A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Nézd meg hogy a 12-05 mennyi km-t futott az utóbbi időben, arra lehet mondani valóban, hogy az igen!!! (a többi állapotát/eddigi helyzetét nem ismerem)
217E-n Modulo? Ha a menetrend a tavalyi, akkor vagy nagy késések lesznek, vagy érdemes fix kocsit adni rá, es nézni hogy bírja a Gyömrői okozta strapát..
Szerintem egy fix 110/122 112(jav) sokkal jobb állapotban lesz csak az uthibak miatt..
Nem tudom, hogy volt-e róla szó, de a megszűnt Bornemissza téri végállomásról visszakerül az Etele térre a KT szeptember 1-jétől (bár éppen most is ott van, ha minden igaz).
Ezen felül további 12 darab új busszal gyarapodik majd az állomány (108d), a 21-es, 21A, 95-ös, 195-ös, 110-es, 112-es, 130-as, 212-es és 217E viszonylatokon lehet számítani a felbukkanásukra.
Valami miatt ki van emelve, hogy kizárólag akadálymentes buszok közlekednek majd (többek között) a 87-es és a 187-es viszonylatokon, pedig nincs szó szolgáltatóváltásról.
A fentiek szerint tehát a csuklós típusnál a Praga váltósok 2004-ben búcsúztak, de a SZUA hidas verzió már mintegy kilenc évvel azt megelőzően eltűnt a budapesti utcákról.
A prágaváltós BX 52-es és 58-as (51-es is volt ilyen?) nem már MVG-híddal közlekedtek? Nekem határozottan ez rémlik. Illetve az is, hogy a BX-ekkel jött be a ma is még ismert jellegzetes B-hídhang. A BU-knál nekem nem rémlett, hogy annyira markáns lett volna az a hang.