Keresés

Részletes keresés

08-73 Creative Commons License 2018.08.23 -1 1 126232

FJX-196 tegnap, és éjjel a 4-6 pótlón: sürgősen rá kéne nézni az aljára a csuklónál, konkrétan olyannyira leér az alja, hogy szikrázott! Amúgy meg tragikusan szétesőfélben van az a busz...

 

FJX-209 a másik jómadár, bár azon csíptem a B-tengely környékén lévő menet közbeni berregést :P

 

BPI-145 Creative Commons License 2018.08.23 0 3 126231

18-33-ra vessen valaki egy futó pillantást, kiváltképp a hűtőventilátorra. 

Meg lehet mellette süketülni, amikor bekapcsol, úgy süvít. Gyanítom, csapágyas lett.

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.23 0 2 126230

Egy élmény volt LOV-864-gyel 15 percet rohadni Népliget-Albert Flórián út között.

Előzmény: Alexander Pistoletov (126228)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.23 0 3 126229

23-as MAN-jei belső kijelzői a beígért kb. hónapos 1-2 hetes szoft frissítés után se tud mást kiírni, hogy járatszámot és dátum/időt.

Előzmény: nemeza (126218)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.08.23 0 1 126228

Amúgy nyugtassatok meg, hogy valakinek legalább eszébe jutott, hogy esetleg kéne buszsávot is tenni a Hungáriára a villamospótlás idejére.

Tudjátok, valahogy nem ártott volna...

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.23 0 1 126227

Engedd el a témát!

Mi zavart?

Hogy kaptál ap-s szólót 85/85E-re, vagy hogy csuklós ment 198-asra pótolni?

 

Mit hisztizel már?

Előzmény: Il Leone (126190)
D Carlos Creative Commons License 2018.08.23 0 0 126226

1993-as gyártású 280-ast csak Cinkota, Kelenföld és Récsei kapott.

Sőt 1992-est Cinkota, Óbuda és Récsei kapott.

 

Viszont abban az időben a 85/85gy vonalak kiadásában jóval nagyobb része volt Cinkotának, mint most.

Előzmény: kerTTi (126217)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.08.23 0 0 126225

Azok 1991-esek voltak.

Előzmény: kerTTi (126217)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.23 0 4 126224

Előzmények nélküli random röfögés...

 

Ezt a buszt lassan naponta írja le valaki, annyira ganéj.

Előzmény: kamionoszoli (126223)
kamionoszoli Creative Commons License 2018.08.23 -2 1 126223

Inkább a közútnak irj,amig sima úton nem teszi ugyanezt a busz addig nemgondolom hogy a kávé a hibás..

Előzmény: Törölt nick (126222)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.23 0 1 126222

Jelezném, hogy LOV866 továbbra is odaveri magát majdnem minden úthibánál, pedig 23E Soroksári úti szakasza a Közvágóhídtól délre nem annyira gáz.

KXM-037 Creative Commons License 2018.08.23 0 0 126221

GNX-339-röl mit lehet tudni?

gorcher Creative Commons License 2018.08.23 0 8 126220

Ha a 85/E-n azért nincs új kocsi, mert rosszak az utak, akkor a 46-oson és a 176E-n miért jár a 260-ason kívül más típus? A Cinkotai utat az állandó kamionforgalom lassan az alapokig lebontja, kb. 20-30 km/h-val mennek végig a vezérek rajta és még úgyis odacsapják a kocsik alját. Rákosligeti határút meg... egy kéktúra szakaszt könnyebb lesz lassan teljesíteni busszal, mint végigmenni azon az úton.

 

Csak azt akarom mondani, hogy más indok lesz itt és nem az utak állapota. A Vaspálya utcán is jár a 151-es Concival.

lapaj74 Creative Commons License 2018.08.23 0 3 126219

De az 5 volvo biztos nem a szinvonalemelés miatt hanem az esti  M3 pótlóba átszerelés miatt lesz ... ?

Előzmény: attah (126199)
nemeza Creative Commons License 2018.08.23 -1 2 126218

PTG-283 el lett látva szépen táblatartókkal. Ez az ideiglenes megoldás eléggé véglegesedett?

Lehet, hogy a táblás kocsikat sem az elitvonalon (9) kéne közlekedtetni - ha már..

kerTTi Creative Commons License 2018.08.22 0 0 126217

Mint kiderült csak ürügy volt mert betud kanyarodni minden. Ha voltak is itt 1993as ikarusok azok is Cinkotárol mert Kilián azzal a kettővel amit kapott (08-00/20-61 ?) nem a 85ön vitézkedett.. 

 

 

Előzmény: Il Leone (126215)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.22 0 3 126216

VH-k terén nem az utastérrel van probléma. Ha utazol 85/85E-vel, akkor láthatod, hogy hozzászoktak már az utasok, és általában emiatt nincsen probléma. Menetrendet is nagyon jó VH-val tartani. Továbbra is fenntartom, hogy a new AG-k még mindig jóval színvonalasabbak az FKU-s Volvókhoz képest. LOV-knak viszont semmi keresni valója nem lenne a 85-ösön, sőt lassan már semelyik budapesti vonalon.

