A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Lesz a 20 mutyi elektromos hulladék, a 16 szarszan, ~3 garázstuning 405+egyéb megtartandó förmedvények, a selejt91 meg a 3 Solaris.
Bőven elég. ~50 busz, ~6 típus. Gyönyörű. Az ilyet mutogatni kéne elrettentésre. +remélem még befigyel 1-2 full idegen típus a miheztartás végett a mobiléről :D
Ez az átka a kisipari, de minőségi gyártásnak. Akárhogy is nézzük, de kurva drága ez a kisbusz, hiába próbálja védeni g86 az árat. Én ha üzemeltető lennék tutira nem vennék S91-t. Főleg a Rába miatt nem. Mondjuk én nem vennék Karsant sem, mert elég sok gányolás van benne és kezd egy kicsit mutyi szaga lenni az Erdogan látogatás és az eltűnt 11 férőhely miatt.
Emberi számítással csak a Sprinter 77 marad normális midibusznak! :-)
Én meg azt, hogy végre valamelyik S9 szószóló válaszolja meg azt a kérdést, amit annyiszor feltettem, de még egyik sem mert rá válaszolni... Mit kapok, ha nem egy busz árát ha elosztom a buszok árát a darabszámukkal? Mert g86 állítja, hogy nem egy busz árát.
A francokat. Bele kell még számolni a FUTÁR kompatibilitást, a húszféle jelzőgombot, a bilikék tetőt, a kistévét az utastérbe, stb. Egyik sem olcsó tétel.
Normális biztosan nem fog, mert túl drága. A Rába egy picit el van tévedve. Vagy szimplán nem akar buszalvázakat gyártani és a túlárazással szabotálja el.
R-705 kipufogója/motorja is elég érdekes hangokat produkál. Semmivel nem lehet összehasonlítani, de tuti nem egészséges. (gorcher ezt hogy nem vetted észre? ;) )
Amúgy emlékeim szerint minden új busz tud olyat, hogy a user számára kívülről csak az első ajtó nyitható. Sőt, van, amit ezen felül még le is lehet felezni. Erre varrjál gombot! :D
"mintha csak az első ajtó egyik szárnya lenne folyamatosan nyitva"
Aha. Aztán jön a kisgyerekes család, libasorban felszáll, leghátul apuka marad a legkisebb gyerekkel és a babakocsival, gyerek kivesz, babakocsi összecsuk, gyerek föltesz, babakocsi föltesz, babakocsi kinyit, gyerek berak, család leül. Ilyen egyszerű a fél ajtón felmászni, abszolút Budapest-kompatibilis esernyőkocsival is, főleg valami magaspadlós cuccra.
Ha piacszerzés a célja, akkor nem ennyiért hozza a buszokat. Lásd a Solarist, aki Izmirbe brutál alacsony áron vitte az SU18-asokat. Nem volt 70 millió/db a 100db-os kontingens.
A török piacon a legdrágább Atak listaáron 26,5 millióért elhozható, igaz az csak EuroV-ös motorral szerelt. Az E6 és az alkatrészek megduplázzák az árát? Durva...