A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Buszos rész fenntartását maximum annyiban preferálnám Kőbányán az alacsonypadlósok megjelenése után, hogy a kisebb javításokon és a heti szemléken túl menő dolgokat más telephelyeken (pl. éves műszaki vizsga, nagyobb baleseti javítás.. stb.) vagy külső partnernél végezzék el.
Ha tippelni kéne, akkor én inkább Cinkotát mondanám befutónak. Ott lesznek a maradék 412-esek addigra, amiből biztosan lehet majd még találni kidobandót. Szerintem az nem számít, hogy Óbudán már van Merci flotta, mert nagyon kevés dologban kompatibilisek. Dp nem sanszos, ott a sok VH, plusz a következő kiszervezősdi arrafelé visz új kocsikat, Kf-en itt vannak az új Ikarusok, így ide sem valószínű, hogy jönnének. Kőbányán valóban nincs ap, de nem hiszem, hogy a sok kiszervezés után ott muszáj lenne fenntartani egy buszos részt is...
Reméljük Óbudára kerülnek így talán a telephely nem kerül végleg felszámolásra... vagy jöhetnének akár Kőbányára is bár itt inkább lefelé kéne építeni a buszokat, kezdetben mondjuk az éves vizsgáztatások külsőshöz vagy más telephelyekre való utalásával.. :/
FJX-205-nél nem ártott volna a feketítést legalább a 204-eshez hasonlóan festeni (az, hogy esetleg egységes legyen, már rég feladtam, van ugyebár a 7700, as féle, a Cívis-féle, a 7000A-féle, a repteres, az FJX-204-féle, és most ez már az ötödik). Az azonosító sem a helyére került, ráadásul a karakterek egymásra torlódnak.
Ez teljesen igaz. Én csak azt mondom, hogy a menetrend most is biztosítja, hogy ne ott találkozzanak, tehát ezt "nem kell" a későbbiekben megoldani. Hiszen bármilyen, jól megtervezett menetrend esetén is "akármikor történhet akármi, ami miatt előáll ilyen helyzet"... ;-)
"Remélem, a változással olyan menetrend lesz, hogy a buszok nem mindig a Csabagyöngye - Lemberg utcában találkoznak, mint most a 162-esen. Az egyiknek meg kell állnia, hogy a másik centizve elférjen mellette."
Menetrend szerint most sem ott kellene találkozniuk, hanem valahol a Csabai út elején, Rákoskeresztúr-központ és a Szárny utcai megálló között. Ha a szűkületbe esik a találka, akkor valamelyik sokat késik (vagy siet)...
A Sáránd utcai megálló sem rossz a Rákoskert sugárútról befordulva.
Járműtípus nem szerepelt a tervezetben, így nem tudjuk, szóló vagy csuklós lesz; én szólóra gyanakszom. Remélem, a változással olyan menetrend lesz, hogy a buszok nem mindig a Csabagyöngye - Lemberg utcában találkoznak, mint most a 162-esen. Az egyiknek meg kell állnia, hogy a másik centizve elférjen mellette.
Félig off - meg nem is, de itt....hagyjuk -, meglátjuk, belefér -e.
Van az off BKK-nak egy off járatmódosítási tervezete, ami szerint a 162-es helyett - és annak útvonalán - a 161E illetve 261E járatok közlekednének - utóbbi a maglódi bevásárlóközpontig.
Többször pótol az említett járaton csuklós kocsi, jellemzően 435-ös.
Kérdés: ha a 161E és 261E csuklóssal lenne kiadva, a Lemberg utca - Csabagyöngye utca kanyar, és összességében a Csabagyöngye utca alkalmas erre üzemszerűen?
Nézem itt a futár pontjait és látom pl GNX-309-et tegnap is és ma is Hűvösvölgyben dolgozik. Próbáltam itt visszakeresni, de nem találtam: ez már végleges, hogy Hűvösvölgyben a 260/415-ösök is Kelenföldről jönnek?