Keresés

Részletes keresés

Tengex Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73406

Palotán belül a gyorsabb eljutáshoz például nagyon jó. Rendszeresen megyek a Vásárcsarnoktól az Apollóig, így délelőtt nem kell a lassú 7-esre negyedórákat várni. Ti meg igazán kibírjátok azt az 1 perc különbséget a menetidőben.

Előzmény: Humarci (73396)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73405

Mint pl. én. 

Előzmény: toto92 (73378)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73404

Próbálkoztam már a BKK-nál azzal, hogy péntek, szombat, vasárnap az utolsó 58-as betérhetne a lakótelephez és az Arany János utcán haladva a Háros utcai végállomásnál fordulva a Gádoron menne le. Ebből lett az, hogy indítottak minden nap egy 250A járatot, ami gyakorlatilag tök üresen jár.

 

A mellékelt kép alapvetően egy másik projekthez kapcsolódóan készült, a Nagytétényi úti megálló esetleges áthelyezésének itt nincs jelentősége.

 

 

 

 

Előzmény: nemeza (73397)
Humarci Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73403

gazdagrét egyik oldala, gyakorlatilag nem kap belvárosi elérést most se...

másik oldal meg 2félét

Előzmény: JakiHUN (73386)
Humarci Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73402

de akkor mi a logika?

Előzmény: Fradista Utazó (73384)
Utasbiztonsági Ellenőrzés Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73401

________________________________________________________

A vonal felett a viszonylatszámozás szigorúan offtopic.

Humarci Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73400

direkt, hiszen a mai kapacítás jelentős része eltünik inne, a csodálatos útvonalnak köszönhetően nem érinti a metro

és a kapacítás jó része csak körtérig megy majd

Előzmény: Levi9562 (73383)
sezo17 Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73399

Volt már a 8-ason bejárás 280-assal, 435-tel (úgy is, hogy én vezettem).

Már akkor mondtuk, hogy üzemeltetési szempontból nem javasolt a csuklós. A megállók nagyrésze átépítésre szorul, rövidek, a Törökbálinti úton több ív nem járható sávban. Az Érdi útról jobbra kanyarodni a temető főbejáratánál csak úgy lehet, hogy padkázol. Emlékszem a BPI145-tel voltunk, a Hegyalján felfele alig ment 25-öt.

És, akkor a téli viszonyokról ne is beszéljünk...

Előzmény: nemeza (73395)
Humarci Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73398

étrhetetlenek ezek a számok...

88as is, hihetetlen... a mai 88as lesz 287A, az új 88as őrmezőre megy??? mi értelme

115 maradhatna 213as

141esből 158as lesz, de lesz 141E???

101E semmi illeszkedés...

58asból 258as????

250es 253B lesz, 253asnak 141A-nak kéne lennie

 

140es 189es lesz, de lesz új 140es...

 

És ez a sok B-s járat, eddig nem volt ilyen jelzés, csak a rendkívüli járatoknál

éljen...

Előzmény: Törölt nick (73380)
nemeza Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73397

A 250A-ra nincs kihatása a 4-es metrónak, mert a kerületközpontba ez a járat visz le. Az önkormányzat sem díjazná szerintem.. Meg az Arany János úti lakótelepen élők sem.

Szerintem a 250A és a 158A járhatna körforgalomban - esetleg egyik erre - másik arra, vagy délelőtt erre, délután amarra.

A hurok egyik iránya: Gádor - Kertész utca - Arany János utca - Háros utca - Gádor utca.

A másik: Gádor utca - Háros utca - Arany János utca - Regényes utca - Kertész utca - Gádor utca.

 

Járatszám téma:

Nem értem, minek külön szám a 258-nak, ha ez egy 158A. A 141E tiszta sor.

