Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2018.08.20 -7 8 126087

Tényleg senki, de senki nem meri felvállalni a BKV-nál, hogy ezeket a buszokat visszaküldje a feladónak?

 

---------------------

 

De igen.

 

Kovács 26. János segéd-betanított munkás már erősen gondolkodik rajta.

De azt mondta neki  a zasszony, hogy fogja be a száját, mert igaz, hogy csak 191.000 forintot kap, de kap hozzá három ingyen bérletet, kiszámíthatóan dolgozik, és kerékpárral is csak 8 perc a garázs.

 

 

Előzmény: kristoof (126068)
gorcher Creative Commons License 2018.08.20 0 4 126086

Vagy. De most olvasom, hogy az NJV-170 jelölt az S betűre. Hát inkább egy 415-ös, mint az a sz.. izé ;)

Előzmény: Lucky76 (126063)
torqmatic Creative Commons License 2018.08.20 0 1 126085

Szerintem ez a kép nem Magyarországon készült, a 405-ös pedig valószínűleg éppen az említett licensz típus miatt került ki, alkatrésznek.

Előzmény: norbee601 (126082)
EKW-531 Creative Commons License 2018.08.20 -2 2 126084

#124768:

 

Dehogy azért a hozzászólás cunaminak legyen folyamata, jelzem hogy augusztus végéig közel 40 busztól búcsúzunk.

Előzmény: Törölt nick (126076)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.20 0 0 126083

Egy még az átrendszámozás előtt eladott 405 lehet?

Az meg már csak hab a tortán, hogy egy Ikarbus-szal foglalkozó topikban van a kép. Amely cég ugye megvette a 405 gyártási jogát :)

Előzmény: Alexander Pistoletov (126079)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.20 0 0 126082

Lehetne akár Ikarbus 107 is ami az Ikarus 405 licensze....  De az mégis k.rvára BKV-s 405-ösnek néz ki.

 

A belgrádi Ikarbus viszont hogy kerülne magyar bontóba?

Előzmény: Alexander Pistoletov (126079)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.20 0 1 126081

A szóló alacsonypadlósok esetében van pár tippem: MCA-009, MPW-632, MUM-641, NJV-170. Majd meglátjuk.

Előzmény: Törölt nick (126076)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.20 -2 6 126080

A tartósan álló kocsikból nyugodtan lehetne szemezgetni bátran:

LOV-854 -> 2018.07.23-a óta nincs kiadva 

MCA-009 -> 2018.07.26-a óta nincs kiadva  

MPW-617 -> 2018.06.20-a óta nincs kiadva   

MPW-632 -> 2018.02.14-e óta nincs kiadva  

MUM-641 ->  2018.06.26-a óta nincs kiadva  

NJV-170 -> 2018.07.06-a óta nincs kiadva 

 

 

Előzmény: Törölt nick (126076)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.08.20 0 8 126079

Mai rejtőzködő agydobás:

 

 

Forrás

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.20 -4 2 126078

Akkor már Csepel a nyugat? :D

Előzmény: kristoof (126058)
MCA-001 Creative Commons License 2018.08.20 0 1 126077

FKU949 is klíma nélkül járkál a 136E-n.

Előzmény: Zahnrad (126073)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.20 -2 4 126076

" A hónap végére további leállításokat jelzett elő a vezérigazgató-helyettes, amelyek között várhatóan egykoron brüsszeli csuklós, illetve szóló Van Hool-ok, esetleg a gázüzeműek közül számítani lehet pár példányra." 

 

Ha valóban így lesz, akkor nagyon dicséretes. Remélhetőleg Lacus is megerősíti hamarosan. 

Előzmény: Villámhetes (126075)
Villámhetes Creative Commons License 2018.08.20 0 3 126075
Zahnrad Creative Commons License 2018.08.20 0 2 126074

Mára egyelőre ennyi volt, épp szerelőre vár a Palatinusnál...

Előzmény: kristoof (126068)
Zahnrad Creative Commons License 2018.08.20 0 0 126073

Fjx209: elöl jó a klíma, hátul nem működik, csendben is van...

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.20 -1 2 126072

Utóbbi időben elég sokat romlott Kelenföld színvonala, és ezt azért nehéz megérteni, mert járműállomány tekintetében sokkal jobb a helyzet ott, mint néhány más garázs esetén. Jobb is, hogy a 435-ösök átkerültek Cinkotára, legalább majd foglalkoznak velük. Takarítás terén sem jeleskedik Kelenföld, mert elég sűrűn kiadják mocskosan a kocsikat. 

Előzmény: Il Leone (126071)
Il Leone Creative Commons License 2018.08.20 -3 6 126071

Mindezt úgy, hogy dedikáltan Kelenföld a kirakat üzemegysége a buszágazatnak.

Oda kerülnek az új kocsik, tehát nekik lenne a legtöbb idejük foglalkozni az idősebb kocsikkal.

Előzmény: Törölt nick (126070)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.20 -1 3 126070

Kicsit lesokkoltak az általad beírtak, bár elnézve a kelenföldi üzemeltetést, már meg sem lepődünk rajta. Hogy lehet, hogy Cinkota a felújítatlan 435-öseit normális színvonalon tudja üzemeltetni? Miközben Kelenföldet meg lehet nézni, hogy a felújítatlan/felújított FJX-es Volvói milyen állapotban vannak, és persze a többi kocsija. Az lenne a legjobb, ha kidobnák az általad említett két kocsit, és kivennék belőle azokat a cuccokat, amelyek értékesek benne. 

Előzmény: gorcher (126061)
MCA-001 Creative Commons License 2018.08.20 -5 2 126069

És ha azért mennek csak, hogy legyen hibajegyzék amit átadhatnak a gyártónak?

