Keresés

Részletes keresés

BX-60-72 Creative Commons License 2014.08.25 0 0 82053

Már visszakerült...

Előzmény: FKU-911 (82043)
BPO-105 Creative Commons License 2014.08.25 0 0 82052

Az LLA-t gondolom a fehér ARC-re értette.

De az Ikarus az biztos 646. A két gép ablakkiosztása (és a vázszerkezete is) kismértékben eltér egymástól, Pesten a régebbi terv szerint épített volt, a kevesebb nyitható ablakkal.

Előzmény: HBweb hu (82050)
1244 Creative Commons License 2014.08.25 0 0 82051
+ 03-26 is.
Előzmény: 1244 (82044)
HBweb hu Creative Commons License 2014.08.25 0 0 82050

Egyre jobb...

Előzmény: ckg471 (82049)
ckg471 Creative Commons License 2014.08.25 0 0 82049

-> LLA-832

Előzmény: BPO-105 (82047)
HBweb hu Creative Commons License 2014.08.25 0 0 82048

Eger, helyi.

De tudtommal az LMP-210. Vajh' a boron kívül mibe' van az igazság?

Előzmény: BPO-105 (82047)
BPO-105 Creative Commons License 2014.08.25 0 0 82047

Igen ő az LMP-646, de a fehér ARC-ről fogalmam sincs, hova került végül.

Előzmény: ckg471 (82042)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.08.25 0 0 82046
Látom, 7 :)
Előzmény: Közlekedésguru (82045)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.08.25 0 0 82045

Ezekből mennyi van meghirdetve? Dél-Pesten sok "nem szóló" viszonylaton (pl. 119, 183, 236, 236A, 71*, 179, 266*) kiválthatna szólót.

 

*

71: nem hétvégén, strandidőszakban

266: csoportbontás esetén, ha nem jár 166-ost

 

Hétvégén lenne még vonal, amin mehetnének minden gond nélkül.

 

Az áruk: nem mondom olcsónak/drágának, 2006-osok, hely lenne számukra, s valamivel csak olcsóbban mennének a szólókat kiváltva. A kiváltott ap. szólók pedig máshol jobb kihasználtsággal futhatnának.

Előzmény: Törölt nick (82024)
1244 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 82044
06-23 meg DP-i lett...
Előzmény: dcs100 (82026)
FKU-911 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 82043

Majd visszakerül helyette a 15-46, az nem fog úgy felmenni. :(

Előzmény: BX-60-72 (82030)
ckg471 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 82042

-> Agria Volán

Előzmény: Trinitatis (82040)
Arriva 1668 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 82041

FKU-944-re több tekintetben is kellene szánni egy szemlét:

  1. hátsó traktus esztétikai állapota, tisztasága
  2. lengécsillapító
  3. Utastéri kijelzők (kontaktosak)
Trinitatis Creative Commons License 2014.08.24 0 0 82040

Pár éve tesztelte a BKV ezt a két Ikarus V134-est. Azóta mi lett ezekkel?

BX-60-72 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 82039

Én még 99-2000 körül utaztam vele többször 21-99-ként, még gyári Ikarusos korában, akkor tényleg jó gép volt (hétköznap 82, hétvégén néha 38A)

Előzmény: Törölt nick (82032)
Humarci Creative Commons License 2014.08.24 0 0 82038

gazdás igen

meg van benne első ajtónál lánc, így csak a fél ajtó használható

Előzmény: nemeza (82036)
Viko88 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 82037

Hb oldaláról azért kiderült, hogy mégis csak volt egy kisebb darabszámú (17) selejtezés mostanság. Négy 260-as, öt 415-ös és nyolc 412-es (+ 2 ideiglenes) kocsit töröltek az állományból.

 

Tényleg a 10-09 még mindig lent van Fehérváron? Tudja valaki, hogy milyen felújítást fog kapni, csak vázjavítást vagy teljeset? Mindenesetre ő lesz az utolsó 412-es ami felújítást kap, vagy mégsem..... :)

nemeza Creative Commons License 2014.08.24 0 0 82036

11-72 gazdás? Az összepacsmagolt tetősarok díszburgolatok valami rém igénytelenek.

A gép jól ment, csak mintha kicsit füstölne.

nemeza Creative Commons License 2014.08.24 0 0 82035

Zöld ajtó - zöld korlát korrekt. A Sárga korlát nagyon ronda, A Gyrosokban elment, de a többiben..

Előzmény: g86 (81970)
Dante001 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 82034

Ki sincs még hirdetve a nyertes, ráérünk még ezen gondolkodni.

Előzmény: Trinitatis (82033)
Trinitatis Creative Commons License 2014.08.24 0 0 82033

A Conectók várhatóan melyik garázsba fognak menni? Cinkota, Kőbánya?

Ezt a két garázst nagyon elhanyagolták az utóbbi években.

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.24 0 0 82032

Tudod milyen csoda volt több mint 10 évig az a 15-46 (21-99).

 

Állandó vezér,csak beugrót járt a 82-en, 40-el ment mindig és még a fékezésnél is figyelt hogy lassan álljon meg. (Gyors csengetéssel mindig behozta a mínuszt).

 

Egy kicsi firka se volt soha a buszon,és mindig ragyogót a tisztaságtól.

Előzmény: BX-60-72 (82031)
BX-60-72 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 82031

Bárcsak egyszer az ilyen 03-58, 12-65, 12-74, 15-42, 15-46 jellegű hulladékoktól szabadulna meg Óbuda...

Előzmény: BX-60-72 (82030)
BX-60-72 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 82030

16-42? Na azért nagy kár. Utóbbi időben állandó 29/7-es volt, mit mondjak, a Kapy utcán felfelé simán kenterbe verte az emelkedőn bömbölve küszködő 415-ösöket, de még a Mercedesek egy részét is. 

Előzmény: dcs100 (82026)
Humarci Creative Commons License 2014.08.24 0 0 82029

az jó...

ha marad a 138as szóló, akkor kéne kelenföldnek is 260as

Előzmény: dcs100 (82026)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.24 0 0 82028

Nem hiszem, hogy midi kiválthat normál buszt, tehát ez az ötlet elvetendő.

Előzmény: KápCity (82023)
7-es troli Creative Commons License 2014.08.24 0 0 82027

nem volna rossz megvenni őket, na de az áruk azért durva... meg aztán ki tudja bkk/bkv mennyire akarná ezeket.majd látjuk.

Előzmény: KápCity (82023)
dcs100 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 82026

01-22, 16-42 Cinkota fele haladt a délelőtt folyamán. Átcsop gyanús.

Villámhetes Creative Commons License 2014.08.24 0 0 82025

Dokumentum jelleggel:

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.24 0 0 82024
Előzmény: 18-09 (82022)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!