A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Most vicceskedni akarsz? Tényleg, a nevetéstől a tej is kifolyik az orromon, hogy Dp balesetveszélyes buszokat erőltet ki reggel a forgalomba, amihez aszisztál a vezetés is. Soha sem volt még semmi ilyen jó! Holnap is adják ki ugyanígy a 123-asra (erre mondjuk bőven van esély), leugrok én is. Csak én az NKH-nak fogok fotózni.
Még anno a kékre festés előtti időszakban ehhez hasonlót ( vagy ennél cifrábbat ) többször is láttam jómagam is ezeken a buszokon ( a 148-ason ). Volt olyan lyuk, amin tényleg simán kifért volna egy gyerek.
Mondjuk érdekelne, hogy mekkora pénzügyi vonzata van annak, hogy valaki ránézzen, hogy baszki, ez lyukas, ne adjuk már forgalomba mert holnap fent lesz a jutúbon. Vagy szemészetre kell küldeni a műszakot?
A bkk.hu-t érő DDOS támadás miatt bevezetett tűzfal szabályok láthatólag blokkolják az online.winmenetrend.hu elérését a FUTÁR API-hoz. Úgy nézett ki, hogy vasárnap reggeltől megjavult, de most megint nem működik. A hiba nem nálam van, sajnos nem nagyon tudok vele mit kezdeni. :(
Tulajdonképpen a műszaki hibát is ide értettem, beleértve azt is, amikor Albertfalván elég szépen felforrt a vize. Esetleg még azt is megemlíthetném, hogy kicsit igénytelen, mint az összes többi, apróságok szempontjából (pl. ülések huzatja nem szépen illeszkedik), bár pár társához képest ez még egész jó. Másrészről meg a saját hülyeségeim, hogy nem tetszik az új kinézet, az egységesség, az új hang (új váltóprogram?), ami jelen esetben azért említésre méltó, mert régen mind hang szempontjából, mind kinézetileg különleges volt, és szerettem.
Napok óta haldoklik valami a rendszerben. Tegnap is csak időnként látott bejelentkezett járműveket, egyes időintervallumokban teljesen hiányoznak a kocsik, de minden vonalon.
Rákospalota, Kossuth utca végállomáson, a 12-es villamos végállomása és a műszaki tárolóhely egymás mellett van, jó esetben három-négy 5-ös busz is áll ott(már a tárolóhelyen).
Ha jól tévedek, ma volt kint először forgalomban a 11-47(7/F21). Kívülről, belülről új(festékszagú), nekem eredetiben(zöld csík+matricák) jobban tetszett. Indításjelzőt csak elől lehet hallani, ezt remélem orvosolják. Sajnos csak kb. 3 megállót mehettem vele, mert Zugló vá.-nál megszólalt a jvez, hogy "a jármű műszaki hibás lett" és kirakta a Szerelőre vár szöveget a(z új, narancs)kijelzőre. Így át kellett szállnom az éppen mögötte jövő MDD-re, ami viszont pozitív élmény volt(sztem most utaztam rajta először...).:)