A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Valószínűleg az útvonalat tanulják, meg a busszal ismerkednek. Nyilván nem kétajtós fog járni rajta. Bár a 240E-n is volt már kétajtós pótolni csúcsban, mégsem volt gáz.
És ezen sincs több nyitható ablak...
Viszont az utastere sokkal szebb dijoni testvéreinél, és 4 ülőhellyel több van bennük (ajtótlan oldalon első 2 másfeles ülés helyett dupla, hátsó ajtó mögött is van 2).
Kellene ebből még vagy 12 és a 412-esek mehetnének át cinkotára....
Üdv mindenkinek! Valami táblahullás van újabban a cégnél? Tegnap-tegnapelőtt két olyan 260-ast is láttam, amin semmi viszonylattábla nem volt, ami a 3 db-hoz képest azért elég rossz arány... Az csak a másik, hogy én egyetlen buszról, még az OFF Mercikről sem hagynám el az egyszerre, egy hosszában végigtekinthető viszonylattáblát, amit szvsz nagyon jó ötlet (mármint a vonaltábla). Hm...
Nem hiszem, hogy lesz miből kivenni (dettó 995 dp-n), bár a 443-ból kikaphatnák _ha jól összerakják_, mert az most elég nagy sz@rkazal lett, napok óta kocsi cserés.
A BKK feltudna venni hitelt új járművek vásárlásra, amiket üzemeltethetne a BKV, de nem akarnak, ezért inkább elszórják a köztulajdont, közpénzt... és még akarnak maszek cégeket bevonni. Ez itt a fő probléma.
Enhanced environmentally friendly vehicle or EEV (fokozottan környezetbarát jármű) is a term used in the European emission standards for the definition of a "clean vehicle" > 3.5 tonne in the category M2 and M3. The standard lies between the levels of Euro V and Euro VI.
Mondom hogy nem kell, mert eredetileg is arról volt szó, hogy ezek a kocsik még E5-ös motorral készülnek.
Egyébként a brutál méretű motorsátor miatt valószínűleg sok módosítás nem lesz az utastérben, mert pont befér. Az viszont érdekesebb hogy már ezek is forralták a vizet, pedig az E6-os motornak nagyobb a hűtésigénye, de gondolom ez csak ilyen kezdeti gyermekbetegség volt, mert a V187-esről nem lehetett ilyet olvasni.
Dehogynem ki kell harcolni, nehogy az legyen a vége, mint az OFF MAN-oknál, hogy balesetveszélyes lépéseket kell tenni az E6-os motor végett. Teljesen jók ezek E5/EEV motorral (nekem mindegy hogy éppen melyik, ne ez szúrja a szemeteket már), nem kell belepiszkálni a kocsi optimális kialakításába...