A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Belső kijelző lesz, rámpa pedig van. Amelyiken nem látszik az utastérben a második ajtóval szemben, annak gyári elektromos van (ilyen most a 632-es) amin meg nem volt, arra tesszük a mobilt.
Az MCA-008-hoz volt szerencsém délután, szokatlanul fürge volt a társaihoz képest.
---
A gázos Van Hoolokról érdeklődnék, egyrészről hogy belső kijelző lesz-e bennük, másrészről hogy rámpa hogyan van/lesz rajtuk, mindegyik motoros-e, illetve ha van, amelyiken nem, azon mi lesz? Köszönöm!
Volt ajtós oldalon is, talán több helyen is, szerintem pár évvel ezelőtt még láttam olyan buszt amin nem szedték le ezeket a matricákat, de ha megesz a fene se tudom végig a szöveget.
Olyan ügyben kérném segítségeteket, hogy talán 1989-ben lett kísérleti, majd 1992-ben állandó jelleggel bevezetve ( a dátumok nem 100%-osak) a szóló autóbuszokon az este 8 óra utáni elsőajtós felszállási rend. Erről az 1-2 ajtó közötti ajtótlan oldali nyitható ablakrészen (az utastérben) volt elhelyezve egy kocka alakú szöveges matrica "A BKV kéri az utasokat, hogy október 4-től a szóló autóbuszok első ajtaján szálljanak fel jegyük vagy bérletük felmutatásával.." vagy valami ilyesmi szöveg.
Akinek esetleg megvan eme matricának a fényképe vagy scannelt változata, kérem ossza meg velem.
Tisztelt Szedl Úr! Azt szeretném kérdezni, hogy mikorra várható, hogy a I-792 haza érkezik Fehérvárról, és újra forgalomba álljon? Remélem visszakerül Óbudára! A 859 tényleg az 5-ös vonalon lesz fellelhető állandó kocsiként? Gondolom a 878 is oda kerül! A 880 is készülget? Köszönöm a választ! :)
És a hibrid kocsik a belvárosi vonalakra kerülnének? Akkor mégegy ok, hogy a Rákóczi úton ne használják az emberek a buszt majd azokkal a csigákkal. De pl. a 105-ösre jók volnának, az nem haladós vonal.