Keresés

Részletes keresés

RIKA424 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 73633

A plató takarításának mi köze van az állandó személyzethez?

 

----------------

 

Állandó személyzetek többsége, kérés és utasítás NÉLKÜL takarítja a saját busza utasterét is.

 

 

Előzmény: g86 (73626)
KápCity Creative Commons License 2014.01.09 0 0 73632

Esetleg váltócsere? Vagy ezekben nem Voith midimat volt?

Előzmény: Törölt nick (73625)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.09 0 0 73631

1. Mivel részben Volvo arculatú lámpák lesznek bennük, így nem lesz beszerzési gond.

2. Nem lesz felselges a kocsi, nem látok rá esélyt hogy a most felújítottak pár éven belül fölöslegessé válnak.

3. A MIDI egy sok szempontból elfuserált szegmens, de igény van rá Budapesten, több mint ami belátható időn belül újonnan üzembeállítható. 

Előzmény: torqmatic (73628)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.01.09 0 0 73630

Végre egy értelmes motor midikben? Csoda történt...

Előzmény: Villámhetes (73629)
Villámhetes Creative Commons License 2014.01.09 0 0 73629

Pedig van értelme,sokkal szebb,modernebb külseje lesz.És csak 2 darabról van szó.A motor Cummins lesz,ha jól tudom,még nincs beépítve,közdarabra várnak a váltóhoz.

Előzmény: torqmatic (73628)
torqmatic Creative Commons License 2014.01.09 0 0 73628

Magának a két busznak a forgalomba állítása (illetve az ehhez szükséges javítások elvégzése) még OK is, de konkrétan ennek a homlok-és hátfal cserének nem látom az értelmet... Jobb nem lesz tőle a busz, szerintem szebb se, járműfenntartási szempontból ugye megint nem jó (speciális karosszériaelemek egy esetleges sérülés esetén), ráadásul 3 miditender is fut, tehát záros határidőn beül elvileg jönnek új buszok is, ezek meg gondolom feleslegessé is válnak.

Előzmény: Törölt nick (73625)
JLA160 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 73627

08-63 egészen undorítóan néz ki ajtótlan oldalról. Csukló előtt az eddig sötétkék fényezés azonosítóval (ezzel nincs is semmi probléma), viszont az utánfutó világosabb kékkel telibe fényezve, díszléc nincs, és csak az a kerék van lefújva szürkével...

g86 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 73626

A plató takarításának mi köze van az állandó személyzethez? A többiben igazad van.

 

Az látható, hogy ahol szándék van rá, ott működik, ahol nincs, ott nem. Ilyen egyszerű.

Előzmény: Törölt nick (73623)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.09 0 0 73625

Az, hogy a midi szegmensben nincs ap szolgáltatás Budapesten, és rövidtávon (pár hónap) belül nem is lesz.

Kényszermegoldás, egy pillanatig sem tagadom. Abból viszont az elfogadhatóbb fajta műszakilag, mert lesz motor csere és normális váz és arculat.

Előzmény: torqmatic (73624)
torqmatic Creative Commons License 2014.01.09 0 0 73624

Az ap.-s 405-ös készülget,S91-esre hajazó homlok és hátfalat kapott

 

Ennek mi értelme van? (teszem fel a költői kérdést...)

Előzmény: Villámhetes (73603)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.09 0 0 73623

Egy régóta bennem lévő kérdés:

Meg lehetne oldani, hogy legyen gazdája a buszoknak pontosan úgy, ahogy a volánoknál?

Talán evidencia, de leírom szerintem mik az előnyei:

- az autók többségére sokkal jobban lenne vigyázva járművezetői oldalról

- műszaki problémák hamarabb észlelhető egy olyan embernek, aki minden nap ugyanazzal a busszal dolgozik

- takarítás is hatékonyabb lenne

- sofőröknek is jobb, hogy van "állandó munkahelyük"

 

Természetesen nem gondolom, hogy a szakadék buszok ezáltal majd új életre kelnek, de az új szerzemények (csak lesz) amortizálását tudná szerintem lassítani.

Biztosan nem én vagyok az első, aki felveti, de érdekelne, mi a hivatalos álláspont ezzel kapcsolatban, van-e ténylegesen értelme, vagy csak én gondolom úgy?

 

 

abauj Creative Commons License 2014.01.09 0 0 73622

A piros tutira nem megy sehová. Kell az egyetemnek. Mostanában gyakran úton is van. :)

Előzmény: 7-es troli (73620)
HBweb hu Creative Commons License 2014.01.09 0 0 73621

Minek?

 

A 405-ös, mint konstrukció, eleve halálra ítélt romhalmaz. Az volt már '95-ben is, hisz az "öregebbek" jól emlékeznek, hogy 95-96 táján már valamennyi megjárta a székesfehérvári Ikarust vázjavítás, vázerősítés okán.

Az, hogy 19 éve szenved velük Budapest Piacvezető Tömegközlekedési Szolgáltatója, az csak a kényszer és nyomor műve. 

A roki-405-ösökben azért lehet perspektíva, mert eleve hosszított vázasak és a második ajtónál alacsony belépési szintűek. 

