A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Hát nagyon nem. Az alapján ez egy reménykedés. Az a biztos, ha már jár az X darab kocsi. Mint azt tapasztalhattuk, még az sem tutti, ha aláírt szerződés van.
A jelenlegi helyzet úgy aposztrofálható, hogy szándék van, a konkrét megvalósuláshoz azonban még számos dolog szükséges, ami viszont nem biztos, hogy minden résztvevőben megvan...
Azon gondolkodom, hogy ha jók a tapasztalatok, akkor vsz-ekkor beépítik a maradék 30-ba is apránként, házilag? Vagy még garisak és akkor a Pappas kell hozzá?
Kérlek, ne mosd össze az egyéb típusok zárható vezetőfülke kérdését a Conectokéval, mert semmi közük egymáshoz. A Conectok esetében szó sincsen egy évről.
Gondolom nem volna elegáns itt visszakérdezni bizonyos projektekről, meg eltelt évek számáról.
És a felvetés már a genfik honosításakor is megvolt...
Nem baj, ha lassan is, de haladnak ebben a témában is. Egyébként nem kellett messzire menni a megoldásért, ránézésre csont úgy néz ki, mint a VT-s ConectoG-ken.
LOV-859: B és C tengely is kezdi elhagyni magát, a legkisebb úthibákon is akkorát pattan a kocsi, hogy rúdugrásban hozza az olimpiai kvótát (meg kopog is a C).
Viszont idén először működő klímás délpesti kocsin ülök! Igaz, elég furán nyekereg ez a klíma, de megy! (remélem, amikor tényleg szükség lesz rá, akkor is fog)