A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Nem biztos, hogy annyira jól járnál te azzal, ha egy profitorientált magáncég monopolhelyzetbe kerülne a fővárosban. Legközelebb gondolozz el inkább, mielőtt első dühből ideírsz valamit. Én ritkán bkvzom, és a kereseti viszonyaim szempontjából tökmind1, hogy 10 vagy 15 a havibérlet. Neked szerintem annyira nem.
Valóban tudtam a választ, de ez egy költői kérdés volt, innen a három pont a kérdőjel előtt. :)
Az egészet csak azért "kérdeztem", hogy rávilágítsak olykor naponta változó, következetlen elvárásaidra (ezért is linkeltem két korábbi hozzászólásod). Hozzátéve, hogy nem irreálisak az igényeid (pl. ne lyukas kidörrentővel járjon egy busz - valóban elvárható dolog, nem illene odajutni, hogy erről szükséges legyen beszélni), csak mégsem megfelelően adod elő ezeket a köz előtt.
Ez bármivel előfordulhat, felújítástól független (akár banális) hiba következtében is.
Azért is kérdeztem, mert a két másik említettnél a fényezéssel kapcsolatban vannak garancia keretében kezelésre kerülő problémák, tehát ha olyan hibát látsz ami a felújítással kapcsolatos, akkor jelezd kérlek!
Nem tudom mélyebben, de pénteken (vagy csütörtökön, bocsi, összemosódnak a napok) ott rohadt az Alagút utcai megállóban már reggel, és egész sokáig ott is dekkolt, amíg el nem vontatták... Meg is jegyeztem magamban, hogy ez igen, szép munka!
Most én jutottam el oda, hogy tényleg jobb lenne ennek a városnak, ha átvenné az egészet a VT-Arriva. Ha magas pozícióban lévő BKV-s embernek fogalma sincs rokon szakmáról, mondjuk ez még hagyján, de hogy fogalma sincs arról, hogy mi az a közérdekű adatigénylés, kik igényelhetik és milyen kötelezettségei vannak a BKV-nak ilyenkor, akkor megette a fene az egészet.
Úgy is kell. Hogy a fórumban kit hogy kezeltek, szívetek joga. De egy közérdekű adatigénylésre nem lehet azt mondani, hogy úgy is leszel kezelve, mert törvényt sért. Legalábbis most még.
Leszólsz engem a stílusom miatt, mert számon kérem a közpénzből üzemeltetett vállalat egyik vezetőjét a trehány, elhibázott és eltűrt buszüzemeltetés miatt, erre te pedig ilyen stílust engedsz meg magadnak? Ki vagy te? Nincs alkatrész a kocsikhoz tisztelt beszerzési osztályvezető? Na most vond vissza magad, de azonnal! Fórumozz majd holnap, munkaidőben, az én pénzemből, amíg én dolgozom és majd szünetben, telefonról válaszolok a következő gyalázkodó, beképzelt, cinikus hsz-edre, amit nekem címzel újra. És a moderátorok ezt eltűrik, de én majd ezért tuti tiltást kapok...
Az MBK-620 konstrukciója nem jár le hamarosan? Valami tartós bérletben van itt az a kocsi, ha jól rémlik. Mindegy is, ha marad, akkor el kéne gondolkodni egy kis rendberakáson. Ma sikerült kifogni és a jó pesti utak már megtették a hatásukat, meg már egy kijelzője sem működik.
Tökéletesen értem amit írsz. Hazudnék, ha azt állítanám, hogy kicsit sem értek egyet veled, de ha igazán a mélyére hatolunk a dolgoknak, azt kell mondanom, hogy a járművezetőknek ehhez pont ugyanannyira semmi közük, mint az utasoknak.
Folyosói sustorgások pedig mindig is lesznek, azok ellen tenni nem gondolom, hogy nagyon érdemes lenne.
Az biza nagyon nagy baj, mert a legutóbbi, a BKV vezérigazgatójának címzett közérdekű adatigényléseidet (mindkettőt) a neved alatti "újságíró" titulussal láttad el. Mondjuk már akkor jót röhögtem ezen, de így, hogy te magad megerősítettél, el is szállt minden kétségem. Csak majd ne lepődj meg, ha ezek után így is leszel kezelve...
Jó lenne az ezen a héten a 85/85E viszonylatokon közlekedett Volvo és VanHool csuklósokat megnézni, mert véleményem szerint nem rendeltetésszerű működés az, hogy 27-29 fokos utcai hőmérsékleten a klímák ezerrel mennek a kocsikban, de csak forró levegőt fújnak.