Keresés

Részletes keresés

Viko88 Creative Commons License 2017.07.20 0 0 113988

19-23 Szegeden van! Ő is visszatér forgalmi kocsinak?

Előzmény: Törölt nick (113933)
gorcher Creative Commons License 2017.07.20 0 2 113987

Hát, ez egy jó kérdés.

 

Ugye most van állományban 118 mp csuklós, lesz kb. 130 belőlük a visszavétel végén. Annyira nagy arányban már most sincsenek kiadva, június 1-jén GT-k és 61V nélkül volt 63 kiadva.

 

Itt akkor a különbség 67 kocsi. De azóta jött 31 csuklós Conecto Óbudára.

 

Számoljunk 90%-os rendelkezésreállással: 60 kocsit tesz ki a kiadható magaspadlós mennyiség így és 28-at (27,9-et egész pontosan, de belefér szerintem) a Conecto. Szóval ez így 88 kocsi.

 

Az északi szakasz pótló igénye volt 80 kocsi, ha jól emlékszem. Szóval így nézve igen, de viszont a párhuzamos járatokok... VT-nek jött ugye 45 MAN, amit nem tudom, hogy mire, hova szánnak. Sűríteni szóló vonalakat Észak-Pesten, vagy csuklós vonalakon ideiglenes kocsileváltásra. Meg ugye szeptembertől jönnek a hibridek és nem volt hír arról sem, hogy Dp a legutóbb kapott 260-asaiból kukázott volna. Jön ugye még 15 (vagy 16?) szóló Conecto is az ősszel, ha minden igaz.

 

Én azt mondom így végiggondolva, hogy igen. Év végén már gond nélkül. Az őszt kétlem viszont.

Előzmény: flugosmotoros90 (113979)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.20 0 0 113986

Szép reggelt! Volt itt szó korábban (ill. folyamatosan) különféle levetett és/vagy dél-pesti kocsik klímájáról, "sajnos negatív értelemben".

De azt baromi nehzen tudom elképzelni, hogy ez hogyan korrelál ahhoz, hogy a PKD-001-en ma reggel nem működik a klíma.

nohab Creative Commons License 2017.07.20 0 4 113985

Igen, kb. erről szól az ügyfélkapcsolat élete is, miért megy a klíma, miért nem megy a klíma, miért hűtik ennyire, miért nem hűtik eléggé, miért van ilyen huzat, miért ilyen kevés az ablak :)

 

Valszeg ha egy adott busz utasait tetszőleges számú taxival vinnénk el, akkor amelyikben az utasok száma>1 abban már össze tudnának veszni azon, hogy ablakot nyissanak vagy a klíma menjen, hány fok legyen stb.

Előzmény: gorcher (113978)
g86 Creative Commons License 2017.07.20 0 0 113984

A sofőrnek szóltál? Mert nem magától értetődő ám, hogy észleli, hogy a C-tengelyen nincs rugózás.

 

---

 

És vajon a mindenféle elképzelhető érzékelővel, visszajelzéssel, védelemmel telerámolt korszerű buszokon miért nincs erre figyelmeztetés? Nem lenne űrtechnika. 

Előzmény: 1244 (113982)
Lucky76 Creative Commons License 2017.07.20 0 0 113983

A DZD-ből és a 86-67-ből, ha a DZD jobb alapnak bizonyul, és nem akarják "DZD-nek" megtartani.

 

Nincs információm ilyesmiről, csak eszembe jutott és felvetettem / bedobtam. :)

Előzmény: Törölt nick (113977)
1244 Creative Commons License 2017.07.20 0 3 113982
Ezt az FKU-920-as vasdarabot nem hiszem, hogy ki kéne adni. A C tengely rugózása nulla, mindenki pattog rajta, mint kecskeszar a deszkán, a hátulját meg szépen odabaszogatja az aszfalthoz..

Ja, és egy igazi megválltás volt átülni egy 412-esbe.
BPO-105 Creative Commons License 2017.07.19 0 1 113981

Gondolom tudatosan nem alakítják így a helyzetet (főleg, hogy köztudott volt, hogy a lőpavilon nem él örökké), ha viszont tényleg megesik ez a dolog, akkor ez finoman szólva is embertelen gáz lesz.

