A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Én úgy tudtam, hogy maga a terv az ARC tulajdonában állt, és először az Ikarussal karöltve kezdték gyártani (V127). De aztán Széles az Ikarus név miatt többet kért volna a buszokért, amelyet az ARC elutasított, és ekkor a Modulo-hoz pártolva folytatta a gyártást (M108d), csak már E6-os verzióban. Most akkor kié a tulajdon? Nem az ARC-é? Az E6-ot ki fejlesztette ki?
A PKD-kkal kapcsolatban engem az érdekelne, hogy ha Mészárosék Modulo címszó alatt nem gyártják ezt az M108d típust, attól még a jogtulajdonos ARC (?) gyárthatja-e a BKV-nak a későbbiekben, amennyiben egy tenderen elindulna, és nyerne? Mert ha igen, akkor nem kell félni; de viszont kár lenne ha nem.