 

Előzmény: Törölt nick (73394)
Humarci Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73396

részedről lehet vicc...

de mi indokolja, hogy palota szinte midnen megállójából van E járat, de pl kelenföld kp-tól délre egy sincs?

a 7E/107E felesleges kavarás

Előzmény: BPI-779 (73351)
nemeza Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73395

A 8-ason lesz próbamenet mindenféle csuklós kocsival, ha lesz nagyon rossz idő? Gondolok itt a zúzmarás / havas - csúszós időszakra.

Szerintem a Hegyalja annyiban egyszerűbb, hogy a BAH felőli oldala elég lankás, a másik oldalon pedig az Erzsébet-híd felüljárójának kacskaringói (egyet balra - egyet jobbra) után szinte nyílegyenes.

A 8-ason mindkét oldal igen meredek, ráadásul a BAH-tól elég éles kanyarokkal tűzdelt. Farkasréten főleg szűkek az ívek - amit a szólókkal is néha mitha kiegyenesítenének / belógnának. Különösen pl. ahol rendszeresen a villamospályára szállnak autósok.

 

Sokszor, ha nagyobb hó leesik, a 8-as is a toplistán van a leálló vonalakat tekintve.

 

Mert nyáron nem hinném, hogy nagy gond lesz. Max. nagyon fogják forralni a vizet.

 

Milyen kocsik várhatóak a 8E/108E-re egyébként?

 

Szerintem a másik buktató itt, hogy elég nagy lehet a zajterhelés - ha növekszik a forgalom, amit a helyiek talán kevésbé díjaznak majd.

Lehet, hogy érdemes lenne pl. a 108E-ket az Apor Vilmos térre vinni -ezt találtam a BAH-hoz legközelebbi lehetséges végállomásnak a csomópontban visszafordításon, vagy a Jagelló út - Csörsz utca - Alkotás utca útvonalon kívül.

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73394

Szerintem azért, hogy maradjon déli irányba kapcsolat a körtérről is. Ha minden busz elmenne a Gellért tér - Budafoki út útvonalon, akkor a mostani 33-as útvonalán nem maradna közvetlen kapcsolat Budatétény és Nagytétény felé.

 

A 213->115 dolgot nem teljesen értem én sem, de szerintem a száma a legkevésbé fontos. Ennyi erővel, az 58-as is maradhatna. Ami jobban érdekel, hogy a 250A esetleges megszűntetésével a mostani 10 perces kapcsolat helyett 20 percenként járna busz az Arany János utcai lakóteleptől a Városház tér felé. A 250-es Kelenföldi irányú gyorsítása a betérések kiiktatásával szerintem jó dolog, de a Torma utca környékiek majd megmondják, hogy ők az új 53-as viszonylatcsoportot mennyire bírják.

 

A 287-es viszonylat Budaörs vá. - Campona közti szakaszát már megálmodtam nagyjából két éve. Kíváncsi vagyok, hogy ha lesz belőle bármi, akkor mennyire lesz sikeres. A budafoki és budatétényi középiskolákba egész sokan járnak a Kamaraerdőből.

 

A Savoya Parknál jó lenne új végállomási rendet kidolgozni majd, amiben könnyen elérhető tárolóhely van a tartaléknak, ha újra lesz Savoya Tartalék. Ha pedig megmarad a 250A, akkor az Arany János utcánál rendberakhatnák a megállók, ha úgyis újraaszfaltozzák a lakótelepi utakat (BKK Közúttól jött a füles, nem tudom mikor lesz, pontosan).  Esetleg buszöböl? A Regényes utcában a parkolási rendet muszáj megváltoztatni, a sarkon lévő "megállni, valamint várakozni tilos" táblát pedig tényleg ki kéne egészíteni a BKK-s és FKF-es kívétellel. Amúgy meg aki ott parkol, az amúgy is tudja, hogy jobbra nem parkolunk, annak ellenére, hogy tábla nem tiltja, csak az első kocsi kihajtóig. 

Előzmény: balakaa (73392)
lahner148 Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73393

Szerintem is maradhatna 213-as!

