Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.15 0 0 73875

Igen, Cinkotán. A már alírt és így érvényes szerződés szerint cinkotára fognak kerülni.

Előzmény: RIKA424 (73870)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.15 0 0 73874

Garézsban készült sérülésjavítás.

Előzmény: Aron_son (73872)
Dante001 Creative Commons License 2014.01.15 0 0 73873

Szokásos garázsgány minőségben, vagy ez is felújított?

Előzmény: Aron_son (73872)
Aron_son Creative Commons License 2014.01.15 0 0 73872

BPI-010 égkék lett.

KápCity Creative Commons License 2014.01.15 0 0 73871

Szolnokra kerültek azok amiket javarészt a telephelyeken daraboltak.

Előzmény: BPI-553 (73865)
RIKA424 Creative Commons License 2014.01.15 0 0 73870

Tudtommal igen, Cinkotán.

 

 

Előzmény: Lucky76 (73868)
Villámhetes Creative Commons License 2014.01.15 0 0 73869

Nem tudom,de örülnék,ha nálunk lennének:)

Előzmény: Lucky76 (73868)
Lucky76 Creative Commons License 2014.01.15 0 0 73868

"ehhez a BKV egy szerelőállást biztosít"

 

Hol? Cinkotán? 

Előzmény: Villámhetes (73867)
Villámhetes Creative Commons License 2014.01.15 0 0 73867
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2014.01.15 0 0 73866

Értem én az iróniádat, sőt maximálisan osztom is. Azonban ha már egyszer majd' minden vizsgaszemlekor rápukkantunk sok mázsa festéket egy-egy kocsira (sokszor abszolut teljesen feleslegesen), akkor már miért ne a jelenlegi trend szerint legyen ez a "pazarlás" kivitelezve?

Előzmény: torqmatic (73861)
BPI-553 Creative Commons License 2014.01.15 0 0 73865
Az Ereco-n és a Szigetbuszon kívül más bontó nem pályázott az eddig eladott buszokra?
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.15 0 0 73864

Az már nem lesz, a visszahelyezősök közül a 199 és 460 van hátra.

Előzmény: Viko88 (73854)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.15 0 0 73863
OFF
A gond az, hogy nincs párhuzamosság. Ezért nem lehet megszüntetni sem.
Előzmény: KápCity (73847)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.01.15 0 0 73862

Azért egy összajtó gomb nem ártana, bár talán kiszorulnak a belvárosból a gázosok forgalomba állításával és akkor már nem lesz akkora égető szükség erre sem, de viszont nem tartozik az engedélyezős rendszer és automata zárás kategóriájába ez a "plusz" megvalósítása...

Előzmény: RózsaszínPárduc (73858)
torqmatic Creative Commons License 2014.01.14 0 0 73861

Hát az valóban kell, mint egy falat kenyér. De remélem addig legalább kapnak néhány négyzetméter Budapest/BKK matricát, mert ez már így nem állapot.

Előzmény: RózsaszínPárduc (73858)
Dante001 Creative Commons License 2014.01.14 0 0 73860

Sokan nincsenek is tisztában az ajtókezelő rendszerrel...

Előzmény: nemeza (73859)
nemeza Creative Commons License 2014.01.14 0 0 73859

Köszi a részletes infókat :) Külön tetszik, ha van ilyen funkció, sőt külön egységesítéssel inkább beépítés, mint kiépítés zajlik!

--

off VT-nél sajnos azt tapasztaltam, hogy végletesek: "nem vált be, mert visszanyit" -> összajtó mindenhol. VT-től egyébként nem is vártam többet..

Előzmény: RózsaszínPárduc (73858)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2014.01.14 0 0 73858

Azért ez sajnos nem ennyire egyszerű. Nem kevés kábelezéssel jár és hogy valami értelme is legyen a létének, akkor a külső ajtónyitást is ki kéne építeni úgyszintén sok kábelezéssel. Az egész járna még némi műszerfal átalakítással is.

 

Én megtenném szívesen, de sokkal inkább azt csinálnám vizsgaszemlekor (nem feltétlenül a közvetlenül következőn, de 1-2 éven belül), hogy a frissítő fényezést a csuklósok mintájára Sky-Blue-ra nyomatnám.

