon rossz, azt is mondhatnám, hogy nagyobb utasforgalmú vonalakra nem megfelelő. Nehézkes bennük az utasáramlás, szűkek és falszerűek az utasfolyosók, az AG318-as sorozat ülései szerintem botrányosak, mintha a Victoria Secret legvékonyabb modelljeire lennének méretezve, és a 180 cm alattiak számára vannak olyan ülések, amik nem ajánlottak, mert normál ülő pozícióban a lábuk sem ér le.

Előzmény: attah (126209)
kerTTi Creative Commons License 2018.08.22 -2 1 126212

Igen ez jó arány... 3 és fél év. A többi kb. 36ban? Régen már a város tele volt BX-BY buszokkal itt még akkor is BU buszok jártak (21-07, 08-33, 10-48 meg BU 86/87. Valószínű 1993ban a 10-48 reinkarnációja járt itt sokat (csoda). 435 típus új korában 2 percet nem volt a vonalon. (csak mikor már levedletek a 7röl.... Ezért volt felüdülés hogy vadi új Volvok kerültek ide. Nem tartott sokáig. Azóta? 

Előzmény: attah (126209)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.08.22 -1 0 126211

A francokat - széjjelkapták szépen lassan, akár az NLE-852-t.

Előzmény: norbee601 (126177)
nemeza Creative Commons License 2018.08.22 0 0 126210

Utolsómondathoz JakiHUN, Aron_son és kristoof tud hozzátenni valamit?

Előzmény: Il Leone (126208)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!