Keresés

Részletes keresés

Humarci Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73513

na ne röhögtess... ez remélem csak vicc volt

budai oldal is ezer sebből vérzik

ott ahol kéne több sűrűbb megálló ott nincs, ott ahol nem ott meg van

 

Előzmény: Dundikalika (73446)
=D Doma Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73512

mi a garancia rá, hogy egy hónap múlva nem kezd (több) valaki panaszkodni, aminek a vége újabb topicnyitás és moderálás, aztán megint és megint.. így kell szép lassan kinyírni a témát.. egyszer abba kéne hagyni a dolgot..

Előzmény: Utasbiztonsági Ellenőrzés (73493)
lapaj74 Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73511

85 : 19-93 Borzalom ez a tragacs . A váltója 3 hónapja úgy csúszik , hogy a motor is szarrá fog menni benne az állanó pörgéstől . Ez nem tűnik fel a Délpesti műszaknak .

RIKA424 Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73510

Ezen felül szeretném veled is és a többi értetlenkedővel is megértetni azt, hogy a BKV buszairól szerintem azt jelenti, hogy a BKV buszairól.

Nem azoknak a járatszámozásáról, a buszhálózatról.

 

------------------

 

Azért logikát tanítani ne menj el.

 

A BKV buszairól topicba a BKV buszainak számozása nem való?

 

Akkor mégis hová?

A nyúltenyésztésibe?

 

 

 

 

Zahnrad Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73509

Vagy ki lehet hajítani az egészet, és a végébe be kettő előrenéző ülést, azonos a konstrukció a háromajtóssal, nem lehet a tengelyterhelésre fogni.

Előzmény: Zahnrad (73508)
Zahnrad Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73508

Ajánlom figyelmedbe az ülések mögött futó kettő darab kiálló műanyagnak látszó vonalat. Azok az ülésrögzítő sínek. Ha van az üléshez oldalirányú tartó, amit azért csak nem lehetetlen beszerezni, akkor egy megfelelő méretű és fejű csavarhúzóval seperc alatt átszerelhető szimpla előre vagy hátra néző kiosztásúra. Nem köll megbontani a vázat vagy egyéb misztikus, mágikus dolgot csinálni, csak mielőtt levizsgázik egyszerűen átszerelni.

Előzmény: g86 (73492)
BPO-105 Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73507

Ez nagyon fájdalmas. Ennél még a Volvo is jobbat tudott a 7000/7700 kasztnival, pedig náluk is az álló motorral gyártás volt az elv a helyközi változatokban is.

 

Ahogy nézem, a 3. ajtót már csak bele kell vágni, mert úgyis lenn van a padló :)

Előzmény: g86 (73492)
Pavatomi Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73506

Itt ugye 3 féle volán jár: 720 Érd - Kelenföld 710 Batta - Kföld és 722 Pusztazámor Kföld.

Fél óránként jön a 720-as azon vannak a legkevesebben (óra 11 és 41), 710 es az óra 56, 722 meg óra 26, ezeken vannak általában többen mert messzebbről is jönnek.

Kifelé óra 05-35 az Érdre menő, 50 a Batta, 20 meg a Pusztazámor, ott is az érdin vannak kevesebben, a másik kettőn van zsúfoltság. Nagyjából így néz ki. A sasadi utasokon kifelé elég üresség van, de reggel befelé azok is tömve vannak a sulisok miatt, sőt átlagban reggel 6:40 és 8:10 között a befelé menő buszok minimum 5, de jobbára inkább 10 perces késéssel jönnek. Én is késve szoktam kimenni, bár néha rácseszek h hamarabb odaér mint én :D

Előzmény: FJX-220 (73503)
BPO-105 Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73505

OFF

LCR-218

ON

Előzmény: BP-16-63 (73490)
nemeza Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73504

Az üléseket be lehetne forgatni menetirányba? 2 hátul egymás mellé, a 3. a fal mellé - így talán megközelíthető a hátsó 2, és lábtér is lenne.

Egyébként mennyire lenne nagy meló 3 ajtóssá tenni? :)

Előzmény: g86 (73492)
FJX-220 Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73503

Akkor én egy lazább napját kaptam el :)

Előzmény: Pavatomi (73502)
Pavatomi Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73502

Elég sűrűn használják szerintem. Én naponta többször is, mert a Budatétény Benzinkút mellett lakom. Reggel ha 6:30 - 7:30 között megyek be, akkor van hogy 10 utas is száll fel csak a Benzinkútnál, és nagyon sűrűn előfordul hogy fel se férni a Volánra, csak a hátsó ajtókon felszállva, mert annyian vannak. Gondolom más is rájött,hogy sokkal gyorsabb, mint az 58-141 el le, és onnan neki a városnak.

Nap közben meg este befelé 3-4 utas várja általában a Volánt, de pl kifelé az Eteléről délután 4-6 között sokszor van, hogy sok az álló utas is, mert minden hely foglalt, de a java utas tovább megy mint a Benzinkút, leszálló 2-3 ember szokott kb lenni.

