A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
De az Ikarus az biztos 646. A két gép ablakkiosztása (és a vázszerkezete is) kismértékben eltér egymástól, Pesten a régebbi terv szerint épített volt, a kevesebb nyitható ablakkal.
Ezekből mennyi van meghirdetve? Dél-Pesten sok "nem szóló" viszonylaton (pl. 119, 183, 236, 236A, 71*, 179, 266*) kiválthatna szólót.
*
71: nem hétvégén, strandidőszakban
266: csoportbontás esetén, ha nem jár 166-ost
Hétvégén lenne még vonal, amin mehetnének minden gond nélkül.
Az áruk: nem mondom olcsónak/drágának, 2006-osok, hely lenne számukra, s valamivel csak olcsóbban mennének a szólókat kiváltva. A kiváltott ap. szólók pedig máshol jobb kihasználtsággal futhatnának.
Hb oldaláról azért kiderült, hogy mégis csak volt egy kisebb darabszámú (17) selejtezés mostanság. Négy 260-as, öt 415-ös és nyolc 412-es (+ 2 ideiglenes) kocsit töröltek az állományból.
Tényleg a 10-09 még mindig lent van Fehérváron? Tudja valaki, hogy milyen felújítást fog kapni, csak vázjavítást vagy teljeset? Mindenesetre ő lesz az utolsó 412-es ami felújítást kap, vagy mégsem..... :)
Tudod milyen csoda volt több mint 10 évig az a 15-46 (21-99).
Állandó vezér,csak beugrót járt a 82-en, 40-el ment mindig és még a fékezésnél is figyelt hogy lassan álljon meg. (Gyors csengetéssel mindig behozta a mínuszt).
Egy kicsi firka se volt soha a buszon,és mindig ragyogót a tisztaságtól.
16-42? Na azért nagy kár. Utóbbi időben állandó 29/7-es volt, mit mondjak, a Kapy utcán felfelé simán kenterbe verte az emelkedőn bömbölve küszködő 415-ösöket, de még a Mercedesek egy részét is.