Előzmény: Törölt nick (113977)
D Carlos Creative Commons License 2017.07.19 0 7 113980

OFF

A feleség nagyon fontos, hogy legyen, mert ellenkező esetben a három gyerek után 50%-ot vonnak a fizetésből. :)

Előzmény: gorcher (113970)
flugosmotoros90 Creative Commons License 2017.07.19 0 0 113979

Értem...
Gondolom a metrópótlás miatt lesz égető szükség járművezetőkre.
Jármű oldalon mi a helyzet? Reális, hogy a pótlást össze lehet hozni év végére?

Előzmény: gorcher (113970)
gorcher Creative Commons License 2017.07.19 0 2 113978

FLR-723: komolyan, este 8-kor hideg van a kocsin. Muszáj működő klímával kiadni? ;)

Előzmény: gorcher (113973)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.19 0 1 113977

Visszavásárolta a BKV a 86-67-et, hogy a DZD-ből építsen 280.00-ást? 

Előzmény: Lucky76 (113976)
Lucky76 Creative Commons License 2017.07.19 0 1 113976

A 04-77 adott.

 

A 86-67 meg mintha nem lenne szívderítő állapotban.

 

No most, ha a DZD viszont igen, és nem kíván a BKV lőpavilon-buszt megőrizni, akkor adódik, hogy...

Előzmény: BPO-105 (113975)
BPO-105 Creative Commons License 2017.07.19 0 2 113975

Úgy legyen.

Én is szívesen látnám BKV-s kézben, de nem tartottam eddig reálisnak, mivel pont átmenetet képez a 86-67 és a 04-77 között, látványnak pedig elég már az a kettő is.

Előzmény: FKU-911 (113974)
FKU-911 Creative Commons License 2017.07.19 0 1 113974

Nem így lesz.

Előzmény: BPO-105 (113952)
gorcher Creative Commons License 2017.07.19 0 5 113973

MUT-891 @ 23E:
 
a klímaszezon második hónapjában járunk és eddig még mindig csak 1, az az egy darab klímás VH-val utaztam (nem, nem ez a kocsi az).
 
Írjuk itt a gondokat, de csak rosszabb lesz, illetve jobb nem. Ebből az következik, hogy a BKV-nál a rossz a jó, a jó a rossz. Szóval ezen logika mentén:
 
tegnap NTP-528 működő klímával közlekedett, ablakot se kellett nyitni. Komolyan nem hiszem el, hogy nyáron hűvös buszon kell utaznom. Tessék berendelni és kiszerelni belőle! ;-)

Snake-Mojzi Creative Commons License 2017.07.19 0 6 113972

Gratulálok a 100 éves könyv szerzőinek, magas színvonalú, egyben hiánypótló kiadványt alkottak/alkottatok.

g86 Creative Commons License 2017.07.19 0 2 113971

Vagy havi három elvont szabanapod. 

Előzmény: gorcher (113970)
gorcher Creative Commons License 2017.07.19 0 4 113970

Ha három gyereked is van és feleséged. Csak ez biztos nem fért oda a plakátra.

Előzmény: flugosmotoros90 (113969)
flugosmotoros90 Creative Commons License 2017.07.19 0 0 113969

Valaki levezeti, hogy a minimum nettó 200 ezres fizetés, hogy jön ki egy kezdőnél, ha ő délelőttös és szóló kocsival jár?
1300 Ft-os órabérrel elég érdekes.
Nem teljesen világos, hogy a 230 ezres bruttóból, miképpen lesz 300....
Köszi!

nohab Creative Commons License 2017.07.19 0 1 113968

olvtársaink már beírták párszor, hogy volt benne megelőző berendezés, de vki kikapcsolta, kikapcsoltatta.

 

és még sokszor beírhatják, de attól még nem lesz igaz.

