A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Az Andor utcában akinek van saját kocsija, az egy hónapban legalább 15 napot a saját kocsijával van. Lévén kevesebb busz van, mint sofőr (délelőttös-délutános párokat beleértve), nincs mindenkinek saját kocsija, és akinek nincs, az persze jár össze-vissza.
A gázos buszok belső terének vidám színvilága vajon megmarad? Lehet erről tudni valamit? Gondolok itt az üléshuzatokra elsősorban. A sárga-piros-zöld belsőhöz elég rosszul mutatna a kék-szürke kombináció...
A VT-nél is van kötelező munkaóra, Knorr, forgalmi számhoz rendelt típus, és hatféle típus 250 forgalmira. Egyedül a reklám nem jelent kötöttséget. És működik. Ők hogyan csinálják?
Bár Lacus részben már válaszolt, utcán nincs már eredeti színű. Amik még hátra vannak (4db): 854, 864, 870 és 876. Ebből a 870 már lent van Kecskeméten, a másik vélhetően a 854 lesz, de erre pillanatnyilag nem mernék még megesküdni.
A BPO-460-ról tudnál pár mondatot írni, milyen fázisban álltok vele, mikor lehet újra üzem- és menetkész? Illetve a végeredmény hasonló lesz, mint az eddig felújítottak-é (00-26; 06-03; 18-44; 19-74... estébé estébé) vagy marad annyi hogy vizsgán átmenjen?
A Volánnál azért működik a rendszer, mert ott nem a fordához van rendelve a típus, hanem a járművezetőhöz.
Ott nincs meghírdetve, hogy alacsonypadlós sem. Ha mondjuk az érdi 1-es fordát Kiss Pista járja, akkor 435-ös jön, mert az az Ő kocsija, ha Nagy Józsi, akkor Conneco, mert az az Ő kocsija.
Nagyon sok olyan kötöttség van, ami korábban nem volt. A 90-es évek elejéig volt 2 típus, a 260+280 persze, hogy csodálatosan működött a saját kocsis rendszer.
Ma hány típus van? Csak Nálunk 7 (most)! Az adott szolgálati számokban meg van határozva, milyen típusnak kell lennie. De az egyik start 7 órás, a másik 9. Kötelező munkaóra? Reklámok? Levesfőzés stb...?
Azt hiszem mindenhol próbálunk a lehető legtöbbet kihozni a saját kocsis rendszerből, de nagyon sok a külső körülmény, mi megnehezíti ezt. De látszik, hogy akinek állandó autója van, sokkal kevesebb a menetkimaradása.
11-77: amikor elkészült, az első 2-3 hétben a gazdája nem tudott egy napot végig dolgozni vele. Valamelyik nap beszélgettem a kollégával, október eleje óta nem volt kimaradt menete! Egyértelmű az előnye, a rendszernek, ez vitathatatlan!
A gazdája pont 2 napja keresett meg, hogy hangos a fűtőmotor, azt megcsináltuk. Külsőleg tényleg KO szegény, de a váza se rohadt nagyon, és tényleg egész jó, kipróbáltam az udvaron! :-)
Igen, a 145 váztörött a C tengelynél, pedig kb. 8 évvel frissebb a gép hiszen, amikor leégett vázcserés volt.
Ha elkészültünk a Van Hool-okkal, akkor ha minden jól megy, Ő kerül a boncasztalra!
Hadd kérdezzem meg, hogy melyek készülgetnek még jelenleg és hun'?
Bejelentette már végre Lacus úr, hogy "a mai nappal eltűntek az utcáról a sárga és szürke VH-k", mint anno a Citaróknál? Mert ez a feléújítatlan állapot igen áldatlan (volt).