Keresés

Részletes keresés

Humarci Creative Commons License 2013.04.09 0 0 55907

megint csúsztatsz, szokásosan...

 

külön mosoly tárgya amit írsz :)

 

idézlek:

"Végre egy fényes busz.

 

Igenis nagyon hiányzik, hogy a békávé buszok már vagy 15-20 éve matt kékek és nem fénylő kékek."

Én nem látok itt olyat hogy, 80% meg akárhány %

általánosságba leírtad nincs

Előzmény: RIKA424 (55891)
Humarci Creative Commons License 2013.04.09 0 0 55906

rendszámosba átnézel, beírtam kora reggel

amúgy ó+kf: kb. 5-2 leosztás

Előzmény: KápCity (55905)
KápCity Creative Commons License 2013.04.09 0 0 55905

A mától augusztus végéig esedékes V2-t (Kossuth-Jászai-Kossuth) mely garázs adja és hány kocsival, illetve mivel? Köszi!

rally forever Creative Commons License 2013.04.09 0 0 55904

Nem járművel ütközött. És minden bizonnyal azért nincs több info, mert kevésbbé publikus.

 

R.

Előzmény: norbee601 (55870)
BP-16-63 Creative Commons License 2013.04.09 0 0 55903

Kedves Laci!

Sajnos igazad van csak egyetérteni tudok veled,a 05-10 esetében is ha belenézel az oldalába ugyanolyan kifli maradt mint volt,ez főleg most látszik,hogy a feszítettlemezt felrakták rá.Míg a lemez egyenes az autóbusz váza hátrafelé nézve hajlik lefele folyamatosan.

 

Bármennyire is IKARUS sajna eljárt felettük az idő de azt becsülettel kiszolgálták!

Előzmény: Törölt nick (55841)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.04.09 0 0 55902

Akkor javasolnék egy utazást a BPI-018-cal. A leírásod pontosan megfelel rá annyi különbséggel, hogy nincs ráhegesztett lemez. Amúgy szintén látványosan a szétesés határán lavíroz. Úgy mozognak a váz külön-külön életet élő törött, repedt, rozsdás elemei, mintha a busz kartonpapírból volna.

Előzmény: abauj (55897)
KápCity Creative Commons License 2013.04.09 0 0 55901

Mekkora kib@szás azért a gazdájával. Egyszer végre megcsinálják alatta a taligát esztétikailag is normálisra erre elveszik tőle.. :D

Előzmény: Humarci (55796)
FKU-911 Creative Commons License 2013.04.09 0 0 55900

Ugyanezt írtam a múltkor.:) 10-61 szintén. 

Előzmény: abauj (55897)
BY-75-98 Creative Commons License 2013.04.09 0 0 55899

 

Részlet aZ Mt- ből: 8§:

(2) A munkavállaló munkaidején kívül sem tanúsíthat olyan magatartást, amely - különösen a munkavállaló munkakörének jellege, a munkáltató szervezetében elfoglalt helye alapján - közvetlenül és ténylegesen alkalmas munkáltatója jó hírnevének, jogos gazdasági érdekének vagy a munkaviszony céljának veszélyeztetésére. A munkavállaló magatartása a 9. § (2) bekezdésében foglaltak szerint korlátozható. A korlátozásról a munkavállalót írásban előzetesen tájékoztatni kell.

 

ON

Előzmény: BY-75-98 (55898)
BY-75-98 Creative Commons License 2013.04.09 0 0 55898

Kicsit OFF:

Talán ennél jobban nem is lehetne megfogalmazni a dolgokat! 

 

 

abauj Creative Commons License 2013.04.09 0 0 55897

Urak! A 10-60-on lesz valami kendácsolás? Ma vele jöttem a 170-esen dolgozni. Még a laikus utasnak is szörnyű, hogy milyen sz@r állapotban van vázilag. Ajtós oldalon második üveg, külön életet él. Ijesztően néz ki a zártszelvények találkozásánál a ráhegesztett 4?-es lemezek újbóli repedése stb. Én még nem láttam vázilag ennyire rossz állapotú 412-est.

BY-75-98 Creative Commons License 2013.04.09 0 0 55896

Na igen pont a Fadrusz kanyarban robbant le szegény!  Viszont jött segítség utána a 04-28 személyében!

 

          

Előzmény: W25 (55859)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.09 0 0 55895

Igen, üzemszervezésből 10 éve alatt is nagyot változott a világ.

Mi még nem úgy tanultuk- pedig nem vagyok öreg- hogy 25-26 órás fordákat csinálunk az alacsonypadlós kocsinak, és beletekrünk bő százerer kilométert évente, aztán csodálkozunk, hogy kileheli a lekét mihamar. 

Előzmény: RIKA424 (55891)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.09 0 0 55894

Bálint, szépen kérlek, mondd már meg miért csinálod? Te egy olyan értelmes gyereknek tűnsz, még valamennyire műszaki ember is vagy, miért állsz fel erre a deszkára? Miért gyalázat? Mert az trendi, vagy az okosok ezt modták, vagy Te tudod, üzemeltetted? Igen sokat fogyaszt, igen, sokszor leírtam a csuklós Carrus konstrukció nem sokkal kiérleltebb bizonyos elemiben mint a mi 412-esünk volt, de műkdöik, minden hibájával. És röhögjetek ki, mondjátok, hogy buta BKV-s vagyok, de európában 7000-es Volvóhoz nem sokan értenek jobban, mint  ami hozzáért 10-20 emberünk....

