Keresés

Részletes keresés

1244 Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82772
V-870 elvileg augusztus 12.-től jár.

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=131312856&t=9111429
Előzmény: KápCity (82770)
18-09 Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82771

Talán 29.-én ment vissza Délpestre.

 

Akkor hétvégén volt 82tp, az biztos és láttam is VJSZ-ből kijönni. De hogy péntek volt-e......... azt már passzolom

Előzmény: KápCity (82770)
KápCity Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82770

LOV-870 mikor lett futásképes? 28-án őt láthattam a VJSZ kapujában az MPW-607 társaságában, ez utóbbi is jár már :) Akkor már csak egy ex.dijoni hiányzik :)

1244 Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82769
Futárral, bár még nem beszélt a gépnéni.
Előzmény: KápCity (82765)
daveszka Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82768

Na nézzük:

 

Mérés miatti átcsopok:

 

Ci ->Ób: BPI-991, BPI-994

 

Ób->Ci: BPI-966, BPO-844

 

Dp->Kő: BPI-777, BPI-789, BPI-977

 

Kő->Dp: BPI-181, BPO-436, BPO-476 (ezek holnap már mennek is vissza elvileg)

 

Klf->Kő: BPO-425

Előzmény: Törölt nick (82755)
Viko88 Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82767

Ehhez hasonlóan 19-32 vsz. és gondolom futárral, vagy 148 vagy 151-es volt ma.

Előzmény: dcs100 (82763)
dcs100 Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82766

passz. 

------------

15-32 @ vsz.

Előzmény: KápCity (82765)
KápCity Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82765

Futárral vagy nélküle?

Előzmény: dcs100 (82763)
BPO-804 Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82764

0476 @ 23E (1777 gazdájával)

Előzmény: Törölt nick (82755)
dcs100 Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82763

ó20 @ vsz.

Törölt nick Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82762

való igaz, ez nem jutott eszembe, hogg ti. más is elnézheti.

 

a saját köreinkre viszont igaz lehet, hogy házon belül is megpróbálhatjuk az ilyet megelőzni. egy ilyen változás (a füves pálya megjelenése) szerintem elég ok és jó alkalom erre.

Előzmény: Közlekedésguru (82754)
MCA-001 Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82761

És haladnak is az összeszereléssel?

kb. 4db/hó ütem szükséges.

Előzmény: kristoof (82760)
kristoof Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82760

Ma megint ment egy PKD Kelenföldre! :-)

Törölt nick Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82759

Tisztelt Oktató Úr!:-)

 

Szakmailag lényegében egyet értek.

 

Munkáltatóként, munkáltató képviselőjeként (ahogy érdekképviseleteink szeretik mondani, mint gazdasági vezetők) az a feladatunk, hogy a járművezetőknek dolgokat elmondjunk, megtanítsunk legitim, dokumentált módon. Oylasmiket is amik esetleg nekem, neked triviálisak. Nem hajtunk a fűre, mert nem beton van alatta (!), nem járatjuk a motort amikor nagyon füstöl, mert az már nem vízforr hanem gázolajcső törés (!). Kínomban néha én is nevetek, de nekem, nekünk az elsődleges feladatunk, hogy az kérjük számon amihez alapot, információt adtunk.

Előzmény: John Howard (82752)
KápCity Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82758

Szerintem oda mennek majd ahol épp mérnek, kérdés, hogy hol mérnek? :)

Előzmény: .BPO-346. (82757)
.BPO-346. Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82757

:P

30- ra veluk, mind! :P

Előzmény: Törölt nick (82755)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82756
A fel- és lehajtás pont kereszteződésekben szokott történni. Amúgy meg gondolom a besorolás miatt a bal tükröt nézte, felment és jött a "meglepi". Nem védem, de jelezni lehetne egyértelműbbén a járható és nem járható szakaszokat annál, hogy tudja mindenhol xy előírás szerint.
Előzmény: Peto (82753)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82755