Mind a kettő. Kár, hogy ezt az altípust nem folytatták. Bár lehet, hogy a mindennapi taposómalomban ezek vázai sem bírnák. 

Előzmény: 7-es troli (73620)
7-es troli Creative Commons License 2014.01.09 0 0 73620
valamikor tavaly volt arrol szo,lehet sikerul egy harmadik aps 405 (talan a piros,muszaki egyetemi) megvasarlasa is. ez meg tervben van?
Előzmény: Törölt nick (73618)
GABEN352 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 73619

Obudarol most vontattak el egy 260 es egy 415-t a Hungarian. Nem felujitasra vittek oket... 

0881 vsz. 

 

G. 

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.09 0 0 73618

Meghát. Csak először az első legyen készen.

 

Előzmény: Törölt nick (73617)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.09 0 0 73617

"Az ap.-s 405-ös készülget,S91-esre hajazó homlok és hátfalat kapott,egyre jobban néz ki!:)"

 

Azigen!

Egyet említesz, a másik ex-DUH is meg lesz csinálva?

Előzmény: Villámhetes (73603)
Humarci Creative Commons License 2014.01.09 0 0 73616

hát azért lanta se tökéletes, sőt... de kamionál jobb

Előzmény: KápCity (73609)
Humarci Creative Commons License 2014.01.09 0 0 73614

17-01@7EF76

bandikaikarus Creative Commons License 2014.01.09 0 0 73613

18-23 és 06-09 is D10.

Előzmény: FKU-911 (73560)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2014.01.09 0 0 73612

A LANTA nem fényez olyan szépen szépen.

 

jülönös ismerető jelük a ládatér ajtóknál található fém lécek lefényezése, fehérvéi kocsikon ez mindig csillog.

 

A fehérvéri fényezés viszont elmattul és kifakul 4-5 év alatt :-(

 

LANTA fényezései nem fakulnak olyan nagyon, ezt jónéhány OFF szegedi trolin/buszpn lehet lekövetni.

Előzmény: KápCity (73609)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2014.01.08 0 0 73610

Rutinos jv önképzés részeként megtanulja, hogy kell 4 saru átdugni, amennyiben van csere gomb.

Végállomásra meg kérsz szerelőt és kérsz gombot, és leadod a rosszakat.

 

A pech az akkor van, ha a menet alatt 3 kapcsolót használsz el, de akkor az utas legalább látja, hogy miért kell nem tudsz dolgozni és megértik...

Akkor nem is szidnak, csak arra kell figyelni, hogy ez miként kommunikálod le.

Előzmény: fberci (73562)
KápCity Creative Commons License 2014.01.08 0 0 73609

Úgy tudom nem ment olyan messzire csak a Lantába. Gondolom az Ik-Járműtechnika ezt is kiadta alviba. Nem baj ott eddig csak jó munkákat csináltak :)

Előzmény: Törölt nick (73554)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2014.01.08 0 0 73608

Egyet értek, mindamellett ismertük is egymást személyesen és még most is egynéhányan...

Előzmény: attah (73465)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2014.01.08 0 0 73607

11-68at ajánlom a figyelmedbe :-)

 

Pöttyet le van pukkadva, a következő vizsga szemlén lesz meló vele...

 

Motor, váltó, retarde, fék, kormány hibátlan.

Számomra érthetetlen okból nem csörög zörög, csendesen fut.

Hegyre simán felmegy.

 

11-45-ről a 7-es vonalon vannak emlékeim, de akkor sem jók.

Most szerintem meg futóban van valami oknál fogva, ha nem tévedek.

Előzmény: sezo17 (73399)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2014.01.08 0 0 73605

A Széll Kálmán téri ággal nem számoltam, így akkor már érthető.

Előzmény: Charleston (73251)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2014.01.08 0 0 73604

Az elszámolása hasonló logikán alapul amiélrt nem mindegy, hogy a MÁV-START a BKV-tól vagy a BKK-tól kér pótlóbusz vonatpótláshoz...

Elszámolás miatt nem mindegy nagyon.

 

 

Ugyan ez a menete  a buszonál is, mert a tartalék járműnek is meg van a költség helye, mint a menekimaradásnál is telephelyenként...

 

Előzmény: Humarci (73244)
Villámhetes Creative Commons License 2014.01.08 0 0 73603

Kelenföld infó:

 

Az ap.-s 405-ös készülget,S91-esre hajazó homlok és hátfalat kapott,egyre jobban néz ki!:)

És a szokásos frsz nélkül:Egy vadnyúl bekékült,egy az udvaron várja,hogy helye legyen a csarnokban,egy 260-as lemezelve,egy 280-as a fényezőben.

A pórul járt kisvolvót már lefényezték,kapott új szélvédőt,1-2 nap,és utcán lesz.

 

Az udvart kitakarították,csak a 412-es torzó maradt,meg még pár egyben lévő selejt.

Villámhetes Creative Commons License 2014.01.08 0 0 73602

Ilyet nálam is láthatsz,volt rá párszor példa.

Előzmény: fberci (73562)
#Zsombor Creative Commons License 2014.01.08 0 0 73601

Ez itt OFF. Kérdezd a masik topikban, mielőtt megint kifakad valaki. :)

Előzmény: Humarci (73595)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!