Előzmény: HBweb hu (55850)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.09 0 0 55893

Nyöszörgést megelőzendő : a tény rendelkezésre állás a üzem és forgalomképes járművek részaránya a teljes állományon belül, adott típusnál.

Előzmény: Törölt nick (55892)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.09 0 0 55892

IKARUS 405           80%

IKARUS 260,263    84%

IKARUS 412           72%

IKARUS 415           89%

M-B O 530 Citaro   91%

 VAN HOOL A 300   77%

 VOLVO 7700          82%

IKARUS 280           89%

IKARUS 435            87%

VAN HOOL AG 318  88%

VOLVO 7000 A        94%

Tegnap reggeli tény rendelkezésre állások.

Előzmény: Törölt nick (55881)
RIKA424 Creative Commons License 2013.04.09 0 0 55891

rikának küldöm:

hogy emlékezzünk meg a 15-20 éve nincs fényes busz témára a képet.

 

------------------------

 

olvasni + olvasni + olvasni = érteni.

 

Nem olyan nehéz az mint elsőre látszik.

 

Amikor az 1975-1990 évek közötti "fényes" buszokról beszélünk senki nem mondta/írta (én sem), hogy akkor nem volt matt kocsi.

Dehogynem volt.

Csak a kocsik 93-96% volt fényes és 3-7%-a matt.

 

Amikor az 1975-1990 évek közötti tiszta buszokról beszélünk senki nem mondta/írta (én sem), hogy akkor nem volt koszos kocsi.

Dehogynem volt.

Csak a kocsik 85-90% volt tiszta és 10-15%-a koszos.

 

Ma meg fordítva van.

 

A fényezés elsősorban pénz kérdés.

Dícséret illeti a mai ATÜI vezetését, hogy ismét elkezdték újra fényezni a kocsik egy részét.

 

A mosás is részben pénz, nagyobb részt üzemszervezési kérdés.

 

 

 

Humarci Creative Commons License 2013.04.09 0 0 55890

908asszem

Előzmény: bandikaikarus (55889)
bandikaikarus Creative Commons License 2013.04.09 0 0 55889

A Nógrádos Volvo a KVW-969 volt, a BKV-s kocsira nem emlékszem. De valamelyik FKU-s asszem.

Előzmény: hol_itt_hol_ott (55883)
g86 Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55888

Ez erősen függ a dögök számától is. Ha kivágnánk egy pár csupasz alvázat, máris meglenne a 90%. :) Vagy már meg is van.

Előzmény: Törölt nick (55881)
FKU-911 Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55887

Nehéz összeszámolni, hogy ezen a VP-n hány buszt amortizáltak le...

Előzmény: ujfigura (55877)
FKU-911 Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55886

Nem. Ez majdnem friss.

Előzmény: norbee601 (55870)
norbee601 Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55885

Én kinézem ebből a cégből. A 11-77 is azon a nyáron sérült meg, aztán most csinálják meg.

Előzmény: ujfigura (55877)
Villámhetes Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55884

Nem véletlenül a menetkimaradásra gondolsz?

Nálunk kelenföldön még tartalék kocsi is van egy ideje.

Előzmény: Törölt nick (55881)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55883

Konkrét dátumnak jobban örülnék, ha tudnál mondani, illetve a Nógrádos kocsi rendszáma is kéne. Kimaradt eddig nekem ez a baleset.

Nagyon szépen köszöntem:)!

Előzmény: ujfigura (55877)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55882

Azért azt tegyük hozzá, hogy ott rendesen van finanszírozva a dolog, nincsenek beszerzési stoppok, és a válság előttig viszonylag fiatal kocsikat is lecseréltek újakra.

8 éves kocsikat simán cseréltek, most 11-12 éves kocsikat cseréltek, és van már EURO VI-os Citaro 2-es kocsijuk is.

Előzmény: MCA-001 (55880)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55881

"Hol is tart ma a BKV???"

 

Náluk már sokkal előrébb:

http://iho.hu/hir/a-miskolci-helyzet-fokozodik-130408

 

De ezen a mondaton a cikkben:

 

"Miközben a sokszor szidott BKV újabban rendszeresen 90 százalék feletti kocsikiadást produkál, és hatalmas lépésekkel igyekszik felszámolni a járműkannibalizmust"

 

jót röhögtem kínomban. Vagy tudatlan a cikkíró vagy hazudik, de a 90 százalék feletti kocsikiadás inkább a VT-Transmanra illik rá.

 

 

Előzmény: MCA-001 (55880)
MCA-001 Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55880

Egy kis javítás a műhelyben:

 

 

Az oldalelem és az üveg cseréje 5 órát vett igénybe.

Az anyagköltség 330e Ft!!!

 

Ja és egyik alkatrészt sem kellett megrendelni, mert volt belőle raktáron.

 

Hol is tart ma a BKV???

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55879

Nem volt nagy gáz, délután is kint volt.

Előzmény: BPO-436 (55872)
ujfigura Creative Commons License 2013.04.08 0 0 55878

Na jó, legyen 5-5,5:)

Előzmény: ujfigura (55877)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!