Keresés

Részletes keresés

JakiHUN Creative Commons License 2018.08.14 -1 4 125748

Szóval inkább csorbuljon jelentősen az alacsonypadlós szolgáltatás, csak egy ablaknyit se kelljen költeni a genfiekre?

Előzmény: siófoki35 (125747)
siófoki35 Creative Commons License 2018.08.14 0 3 125747

Természetesen nem.

 

Adjanak ki helyette 280-ast, 435-öst.

Előzmény: JakiHUN (125745)
attah Creative Commons License 2018.08.14 0 5 125746

Csak lábjegyzetként a témához:

- a "felújított" M3-as metrón a nagy ablakoktól és sarki klímától gondolom sokkal rosszabb a helyzet buszfronton a 15 év feletti buszoknál

- hétvégén ~100 db klímás VT-s csuklós Merci védi az aszfaltot a telephelyen (munkanapi kiadásuk ~50%-a), miközben a 10 év feletti BKV-s ap csuklósok szombaton 94%-a, vasárnap 84%-a kint van.

 

Lehet folytatni a témát.

 

 

Előzmény: JakiHUN (125742)
JakiHUN Creative Commons License 2018.08.14 0 4 125745

Oké, hogy nem akarnak költeni a genfieken még ablakra sem, de erre nem megoldás – akkor tehát elismerten, szándékosan – megfőzni az utasokat.

Előzmény: siófoki35 (125744)
siófoki35 Creative Commons License 2018.08.14 -1 1 125744

Gondolom arra akar utalni, hogy a genfiekre nem akarnak már költeni...

Előzmény: JakiHUN (125742)
gorcher Creative Commons License 2018.08.14 0 3 125743

A 11-31-vel spenótot etettek sezo-ék Kelenföldön, vagy mi? Úgy megy az a kocsi... szinte harapja az utat. Egy élmény volt a cinkotás 435-ösök után egy ilyen fasza autón utazni. Még ez a kelenföldi sárga is egész üditő a sok zöld meg kék után :)

JakiHUN Creative Commons License 2018.08.14 0 3 125742

Micsoda? :O Tisztességes mennyiségű és minőségi nyitható ablak csak járműcserével oldható meg?

Előzmény: Törölt nick (125739)
attah Creative Commons License 2018.08.14 0 0 125741

Sziget miatt jöttek, illetve az Óbudára került 280-asok egy részét pótlandó.

Előzmény: D Carlos (125736)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.14 -1 4 125740

Ha olyan képeket látok zárt Facebook csoportokban, hogy:

- M3 pótló (PDB vagy NNE Connecto) első monitor tartója jobb oldalt kitört helyéről és a monitor 60 fokban leesőben a föld felé (remélhetőleg nem esett utasra rá, de ez súlyos is lehetett volna, súlyos az a monitor), vagy (forrás: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2060517977556791&set=gm.446782795772626&type=3&permPage=1 (Utastájékoztató FB-csoport))

- szintén PDB vagy NNE M3 pótlón egyik oldalsó doboza kinyílt menet közben (ezzel igen komoly balesetveszélyt generálva), (forrás: https://www.facebook.com/groups/pestenhallottameredeti/permalink/1890490211073398/ (Pesten Hallottam FB-csoport))

 

akkor jogosan kérdezhetem (amennyiben valós mindkét kép), hogy meddig és mire kell várni? Amíg tragédia nem történik? Neadjisten bicajost elcsap egy ilyen kinyíló doboz vagy valaki súlyos fejsérülést szenved egy ráeső monitor miatt?

Előzmény: 18-09 (125727)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.14 -9 1 125739

Csak járműcserével tud jobb lenni.

Ezeket egységesen felhozni elfogadható szintre az se pénzben

se emberórában nem kezelhető.

Előzmény: torqmatic (125737)
Peto Creative Commons License 2018.08.14 0 0 125738

Mivel a BKV-t is említik, ide teszem fel:

torqmatic Creative Commons License 2018.08.13 0 6 125737

Nem baj, az idő mindent megold. 1-2 hét, aztán vége a nyárnak, utána megint el lehet felejteni ezt a problémát úgy jövő áprilisig. De egy nagyobb összegben mernék fogadni, hogy a következő nyáron sem lesz jobb a helyzet, pedig azt már most lehet tudni, hogy meleg akkor is lesz...

Előzmény: gorcher (125720)
D Carlos Creative Commons License 2018.08.13 0 0 125736

Akkor válogatás nélkül annyi.

Előzmény: attah (125713)
KápCity Creative Commons License 2018.08.13 0 18 125735

Mától Óbudáról újra adnak IK280-ast (30/21 04-60) + néhány random fotó a Szondi utcából.

08-51 is visszajöhet egy következő stokkal, jó lenne újra "hazai pályán" fotózni :)

 

  

 

 

Lucky76 Creative Commons License 2018.08.13 0 3 125734

LOV-863 is egy napot hagyott ki, de komolyan, ha időm engedi, már megnézem, mit kapott azalatt az egy nap alatt, mert ott jó esetben a C-tengely környékén vannak gondok, a csukló körül majd csak lesznek. 

 

Nem mintha bárkit is érdekelne. :)

Előzmény: gorcher (125732)
Lucky76 Creative Commons License 2018.08.13 0 0 125733

Nem.