 

Hétvége befelé változó, sokszor a telkes öregasszoyokkal van tele a megálló du 4-5 között.

 

Mióta van ez az egyesített bérlet csak azzal járok Kelenföldig, tovább a 7E gyorsokkal. 1 átszállással akár Újpalotáig is elmegyek, ezért vagyok a 7E megszűnése ellen rendesen, és az is amit Humarci írt, hogy a +percekkel ugyanott leszünk, mint most ha csak egyszerűen felülünk a buszra.

 

Más. Ettől függetlenül a kényelmességem oda is vezet, hogy a 150-est is használom végig le az Allee-ig, pedig az is van vagy 30 perc ha csak odáig megyek. Mentem már úgy is hogy Volán-7E Körtérig és onnan villamos 1 megálló, az van hogy 5-10 perccel rövidebb, de sokszor lusta vagyok anniyszor átszállni, így örülök hogy a 150-esre később is letelepszek, alszom egyet és ott felkelek az Alleenál :D

Előzmény: Törölt nick (73500)
FJX-220 Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73501

Használják, a csuklósokon minden ülőhely foglalt szokott lenni, de nem nagyon van álló utas. Az biztos, hogy gyorsabb, körülbelül 10-15 perc az út Budatétény, benzinkútig.

Előzmény: Törölt nick (73500)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73500

A Balatoni úti Volánbuszokat mennyire használják most Budapesten belül? Etele tér és mondjuk a budatétényi benzinkút között. Nem vagyok benne biztos, de lehet, hogy még gyorsabb is Budafok felső része Kelenföldről így, mint most a 141-58 vagy 250(A) használatával, vagy később a 158-assal vagy 250-essel.

Előzmény: Humarci (73494)
Utasbiztonsági Ellenőrzés Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73499

Mindegy, úgyis tegnap éjjel óta erről szól a topic.

Előzmény: Törölt nick (73496)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73498
Eddig ideírta mindenki.
Előzmény: Törölt nick (73496)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73497

Csak azért, hogy nehogy már' neked legyen igazad... :-)

 

"miatta indult el ez az egész lavina."

 

Vicces vagy. Vagy inkább nevetséges. Sajnos a kettő nem ugyanaz. Még véletlenül sem azok miatt, akik telefossák a topikot OFF hozzászólásokkal ugye, hanem miattam. Gratulálok! De tudod mit? Vállalom. Már csak azért is vállalom, mert igyekeztem ezt egyenesen, személyeskedés nélkül (veled ellentétben) elintézni itt és nem egyből szaladni árulkodni a moderációs topicba. Ezzel szemben te itt még meg is neveztél. Ha élőben lennénk, akkor talán még ujjal is mutogatnál rám. Igazi fasza gyerek vagy...

 

"nemtudom RP miért nem tud átugrani hsz.-eket"

 

Először is azért, mert nem azért járok erre a fórumra, hogy hozzászólásokat átugorjak, hanem hogy a BKV buszairól osszak meg gondolatokat másokkal, akik ugyanezért járnak ide. Másodszor pedig azért, mert kurvára bosszant az, hogy nekem kell alkalmazkodnom azokhoz, akik egészen egyszerűen fittyet hánynak a szabályokra. Csak egy egyszerű példa, tegnap estefelé lett itt húzva egy vastag fekete vonal. Azóta mindenki ugyanúgy folytatja az OFF-olást. Hát ezekért nem tud RP átugrani hsz.-eket...

 

Ezen felül szeretném veled is és a többi értetlenkedővel is megértetni azt, hogy a BKV buszairól szerintem azt jelenti, hogy a BKV buszairól. Nem azoknak a járatszámozásáról, a buszhálózatról, a 4-es metróról. Ezt ennél pontosabban nehéz volna deffiniálni. A többi témára ott a többi topic. Már többször fel lettek sorolva. Nem hangzott el még közöttük a Hogyan javítanál Bp közlekedésén topic.

 

"Szerintem a topicban minden elférhet aminek bármi köze van a BKV buszaihoz"

 

Akkor nyomjunk ide bátran metrót, HÉV-et, villamost és trolit is, hiszen azokat is busz pótolja, így van közük egymáshoz.

 

Minden esetre kíváncsian várom az esti eredményt.

Előzmény: Törölt nick (73479)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73496

OFF

A véleményt ide, vagy a Megkérdeztük topikba írjuk?

 

ON

Előzmény: Utasbiztonsági Ellenőrzés (73493)
Humarci Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73495

+4 perc fel-le és +3-4 perc minimum amivel ritkábban jön a metro mint a buszok...

máris látszik, mire költöttünk el ennyi temérdek pénzt... :(

Előzmény: Pavatomi (73442)
Humarci Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73494

7E csúcsban 5-6perc, pont mint a metro... :D

101E is értelmetlen erölködés, ott a volán balatonin, minek oda erősíteni?

