A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
3. Ha rajtam múlna, és lenne ígéret, hogy 2 év múlva lesz többszáz új buszunk, akkor most azonnal úgy ahogy van a piacon lérhető VDL Berkhof Ambassadorokat és a csuklós Solákat (akár 3 ajtós) megvenném olcsón, minden honosítás nélkül beállítanám őket. A legrosszabb CNG-ket, szóló VH-kat, LOV-okat., MUT-okat azonnal kivonnám, a beszerzetteknél akkora tartalékot csinálnék, hogy semmiféle nagyobb javítást ne kelljen tenni, ha megáll, menne bontásra. Így a két év kibírható volna, utána mindenestül kuka.
Már csak ez hiányzik Budapestről, de tényleg! Egy újabb használt... Nincs elég? Meddig erőltetjük? Ott voltak a jó minőségű osloi MAN Lion's City-k, abból lehetett volna venni nagy darabszámmal, megbízható és jó minőségű kocsikat, de nekünk nem kellett. Nem hiányzik a sokadik újabb használt típus kis darabszámban való megjelenése, főleg ilyen nem, amelyről már ránézésre látszik, hogy 2 forintot nem ér.
Egyébként ez mennyire normális így? LOV-865 látható a képen, de LOV-871 és más brüsszeli kocsi esetén még jobban látszik, hogy a B és a C tengely között leginkább a csukló környékén valami nincs rendben.
Vedd már figyelembe kérlek, hogy teljes vonalas metrópótlás van + 4-6-os pótlás belvárosi szakaszon éjjel-nappal, illetve este 6-tól indulnak a múzeumi buszjáratok. Az LOV-k rendelkezésre állása pedig elég sokat romlott az utóbbi időkben és állapotuk sem túl fényes.
6-8 bar még egy acél légtartályban se gyerekjáték, nem hogy egy kerékben. Eddig kétszer hallottam teherautónál durrdefektet, elképesztő nagyot szól, és pusztít a felszabaduló energia.
Nezd,valóban,bármikor bármilyen jármű kaphat hirtelen váratlan,előre nem tudható defektet, es ebből lehet baj, akár sérülés is. DE! Itt ez egy ismert szitu volt a jvez részéről.ennyi.
Ilyen alapon akkor akármelyik jármű, akármikor kaphat egy durrdefektet, szóval mindig, mindenki veszélyben van...
Valószínűleg egyébként az lett volna a helyes megoldás, ha nem megy tovább, bár a kamerás őrjöngéséből lehet, hogy le se vágta, hogy konkrétan mi történt.
Azert a veszélynek nem csak a busz utasai voltak kitéve, hanem annak haladási útvonala mellett tobb autó,gyalogos is. sztem Igenis valós probléma volt ez.
Legrosszabb esetben körülbelül annyi történt volna, amit itt trizs néhány hozzászólással korábban felvázolt (kurva nagy durranás és kész). Biztos, hogy senki nem halt volna meg
Nekem volt szerencsém dolgozni olyan helyen, ahol kamionokat is szervizeltek, egyszer egy normál guminyomás ellenőrzésnél eldurrant az egyik gumi, és a szerelő agyát utána csak kiskanállal tudták összeszedni az aknából.
Sőt velem történt olyan, hogy mellettem kb. 15 méterrel durrant el egy kamion gumija, a benne lévő fém igen nagy sebességgel csapódott neki a falnak ami kb. 30 méterre volt a kamiontól, ha az valakit eltalált volna, azért sérülés nélkül biztosan nem úszta volna meg.