Előzmény: Levi9562 (73388)
balakaa Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73392

Az remek. A megmaradt macskaköves szakaszon nem egy kávézós-kiülős marketingbölcsészmegőrző területet akartak kialakítani? Csak mert ez totálisan szembemegy vele. Miért nem jó a Budafoki út már a Gellért tértől?

A Villányis megoldással meg Hop-on jegyet kéne osztogatni az utasoknak...

Előzmény: Levi9562 (73389)
Scatty29 Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73391

Egyik MCA --> OFF.

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73390

Valószínűleg a "gombát" megkerülve. A 19/49-es villamosok megállója után balra a Bartók Béla úton kifelé.

Előzmény: balakaa (73387)
Levi9562 Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73389

Így: 

Előzmény: balakaa (73387)
Levi9562 Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73388

Igazából itt azt nem értem hogy a 213as szám miért bántotta a szemüket. Nem egy új járatról van szó hanem egy régi átszámozására amire nem sok okot látok.

Előzmény: lahner148 (73385)
balakaa Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73387

A (2)33-as a körtéren hogy fog Tétény felé fordulni?

JakiHUN Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73386

Akkor megnézném jobban a térképet. :)
A 8-as a jelenlegi megállókkal megmarad, csak csuklósítva lesz, és mindkét irányban hosszabbodik.

-A Gazdagréti térről lemegy az Őrmezői buszállomásra.

-Az Urániától továbbmegy expresszjáratként Újpalota, Nyírpalota útig.

Előzmény: Törölt nick (73381)
lahner148 Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73385

Akkor még egy párat át kellene számozni:)

21-121, 22-122, 30-130, 55-155, 86-186 ezeknek sem sok közük van egymáshoz.

Előzmény: Törölt nick (73380)
Fradista Utazó Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73384

Ne kezdjük már el ezt újra...

Előzmény: Dr.V.ker. (73382)
Levi9562 Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73383

Átszámozzák 8E-re és mindkét végén hosszabb lesz. A szám szűnik meg csak. 
Más. A kosztolányit direkt gyomlálták ki?

Előzmény: Törölt nick (73381)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73382

Ezt néztem én is, érhetetlen, hogy akkor miért nem 14/114 lesz, a 14-es villamossal kevesen kevernék össze, ez a 15-östől teljesen eltérő, de annyira (részben) mégsem messze járó 115-ös sokkal zavaróbb szerintem.

Előzmény: Törölt nick (73380)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73381

Nekem ehhez most nagyon este van, csak annyit olvastam, hogy a 8 megszűnik, ennyi elég is volt mára.

Előzmény: Törölt nick (73373)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73380

Apropó 15-ös, megint lesz egy átfedés (lesz egy dél-budai 115-ös, aminek semmi köze a 15-höz). Vagyis - ha csak nem kap valami eltérő számot még a megvalósulásig ez a 115-ös - lehet hogy át kell számozni a 15-öst.

Előzmény: DarvasKristof (73379)
DarvasKristof Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73379

Első látásra teljesen jó, ahhoz képest, hogy korábban páran az összes újpalotai járat Keletinél elvágásától tartottak.

 

Viszont egyelőre kimaradt a lágymányosi egyetemi negyed kiszolgálása, pedig a 15-ös busz kapcsán azt írták, hogy sorra kerül.

Előzmény: Törölt nick (73373)
toto92 Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73378

Leírtad. Ki akarja majd próbálni. Próbálni. Kipróbálni. Egyszer odamegy, utazik vele. Kész, pont, vége, a következő 4 évre letudta a négyesmetró-adagját. Ne keverjük azzal, amikor a rendszeres utasok nem férnek fel.

Előzmény: Törölt nick (73376)
Levi9562 Creative Commons License 2014.01.06 0 0 73377

A bornemisszával amúgy mi lesz? Megmarad kisebb kapacitással gubanc esetére vagy teljesen fel lesz számolva?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!