A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Már régóta mondom, hihetetlen az, hogy minden egyes új busz tök más mint a többi. A BKK a nagy nyugat majmolása közepette csinálhatna valami VDV vagy a francia szbványhoz hasonlót, hogy ne legyenek ennyire mások a kocsik! Persze erre nincs energia, az a fontos nekik, hogy belül a csatorna alatt is bilikék legyen a busz és, hogy fent legyen a BKK matrica.
Régi megszokott és jól bevált rendszer alatt azt érted, hogy télen a végállomáson 20 percen át négy nyitott ajtón járja át a -15 fok az a fűtött utasteret?
A kérdés naiv, szerintem így nem is célszerű feltenni.
Az igazság az, hogy új kocsikra van szükségünk.
Persze, legjobb lenne venni vagy lízingelni, reméljük most majd ez az út is megnyílik.
Azonban ebből az 50+20+5 kocsiból 2016. májusára kézzelfogható szolgáltatás, jármű lehet amire nagyon nagy szükség van.
Ha és amennyiben bárki bármilyen vélelmezett vagy valós okból úgy dönt, hogy nem ez az irány, akkor szerintem számolni a kell ennek a +75 kocsinak is az újjal való kiváltásnak kérdésével.
Kedves BKV-s illetékesek :-)
Csak ötlet, nem tudom mennyire köti meg a BKK szabályzata a kezeteket.
Amennyiben tényleg fel lesz újítva a 002-es MaCA, nincsen kedvetek ötletelni a busz belső terében uralkodó színekről?
Jelenleg tényleg olyan monoton és szürke ezeknek a buszoknak az utastere, mintha a 80-as években járnánk.
Talán fiatalabbnak is érződnének.
Köszönöm :-)
Egyáltalán nem volt nyilvánvaló. A fák csupaszságából lehetett volna tippelni évszakot, de egy fa nem fa. Betegség miatt is nézhet ki úgy, ahogy (meg az időjárás miatt amúgy is tele van a környék félhalott fákkal).
A 11-47 esetében máskor is volt már példa arra, hogy a megszokottól eltérő, érdekes kijelzőképet mutatott, ezért kérdeztem rá. Bocsánat, nem történik meg újra. :(