Előzmény: attah (125722)
gorcher Creative Commons License 2018.08.13 -2 3 125732

Most olvastam attah dörgedelmes hsz-ét, hogy nehogy azt higyjük, hogy bárkit érdekel, amit itt mondunk. Szóval értem azt hiszem. Meg nem lep mondjuk, csak gondoltam leírom ide. Nem jó, ha magunkban tartjuk a dolgokat. De abban biztos voltam, hogy a kocsi kint marad így is. Sőt, biztos kiküldték a műszakot, hogy a maradék nyitható ablakot csavarozza be és nyissa ki a fűtéscsapot is. Ha már lúd, legyen kövér ;)

Előzmény: kamionoszoli (125724)
MCA-001 Creative Commons License 2018.08.13 -2 2 125731

És 2019-ben jöhet Budapestre egy újabb adag lengyel Volvo 7700A?

 

Az MPK ŁódŸ-hoz 2019 júniusáig 46db Solaris Urbino érkezik (20db csuklós és 26db szóló)

Az új buszoknak köszönhetően a város selejtezi a legöregebb járműveket.

Köztük fog szerepelni valószínűleg 14db 2007-es beszerzésű Volvo 7700A

 

Igaz légkondi nincs bennük, igaz Budapestre felesleges is, mert nagy nyitható ablalkok vannak bennük:)

 

https://lodz.tvp.pl/38493520/na-ulice-lodzi-trafi-46-nowych-autobusow-solaris

Előzmény: MCA-001 (124737)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.13 0 5 125730

Ki kellene az összes PMP-t minden nap kiadni M3-asra teljes napos számra, azt megnézni 1 hónap alatt mi lesz belőlük.

Arra már csak lehet valamit tenni, hogy "A nagy hazai buszok nem bírják a hazai gyűrődést, pedig vadiújak, de már szakadnak szét, dekor elemek esnek szét, ójságpapír-bélelt, stb..."

Előzmény: Il Leone (125729)
Il Leone Creative Commons License 2018.08.13 -1 5 125729

Ilyen alapon az utasok is számlázhassanak a BKV felé a klímátlan és levegőtlen járműveken utazás miatt.

Előzmény: kamionoszoli (125726)
Il Leone Creative Commons License 2018.08.13 0 0 125728

Nem csoda, hiszen nem a Budapest Közút üzemelteti a buszokat.

Előzmény: 18-09 (125727)
18-09 Creative Commons License 2018.08.13 -1 2 125727

Ennyire izgatja a Budapest Közutat, hogy mi lesz a buszokkal...

 

Előzmény: kamionoszoli (125726)
kamionoszoli Creative Commons License 2018.08.13 0 0 125726

Amig a közút,meg a közszolgáltató is ugyanabból a kalapból kapja a pénzt érdekelhetné.Vagy azt kéne csinálnia mindhárom ,a vizfejnek szolgáltató cégnek hogy számláz valami extra dijat hogy a makadámúton a szükségesnél nagyobb az amortizációja a buszaiknak mintha nem balkán alsón járatná őket.

 

Előzmény: attah (125722)
zoli07 Creative Commons License 2018.08.13 0 1 125725

Egy pár hónapot biztos.

Előzmény: Hangya Szövetkezet (125714)
kamionoszoli Creative Commons License 2018.08.13 0 11 125724

Nemérted te ezt..nem szempont a gittegyletnél(a hárombetűs és nem a kávé,hanem a vizfej..)hogy az utas levegőt kapjon,más a prioritás.1.alacsonypadlós volt?Igen.2.Bilikék szine volt?Igen.3. Nem 280/435ös volt?Nem.Nincs itt semmi látnivaló...ja,jól levegőzz be mielőtt felszállsz,ők a fő szempontjaikat hozták,az oxigénfelvételed oldd meg magad.

Előzmény: gorcher (125720)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.13 0 2 125723

Busz üzemeltetője nem tud valami módon jó nagy hangot adnia ennek?

Esetleg sajtó? ha van még demokrácia...

Előzmény: attah (125722)
attah Creative Commons License 2018.08.13 -1 2 125722

"Pedig a körülmények ismeretében* nem vall felelős gondolkodásra a fiatal alacsonypadlós kocsik amortizálása..."

 

Komolyan gondolod, hogy a busz üzemeltetőjén kívül bárkit is érdekel, hogy az útminőség hogyan befolyásolja az autóbuszok műszaki állapotát?

Előzmény: Lucky76 (125721)
Lucky76 Creative Commons License 2018.08.13 0 0 125721

És ez még rosszabb - hiába vannak tapasztalatok, hiába van konklúzió, azt senki nem vonja le, vagy ha mégis, nem történik semmi változás.

 

Pedig a körülmények ismeretében* nem vall felelős gondolkodásra a fiatal alacsonypadlós kocsik amortizálása...

 

*: egyébként sem lenne az, de ilyet már le sem merek írni...

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (125718)
gorcher Creative Commons License 2018.08.13 0 8 125720

Az MHK-914-en sikerült összehozni a hibátlan szaunát:
 
rossz klíma, ami langyos levegőt fújdogál. Nem nyitható tetőszellőzők. Ablakot lehetne nyitni, ha nem feszülnének a helyükön, vagy nem lógnának elé jó pár helyen a dekoritok. De ha ki is tudsz nyitni egy ablakot, akkor az az első kátyúba hajtáskor azonnal visszacsukódik, magától.
 
Az eredmény pedig valószínűleg újra megihletné Dante-t. Egy VH-n legalább ki lehet nyitni azt, ami van...

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.13 0 0 125719

Javítás: középső és déli szakasz.

Előzmény: Törölt nick (125718)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!