Előzmény: Il Leone (126213)
Il Leone Creative Commons License 2018.08.22 -1 3 126215

Akkoriban az volt a mondás, hogy a 435-ös nem fér el a Mádi utca - Kada utca kanyarban, és ezért nagyon sokáig nem is küldtek emiatt 435-öst a vonalra.

A 0-km-es 280-asok közül nem biztos, hogy jól emlékszem, de a BU sorozat rendszámait többször felhasználták, és ez megtévesztő lehet. Szerintem a BU-20-97 és társairól lehet szó, de ebben nem vagyok egészen biztos.

Előzmény: kerTTi (126212)
nemeza Creative Commons License 2018.08.22 -3 2 126214

November után mi fogja pótolni, ha a HLF kiesik?

--

Egyébként nem lehetne szépen lassan a rendelkezésre nem állás miatt egyik buszt a másik után elkérni majd? Ez azért jóval kiforrottabb és ismertebb típus, mint a csuklós társaik..

Előzmény: Alexander Pistoletov (126211)
Il Leone Creative Commons License 2018.08.22 -1 2 126213

Minden csak nézőpont kérdése.

 

1993-ban, is csak hétvégén és csak néha jelentek meg 0km-es 280-as kocsik, így 25 év távlatából azt mondom, hogy tényszerű, de ezen kívül inkább nem lennék rá büszke.

 

A Volvo-k amikor megjelentek akkor valóban volt egy szép nagy ugrás, na oda kellene eljutni stabilan minden nap, de ez nyilván csak hiú ábránd, bár emlékszem, hogy azért a sofőrök nem örültek neki nagyon, mert állandó problémát jelentett, hogy nem tudtak csak úgy elindulni a végállomásokról.

 

Egy dolgot még hozzáfűznék. A baj mint írtam nem az, hogy nem vatta új C2G vagy Urbino IV jár a vonalon, hanem, hogy még a használtból is csak olyan, ami véleményem szerint ha eltekintek a műszaki és esztétikai álapotuktól, akkor is áll, hogy az utasterük szerintem nagyon rossz, azt is mondhatnám, hogy nagyobb utasforgalmú vonalakra nem megfelelő. Nehézkes bennük az utasáramlás, szűkek és falszerűek az utasfolyosók, az AG318-as sorozat ülései szerintem botrányosak, mintha a Victoria Secret legvékonyabb modelljeire lennének méretezve, és a 180 cm alattiak számára vannak olyan ülések, amik nem ajánlottak, mert normál ülő pozícióban a lábuk sem ér le.

Előzmény: attah (126209)
kerTTi Creative Commons License 2018.08.22 -2 1 126212

Igen ez jó arány... 3 és fél év. A többi kb. 36ban? Régen már a város tele volt BX-BY buszokkal itt még akkor is BU buszok jártak (21-07, 08-33, 10-48 meg BU 86/87. Valószínű 1993ban a 10-48 reinkarnációja járt itt sokat (csoda). 435 típus új korában 2 percet nem volt a vonalon. (csak mikor már levedletek a 7röl.... Ezért volt felüdülés hogy vadi új Volvok kerültek ide. Nem tartott sokáig. Azóta? 

Előzmény: attah (126209)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.08.22 -1 0 126211

A francokat - széjjelkapták szépen lassan, akár az NLE-852-t.

Előzmény: norbee601 (126177)
nemeza Creative Commons License 2018.08.22 0 0 126210

Utolsómondathoz JakiHUN, Aron_son és kristoof tud hozzátenni valamit?

Előzmény: Il Leone (126208)
attah Creative Commons License 2018.08.22 -1 6 126209

"Mellesleg, amíg nem volt a 85 és a 85E útvonala olyan szar, mint amilyen most, akkor is volt valami kifogás, hogy miért nem lehet elvárható színvonalon szolgáltatni a két járaton."

 

1993: 0 km-s 280-asok ekkor hétvégente ha nem is túl sűrűn, de megjelentek a vonalon

2006-2008: 100% FLR Volvo volt a kiadás a 85-ösön.

Előzmény: Il Leone (126194)
Il Leone Creative Commons License 2018.08.22 -3 5 126208

Nyilván tudod, hogy ezt sokkal magasabb szintek döntik el. Plusz már elég régóta az az érv a jobb kocsik ellen, hogy az utak állapota miatt nem küldenek oda jobb állapotú kocsikat.

Arról is volt szó évekkel ezelőtt, amikor az OFF szolgáltató megjelent, hogy végül az ígéretekkel ellentétben miért is nem jelent meg a két Kőbányai vonalon.

Az is tiszta, hogy a BKV-nak mivel kell főznie jármű fronton.

Az is világos, hogy a BKK-nak milyen elvárásai vannak, nemrég erről is volt szó itt a fórumon.