Előzmény: kristoof (126068)
kristoof Creative Commons License 2018.08.20 -5 19 126068

Tegnap sikerült mennem pár megállót a PMP-917-tel. (Nem sokáig bírtam, mert légkondi van, de minek?)

 

Tudom, hogy süket fülekre találnak az észrevételeim, de valaki magyarázza már el nekem értelmesen, hogy ezek a buszok mi a büdös francnak vannak még mindig forgalomban egyáltalán? Ha lenne belőlük 30-40 darab még meg is érteném, de 8-9 ekkora hulladékot mi az istenért kell forgalomba tartani, ráadásul a BKV féle K+F-fel kendácsolni? Tényleg senki, de senki nem meri felvállalni a BKV-nál, hogy ezeket a buszokat visszaküldje a feladónak? Ennyire szervilis a BKV-nál mindenki?

 

A már említett légkondi miatt is vissza kellene adni a gyártónak. A csukló, igaz már nem annyira, de továbbra is nyekereg. A "gumipók" kattan néha egyet, mert a busz szeretne hullámozni, de az nem hagyja. (Teljesen biztos vagyok abban, hogy hamarosan ki fog szakadni a rögzítés.) Szintez állandóan, mint a barom. Ha negyven utas van a buszon máris tele van, és ilyenkor nincs levegő sem... esik szét az egész, nyeklik-csetlik-botlik. Találtam egy kapaszkodó és egy műanyag rögzítő csavart a földön.

 

Tehát újra kérdezem, hogy fél év után, miért kell erőltetni továbbra is azt ami nem működik? Miért jó az a BKV-nak, hogy ezek a buszok, habár kész vannak, de pénzt és energiát vonnak el más esetleg működő dolgok rendberakásától? Miért, miért, miért?  

 

 

kristoof Creative Commons License 2018.08.20 0 1 126067

Dehogynem, még fotóztam is és fel is tettem az oldalunkra. Az én hozzászólásomnak pontosan annyi értelme volt, mint Grimbiének.  :)

Előzmény: nemeza (126059)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.20 0 1 126066

Az utóbbi 2-3 hónapban volt vele komolyabb probléma, egykori gazdája tudna mesélni róla.

Előzmény: BX 59-76 (126064)
nemeza Creative Commons License 2018.08.20 0 3 126065

Ha a váz gyenge, akkor is szar, ha a többi mind pöpec.

Előzmény: BX 59-76 (126064)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.08.20 -1 3 126064

Pedig felújítása után kifogtam 7-esen egy Albertfalva-Újpalota távon, mint utas. Szólt a turbója, szépen váltott, hibátlan hangja volt, tudta vele a kolléga tartani az időt, stb.

Előzmény: Törölt nick (126062)
Lucky76 Creative Commons License 2018.08.20 0 2 126063

A Cinkotára átdobott 415-ösök után nincsenek illúzióim. Van közöttük jó kocsi is, amivel még nem találkoztam, vagy...? :)

Előzmény: gorcher (126061)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.20 0 2 126062

11-45-nek más baja is van sajnos.

Előzmény: gorcher (126061)
gorcher Creative Commons License 2018.08.20 -1 9 126061

Kelenföldi 435-ösök dettó: olyan menőn néznek ki, vezetőtéri klíma, meg minden, ami kell a látszatnak. Aztán pl. a 11-45-nek egy hétig reszelgették a csukló körül a vázát. Igen, akkora váztöréssel adták át. És mind ilyen, legalább részben. Állítólag még lesz 2 selejt 435 Cinkotán a nyáron és a két legesélyesebb jelölt a kiesésre két, csili-vilire felújított ex kelenföldi 435-ös. Bár gondolom nem lépik meg (mert hát sötétített üveg!), de ez azért mindent elárul.

 

Mert lehet akármilyen szép kívül, úgyis az fogja meghatározni az utasforgalomban töltött idejét, hogy mi van benne belül (Coelho után szabadon). Szóval ha így nézzük, felesleges volt rájuk költeni.

Előzmény: Il Leone (126049)
Viko88 Creative Commons License 2018.08.20 0 0 126060

Üdvözlöm!

Az lenne a kérdés, hogy a legutóbb VJSZ-be érkezett New szériás VanHool kocsi, az a 12 Lausenneni kocsihoz képest lesz plusz 1 jármű vagy alkatrésznek lett beszerezve?

A másik, hogy a maradék 3 csuklós Man, már a Dél-Pesti garázsban van, rendszám nélkül! Ők vizsgára várnak?

A 6+1 csuklós busztendernek mikor lesz eredménye? Esetleg számítani lehet a Truck Trailer and Parts C1-es Citaroira?

És végül annyi, hogy akkor az utolsó selejtezési hullám, augusztus végével lesz, várhatóan kb. 15 kocsival?

Előre is köszönöm

Előzmény: Törölt nick (125972)
nemeza Creative Commons License 2018.08.19 0 1 126059

Nem láttál még papírozást vagy lógó dekoritot Arrivás kocsin? Én a 7-esen láttam - igaz, az messze nem csepeli, bár Conecto volt. Citaron is láttam már sokféle gányolást.

Nyilván új kocsikon kevesebbszer szükséges - és gáz - ha egyáltalán. Ott valamiért sikerült minden kocsit rendes fülkével rendelni, pedig ugyanúgy BKK..

Előzmény: kristoof (126058)
kristoof Creative Commons License 2018.08.19 0 7 126058

Az ARRIVA pedig az. :-P

Előzmény: Törölt nick (126057)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!