A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Még egy szó a füves esetről. Az IHO szerint volt előzménye, ugyanis baleset miatt lezárták egyik irányban az útszakaszt és a rendőrök terelték (volna) a túloldalra a buszt. (Bennem az merült föl, hogy abban kereszteződésben az egyik oldalról át tudna-e menni a csuklós a túloldalra úgy, hogy még a hátsó tengelye sem érinti a füves pályát?)
Nekem nagyon bejön az új lámpafészek, de ha gyárilag nem olyan volt rajta, akkor én nem tennék rá utólag.
Ami viszont nagyon bántja a szemem, az a Civis 12-k, ahol elöl még a régi, hátul már az új lámpakialakítás látható, ha valamit, akkor ezt szívesen cserélném. Tudom, tudom, bérlet cucc, ITK tulajdon, stb...
Ez ennél bonyolultabb, a 911-es külső-belső esztétikát kap,és persze némi gépészetet. A 30 milliót minden_egyes_kocsira idén nem tudjuk és nem is akarjuk rákölteni, akomlett felújításhoz kellene. Egyébként a társaival együtt az Mélyfuró utcában tevékenykedő -vizsgafelkészítő-partnerünkhöz került. A 902, 932 kakukktojás, ők sérülésjavítással együtt készültek Mátyásföldön.
Passz a gazdája mesélte. Lantába ha jol tudom, de nem biztos. Lényeg,hogy benne van a 16 kocsi felújításba Flórci is. Váltóját is megcsinálják remélem.
A Faceliftes homlokfalra gondolsz (lásd Volánok E4 kocsijai?) Az szerintem tényleg jól néz ki, és ha kompatibilis - esetleg beleférhet - de szerintem a feketítésekkel már igen jól néz ki a kocsi.
az említett 902 (?) igen bénán nézett ki csupaszon. Gondolom még épp száradófélben volt rajta a világoskék festék, mikor kijöttek vele a garázsból * (* költői túlzás)
"Ha egy járművezető mínusz fokban D-veszting-1000rpmmel termel föl, akkor azon túl hogy buta, el kell nekünk is gondolkodni, hogy mire tanítjuk, mit tanítottunk neki, kik állítanak számára szakmai példát, mércét..."
Ezért egy kártérítést simán a nyakába varrnék, úgy 50-100-at nem órában, hanem ennyi ezer forintban...
Eddig egy kocsi nem termelt fel alapjáraton 10 perc alatt, azzal állva is maradtam a vonalon légrendszer meghibásodással...
vagy más, értelmes módon rendeződött volna a fogyasztási "probléma",
-----------------
Kutya ugatás sem akkor, se ma, nem hallik az égig.
Az a kb. 4000 autóbuszvezető hangja, sok hónapos kórus után se hallattszott el, az egekben (Akáczfa utca) 2-3 olyan illetékeshez aki változtathatott volna.
Évekig nem.
a kórus, mint a plebs mindenhol, ha nem változtat a felsőbbség, megoldja Ő maga.
Mennyire más a n7700 váza, mint a régebbi szériáé? /Mennyire lenne megoldható, hogy az újabb generáció homlok és hátfalát kapják meg a felújított példányok? Egyrészt azok szebbek, másrészt az utas is azt érzi, hogy újabb buszon ül - és esetleg/ talán - még jegyet is szívesebben vesz.
Én nem lennék büszke ezekre, és nyilván ahelyett hogy a normát esetleg jól beállították volna, vagy más, értelmes módon rendeződött volna a fogyasztási "probléma", inkább sikerült a környezetet és a járművet is rongálni, gratulálok.
Még a 2000-es években is voltak/vannak ilyen járművezető, akik képesek voltak hasonlókra pár ft-ért, pl:
- szétszedték és áttekerték az átfolyásmérőt
- hibás átfolyásmérőnél is ugyanúgy töltötték a munkalapjukat, mintha működött volna