 

Biztos, hogy a topik törzsközönsége és te is tudod és érted, hogy a BKV használt kocsijainak meg pláne a lehető legrosszabb az, hogy pörgős vonalakon vannak kihajtva úgy, hogy igazából az élettartamuk végén járnak, és valami kellemes vidéki reggel csinál két könnyű fordulót, meg délután is fordákban lehetne már csak hasznosítani ezeket a kocsikat, és pont ez az ami a gondot csak eszkalálja, hogy idő sem jut a kocsikra a műszak részéről, meg persze a szokásos dolog, hogy se alkatrész, se szerszám, se munkaerő, stb.

 

Én ebben a helyzetben nem látom a kiút keresését a BKV részéről.

 

A másik, hogy tényleg miért nem léphet fel a BKV erélyesebben, miért nem jelezheti az utak tarthatatlan állapotát a X. kerületi önkormányzatnak, meg a Budapest Közútnak? Miért mindig a másra várás van, hogy jelezze az utas? Az utasnak ez szerintem nem feladata.

Nem gondolom, hogy a mai világban a BKV miért nem tehetné meg azt, hogy felszerel egy VH AG318-as kocsira pár kamerát, végigküldi a kocsit párszor a 85/85E útvonalán, aztán letenni a felvételeket a polgármester meg a BK elé, hogy ezt teszik a buszokkal az érintett utak?

 

Ha egy autós kifizettetheti a kátyú okozta kártát a közútkezelővel, akkor ez a BKV számára miért nem járható út?


Ha mást nem, akkor valahogy segítségül hívni a sajtót?

Előzmény: attah (126199)
Il Leone Creative Commons License 2018.08.22 -2 2 126206

OFF

Köszönöm.

 

Mindenki másnak ajánlom a hozzászólásodat, hogy így is lehet, a magas lóról pökhendi stílus és a személyeskedés valamint a mínuszolgatás helyett.

 

ON

Előzmény: Dániel44 (126198)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.22 0 5 126204

Mondjuk a jelenlegi helyzetből kiindulva nincsenek illúzióim, hogy a szeptemberi kiadást Dél-Pest nem fogja tudni tartani legfőképpen a VH-k miatt. Nem baj, majd küldhetitek a 280-asokat cserére. 

Előzmény: attah (126199)
Utasbiztonsági Ellenőrzés Creative Commons License 2018.08.22 -1 3 126201

___________________________________________

Itt most befejeztétek az offtopic társalgást.

Il Leone Creative Commons License 2018.08.22 -3 0 126200

Először is, nem vagyok a cimborád, tudtommal még nem ittunk pertut.

 

Van rálátásod a dolgok menetére, és szerinted másnak nem lehet, vagy nincsen?

 

Ez az adott körülmények között nem volt más, egy nagyon jó érv, teljesen megfoghatatlan, bizonyíthatatlan, de legalább könnyen le lehet rendezni a kérdést. Érdekes módon mindig olyanok az adott körülmények, hogy az adott két viszonylatról szinte azonnal küldve vannak kocsik operatív pótlásba, ha kell, akkor KöKi-ről elküldik Óbuda Bécsi útra, hogy onnan pótoljon 1-es villamost, vagy ha kell, akkor a Camponához megy az Örsről 138-ast pótolni.

 

De mondjuk nincsenek illúzióim rendszeres, hogy 2-es metró operatív pótlásnál mondjuk valamelyik Rákóczi úti viszonylatból vesz ki a diszpécser, ami eddig teljesen rendben is van.

Csak az a baj, hogy ezt is olyan barom módon sikerül megcsinálni, hogy pl. a Blaha-n az 5-ös meg a 7-es buszból kiszed 3 kocsit, és elküldi az Örsre.

Közben a metróból felterelnek mindenkit, hogy pótlóbuszozzon, és azok a kocsik, amik amúgyis elmennének az Örsre szépen utas nélkül végigmennek a Rákóczin, meg a Kerepesi úton, te meg kerüld meg a fél várost, vagy várj kb. 1-2 órát, mire jön a Deák felől egy olyan pótló, amire talán már fel tudod préselni magadat.

Értem azt is, hogy gyorsan oda kell érni az Örsre, de ha kiszedsz 3 csuklós kocsit, akkor mibe fájna, hogy abból csak kettőt küldesz el utasok nélkül az Örsre, és mondjuk a harmadikra a Blahánál engeded felszállni az utasokat?

Előzmény: Törölt nick (126193)
attah Creative Commons License 2018.08.22 0 10 126199

Van egy javaslatom: nézem a szeptemberi kiadást, 85-85E-re 17 db autóbuszt fog kiadni Dél-Pest (3 db IK280, 9 db VH, 5 db Volvo).

Nézem hozzá a:

- 36-ost: 14 db Conecto

- 148-ast: 16 db Conecto

- 151-est: 18 db Conecto

 

Intézd el, hogy mindhárom vonalra BKV adjon ki vonalanként 5 forgalmit, cserébe ezekről megkapod a 15 db Mercit, így a csepelieken pedig csak 30%-ban rontanánk a színvonalat. Ezért a cseréért hidd el Dél-Pest nem tiltakozna, főleg a csepeli kollégák, akik most "örömükben" Kőbányán - Zuglóban dolgoznak...

Előzmény: Il Leone (126194)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!