Előzmény: Dante001 (73857)
Dante001 Creative Commons License 2014.01.14 0 0 73857

Hát így hogy klímásak is, pláne. Egyébként akkor érdemes lenne megejteni a kis VH-kon is vsz alkalmával.

Előzmény: RózsaszínPárduc (73853)
Normann Backs Creative Commons License 2014.01.14 0 0 73856

Látom csak vissza kellett volna olvasni...

Előzmény: Normann Backs (73855)
Normann Backs Creative Commons License 2014.01.14 0 0 73855

Nem tudjátok mit keres Szegeden a TV telepen a 08-11 és a 05-43?

Felújítást végeznek már Szegeden is?

Viko88 Creative Commons License 2014.01.14 0 0 73854
Előzmény: KápCity (73814)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2014.01.14 0 0 73853

Végülis elvárható manapság. És mivel van rá megoldás, így miért is ne.

Előzmény: Dante001 (73852)
Dante001 Creative Commons License 2014.01.14 0 0 73852

Nahát, ezt nem is tudtam. Azért dícséretes, hogy gondoltak erre. 

Előzmény: RózsaszínPárduc (73850)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2014.01.14 0 0 73851

Igen, benne van.

Előzmény: Közlekedésguru (73849)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2014.01.14 0 0 73850

VanHool infót köszi. A Merciken nem egyszerre lettek kiépítve, hanem egyenként, ahogyan mentek be a VJSz-be kékülni.

Előzmény: Közlekedésguru (73848)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.01.14 0 0 73849
Nem, azokban soha nem is volt. Talán a egy db A330-ban lehet, azt nem tudom, azt még nem kaptam meg.
Előzmény: nemeza (73830)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.01.14 0 0 73848
Ennek örülök, amikor még többet utaztam velük pl. a bolygóajtósokon nem volt. A Van Hool A300-asokon biztos nem volt, azokon még egyedi sincs. (azokat vezetem kezdetektől). Csak egyenként lehet nyitni-zárni az ajtókat.
Előzmény: RózsaszínPárduc (73833)
KápCity Creative Commons License 2014.01.14 0 0 73847

A járművezetőnek nem a jegykezelést kell ellenőrizni hanem az érvényességet. Az hogy ez mennyire kivitelezhető, amikor meglobogtatják előtted a bérletet félmásodpercig, mindenki eltudja képzelni milyen...

Párhuzamosjáratok: Anno amikor épült a többi metró huszár vágással szüntettek meg minden párhuzamosságot. A Rákóczin így is sok busz marad meg... :/ Egyébként a kőbányai villamos hatástanulmányok tendereztetése helyett erősen ajánlott lenne végre, hogy azt a busz áradatot ami a Thököly - Rákóczi - Kossuth Lajos - Erzsébet híd tengelyen folyik mihamarabb felszámolják... A busznak ne átmérős szerepe legyen már hanem ráhordó... Ez az új 133E is tiszta vicc... Móricznál ne tovább... Az éjszakai buszhálózat mintáját nagyon nem kéne a nappalira ráerőltetni.

A 2. pontodra, a metróban ideje lenne végre kiépíteni a beléptető kapukat, mert azok részéről is csak ígérgetések hada van évek óta... A Corvin-negyednél lévő "tesztüzem" mióta megy?? Kicsit túl régóta már szerintem..

Az ellenőröket innen átlehet majd csoportosítani a felszíni járatokra így az minnél kevesebbszer fordulhat elő hogy valaki 365 napon keresztül ugyanazt a jegyet lóbálja.

Előzmény: Törölt nick (73846)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.14 0 0 73846

Kérdezem ebben a formába mi értelme elsőajtózni ?

 

A soför az esetek 99 %-ba nem a jegykezelést ellenörzi,hanem hogy van e érvényes jegyed,a bliccelö utasoknak két része van:

 

1. Átszokik egy párhuzamos járatra,ezzel azt generálva hogy az első adandó alkalomal (önkormányzeti választások után) a BKK megszünteti,ritkitja az emlitett járatokat.

 

2.Nincs párhuzamos járat,illetve rutinos az utas ennél a verziónál 365 napon át lengeti a fülke elött a jegyét (félénkebbek le is kezelik 520-szor úgyanazt a jegyet).

Előzmény: KápCity (73843)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!