Dp > Tr : 1777, 1789, 1977,

illetve valszeg Tr > Dp: 1181, 0436, 0476

Közlekedésguru Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82754
Persze, de hiába adod ki, ha utána esetleg más, nem hatáskörébe tartozó nézi be. Egy mentősnél nem hivatkozható arra, hogy "de a BKK előírta". Ha jeleznék, egyértelmű lenne, így viszont aggályos. Nem mentem fel a buszost, hibázott, de ez is lehetne egyértelműbb. Főleg, hogy pont a BKK erőlteti a villamospályán közlekedést, korábban nem volt divat.
Előzmény: Törölt nick (82749)
Peto Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82753

Nem a villamospályáról nem tért le, hanem a közútról hajtott fel. Itt csak a kereszteződés miatt van megszakítva a füves pálya.

Előzmény: John Howard (82752)
John Howard Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82752

"Értem én, hogy hibázott, de hajnalban, tompítottal nem biztos, hogy feltűnik, hogy megint füves rész jön."

 

Ezt nevezi a KRESZ relatív gyorshajtásnak. Ha nem látja a tompítottja fényében (a teljes féktávolság legyen kisebb, mint a belátható úthossz!), akkor baj van. Ha meg csak akkor látta meg, amikor már elhagyta a "letérési helyet", az előző útkereszteződést, akkor is van lehetősége (itt; a Bécsi útnál a járdaszegély miatt már nem) a gömbsüvegsoron keresztül letérni a villamospályáról. Alacsonypadlóssal is meg lehet tenni, lassan. De azt, hogy több mint egy csuklósbusz-hossznyit még bele is teker a veteményesbe, nemigen lehet apró kis bakinak tekinteni.

 

Ilyenkor az jut az eszembe, amikor "Pistike" bekötött szemmel rohangál körbe a lakásban, és mindig nekimegy a bútoroknak...

Előzmény: Közlekedésguru (82745)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82751

BPO-731

Előzmény: További magyar hang (82741)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82750

itt ÉS itt.

Előzmény: Törölt nick (82749)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82749

vagy kiadni utasításba, hogy fölmenni itt is itt tilos.

Előzmény: Közlekedésguru (82745)
g86 Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82748
BPO-860 difije... Van baj, mondjuk így. :D Ma 30/F21.
BY-75-98 Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82747

Gondolom, ezek után a főnöki szervek gyorsan intézkedni fognak ez ügyben! Ha meg nem, ........

Előzmény: Villámhetes (82732)
Humarci Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82746

szvsz is az lenne a korrekt ha jelezve lenne...

Előzmény: Közlekedésguru (82745)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82745

Szerintem is jelezni kellene, meg három terelőnyilat felfesteni ahol mindenképp le kell térni. Nem csak a buszvezető kollégák miatt, mentősöknek, tűzoltóknak, stb. is jól jön, ha a járható szakasz vége egyértelmű. Néhány hónapja a VT-s a 17-esen, most ez a Kőrösin, nem túl jó hírverés... meg kellene ezeket előzni. Értem én, hogy hibázott, de hajnalban, tompítottal nem biztos, hogy feltűnik, hogy megint füves rész jön. Így valaki vagy tudja, vagy nem. Nem ebben kellene bízni, hanem felfesteni, kitáblázni és levezetni ott, ahol kell.

Előzmény: Villámhetes (82732)
Peto Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82744

Helyesbítek: a Szent László téri megálló középperonos, vagyis más oka lehetett az eseménynek.

Előzmény: Peto (82743)
Peto Creative Commons License 2014.09.08 0 0 82743

Nekem a buszból kinézve úgy tűnt, hogy jócskán elhagyta már az Ónodi utcát és a Bánya utcai kereszteződésnél ment fel a fűre. Valószínűleg be akart állni a Szent László téri villamosmegállóba, de elnézte és eggyel korábban ment fel a pályára.

Előzmény: Villámhetes (82740)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!