A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Engem az érdekelne, hogy várható-e bárminemű változás a kisVolvok alapjárati problémáit illetően? 1-2 kivételtől(pl:MFW-525<-neki talán még gazdája is van) eltekintve borzalmasak. Az új kijelzők ugyanakkor mindenképp pozitív benyomást keltenek!
Akkor ezeket a Cíviseket tekinthetjük idetartozónak? :)
BKV-nál szolgál, BKV-s telephelyről BKV-s járművezetővel, tárolása, javítása is a cég telephelyén történik - igaz, utóbbit az Intertanker emberei végzik, ha jól értettem.
Értem én az iróniádat, sőt maximálisan osztom is. Azonban ha már egyszer majd' minden vizsgaszemlekor rápukkantunk sok mázsa festéket egy-egy kocsira (sokszor abszolut teljesen feleslegesen), akkor már miért ne a jelenlegi trend szerint legyen ez a "pazarlás" kivitelezve?
Azért egy összajtó gomb nem ártana, bár talán kiszorulnak a belvárosból a gázosok forgalomba állításával és akkor már nem lesz akkora égető szükség erre sem, de viszont nem tartozik az engedélyezős rendszer és automata zárás kategóriájába ez a "plusz" megvalósítása...
Azért ez sajnos nem ennyire egyszerű. Nem kevés kábelezéssel jár és hogy valami értelme is legyen a létének, akkor a külső ajtónyitást is ki kéne építeni úgyszintén sok kábelezéssel. Az egész járna még némi műszerfal átalakítással is.
Én megtenném szívesen, de sokkal inkább azt csinálnám vizsgaszemlekor (nem feltétlenül a közvetlenül következőn, de 1-2 éven belül), hogy a frissítő fényezést a csuklósok mintájára Sky-Blue-ra nyomatnám.