Előzmény: trizs77 (113962)
Lucky76 Creative Commons License 2017.07.19 0 0 113967

Ez azt jelenti, hogy a többi Karsan esetében:

 

- a hiba ugyanúgy fenállhat, és; a, már elhárították a problémát; b, megvan a hibaok, és a gyártó felajánlotta, hogy elhárítja a problémát, de ez még nem történt meg a forgalomban lévő kocsikon
- a hiba a többi kocsinál nem áll fenn

Ebből kiindulva - nem kell "lehármasmetrózni" -, a forgalomba lévő kocsikkal jelen állás szerint megtörténhet ugyanaz az eset, vagy ennek lehetősége elenyésző?

Előzmény: Törölt nick (113964)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.19 -1 2 113966

LOV871, LOV875: klíma nuku. Minden ablak nyitva volt 875-ön, semmit nem ért...

 

Pozitív:

MUT898: tökéletes közérzet (klíma működött).

Törölt nick Creative Commons License 2017.07.19 0 11 113965

Kiiktatás van, de ezek az igénytelen FJX-es Volvók, amelyek felújításon még nem estek át, mit keresnek 2017-ben még forgalomban? 

 

Képet nem csináltam, de ezeknek a lelakott FJX-es Volvók egy részének van, hogy nem nyitható az egyik (kis) ablaka sem, mert a fogója eltört. Illetve a csukló is néhány példányon elégé szakad. A klíma sem akar nagyon működni, kivéve néhány kocsin. Piszkosak, és erősen felújításra szorultak, több mint 13 év szolgálat után. Az ülésükre az embernek gusztusa nincs leülni. Ha elkezdődik ősszel a metrópótlás, akkor félő, hogy nem lesz idő ezeket rendbe rakni, pedig erre pedig kiváló lett volna az idei nyár. 

Törölt nick Creative Commons License 2017.07.19 0 11 113964

Az aranyosgadányi kockaház előtti padon trécselő öregasszonyok ehhez képest elbújhatnak. ;-) :-D

Szükségtelen farkast kiáltani, nem történt szabotázs, senki sem kapcsolta ki a rendszert. A sok tekintetben egyedinek látszó hibaok(ok) feltárásra kerültek, ezek revízióján felül pedig a gyártó felajánlotta, hogy teljes átvizsgálásnak veti alá a buszokat. Az ügy még nincs lezárva, de azért már erősen sejthető, hogy a kárrendezésre is a főváros számára megnyugtató megoldások fognak születni.

Előzmény: torqmatic (113963)
torqmatic Creative Commons License 2017.07.19 0 2 113963

Nagyjából ezekre a kérdésekre keresik a válaszokat a szakértők is (nem tudom, hol tart az ügy).

Előzmény: MCA-001 (113961)
trizs77 Creative Commons License 2017.07.19 0 0 113962

Szerintem olvtársunk, olvtársaink már beírták párszor, hogy volt benne megelőző berendezés, de vki kikapcsolta, kikapcsoltatta.

 

 

Előzmény: vrobee (113958)
MCA-001 Creative Commons License 2017.07.19 0 3 113961

Pont ezért kérdezem?

Ki és miért deaktiválta?

 

Megakadályozható lett volna a teljes kiégés ha működik?

 

Akkor ténylegesen ki a hibás a konstruktőr, a.karbantartó vagy az aki deaktiválta az automata tűzoltó készüléket?

 

Vagy egyéb ok? pl. a rosszul álló csillagok?

 

Előzmény: torqmatic (113960)
torqmatic Creative Commons License 2017.07.19 0 0 113960

Mert deaktiválva volt, de ez szerintem le lett írva már egy párszor.

Előzmény: MCA-001 (113959)
MCA-001 Creative Commons License 2017.07.19 -1 6 113959

Szerinted arra lennék kíváncsi, hogy személy szerint ki volt a felelős?

Közöm sincsen hozzá + nem is érdekel.

 

Az már inkább kiellgítené az érdeklődésemet, hogy a BKV-s karbantartás vagy a busz konstrukciós hibája eredményezte a tüzet.

Hab a tortán, hogy mi történik akkor ha rendeltetésszerűen működik a Fogmaker.

És az miért nem lépett működésbe?

Előzmény: trizs77 (113957)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!