Előzmény: Törölt nick (73441)
Utasbiztonsági Ellenőrzés Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73493

Az, hogy "akinek nem tetszik, ugorjon át párszáz hozzászólást", és "előbb-utóbb minden offnak vége szakad", nem megy. Ilyet nem csinálunk.  Hogy néha van egy-egy off hozzászólás, az elmegy, több oldalnyi off rendszeresen, az nem megy.

De az is látszik, hogy olyat a moderáció se tud csinálni, hogy mindenki elégedett legyen. Egymással teljesen ellentétes álláspontok jelentek meg, és mindkettő mögött voltak támogatók. Még ma estig lehet véleményeket írni a kérdésről, aztán holnap eredményt hirdetünk. Azt szeretnénk, hogy találjunk egy olyan megoldást, ami mindenkinek elfogadható, és utána ehhez ragaszkodva moderálunk.

g86 Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73492

Milyen egy elb... belső tér.

 

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/904488_619010978157394_25579226_o.jpg

 

Annyira nem nyerő, hogy a háromajtós és a kétajtós ugyanazt a kasztnit használja...

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73491

+1

Előzmény: Törölt nick (73489)
BP-16-63 Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73490

Úgy látom a Január 5.-én történt buszbalesetről senki nem írt. Délután félnyégy körül  történt at eset.

 

A Villányi és Karolina út lámpás keresztnél egy viszlós VOLVO ALFA REGIO és Egy KIS BKV-s VOLVO ütközött.

 

212-esen dolgoztam éppen és első látásra teljesen olyan volt az eset,hogy a BKV-s busz csúszott bele a Viszlósba.

 

De mint a Boráros tér felé haladó kollégától később megtudtam a Viszlós hibázott,mert rossz sávban állt és mikor nagy gázzal visszatolatott leamortizálta a mögötte szabályosan álló 240-es viszonylaton közlekedő MFW-535-ös Volvot.

 

Mindkét busz elég csúnya látvány volt ráadásul a Viszlós kisiskolásokat szállított.

 

Remélem sérült nem volt mentőt és rendőrt sem láttam.

 

A Viszlós rendszáma L..-218 volt talán.

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73489
Szerintem maradhatna minden most, ahogy van. Az M4 és az ezzel kapcsolódó változások szerintem idetartoznak, ráadásul így pörög a topik is. Nyithatunk minden témának új topikot - ami pár nap alatt úgyis kihal.
Lassan minden téma OFF-nak lesz tekintve, nem jó ez így.
MCA-001 Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73488
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9217815
Ide viszont bármit írhattok az átszervezéssel kapcsolatban.
Előzmény: Törölt nick (73485)
BPO-105 Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73487

Mondhatjuk így is.

Valaki ezt látja ebben a topikban, valaki azt.

Amikor valakinek piszkálja az orrát egy hozzászólás, elmegy a moditopikba, és betolja oda. Aztán vagy kitörlik, vagy nem. Majd az, akinek nem tetszik a helyzet alakulása, elkezdi verni az asztalt. A végén pedig vagy nyílnak új topikok, melyek két nap múlva meghalnak, vagy nem.

Ha belegondolunk, évente kétszer-háromszor egy ilyen még belefér, csak mostanában ez egyre sűrűbb. Én személy szerint már kezdem unni az egészet. Nem kívánok 80-90 hozzászólást átböngészni minimum 8-10 embertől, hogy állást foglaljak. Meg amúgy sem szívelem az ilyen jellegű vitákat itt. Sőt, néha már egészen olashatatlanná teszi a topikot a "tiéd off mert a kisnyúl szőrös" jellegű viták túlzott elburjánzása.

Egyelőre egy új topikot van értelme megnyitni, és az a "Mi számít offnak a BKV buszairól általában nyitott topikban?". De remélem, ezt most senki nem teszi meg komolyan.

Előzmény: RIKA424 (73476)
JLA160 Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73486

Egyszerű de nagyszerű.:) Szerintem sem szükséges itt az átnevezés és miegymás. A topikleírások módosításával meg lehetne lépni.

Előzmény: Törölt nick (73485)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73485
  • BKK buszosba: Cégfüggetlenül viszonylatok, számozás, elsőajtó, jolimama szoknyaszegélye
  • VT buszosba: Céget érintő dolgok, üzemeltetés, esetleg cégspecifikus kocsi keresés
  • BKV buszosba: Kifejezetten a BKV járműállományát érintő gépészeti és üzemeltetési dolgok, fényezés, átcsoportosítások, vásárlás, eladás, kutyafüle, de nem a viszonylatbuzéria
  • VÉEK: M4 átadását követő általános átszervezést érintő, érveken alapuló közlekedésszakmai vita, akár számozási ötletekkel is

Igen? Nem? Talán?

Ezzel a BKV-s kollégák visszakapnák a szeretett buszaik műszaki dolgairól szóló beszélgetést (amit szerintem jogosan várnak el itt) és nem kell topikokat átnevezni, meg árulkodni a moderátoroknak, elég egyszerűen tartani magunkat hozzá.

g86 Creative Commons License 2014.01.07 0 0 73484

Epekedve várom! :D

Előzmény: Törölt nick (73234)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!